10 مدل شومیز و شلوار جذاب برای عید 99

10 مدل شومیز و شلوار جذاب برای عید 99

برای عید چی خریدید؟ بلوز و شومیز یکی از خرید های ضروری خانم ها برای سال نو است. چون رفتن به مهمانی هایی که در عید برگزار می شود حتما باید بلوز و شومیز شیک و جذابی داشته باشید.

راهنمای خرید بلوز و شومیز

چه آیتم های دیگری برای شما اهمیت دارند؟ چه سبک و استایلی را بیشتر می پسندید؟

برای خرید مانتو بهاره چه تصمیمی دارید؟ اگر می خواهید با چند مدل مانتو بهاره شیک و جذاب آشنا شوید حتما سری به مقالات قبلی بزنید.

معمولا شومیز زنانه را با دامن یا شلوار ست می کنند. اما چه مدل شلوار هایی با شومیز جذاب تر می شوند؟

معمولا شلوار های راسته و از بالا گشاد برای ست کردن با شومیز بسیار جذاب خواهند بود. مخصوصا اگر بلوز یا شومیزتان را داخل شلوار بگذارید البته جذابیت این استایل به سبک و مدل شومیز یا شلوار بستگی دارد. مکن است برای برخی از مدل ها شومیز روی شلوار قشنگ تر به نظر برسد. بهتر است برای استایل کردن حتما هر دو مدل را امتحان کنید.

شومیز ها مدل های مختلفی دارند. برخی از آن ها دکمه دار و برخی بی دکمه هستند، بعضی آستین بلند و بعضی از مدل ها آستین کوتاه و یا حلقه ایی دارند. شومیز های حریر نیز بسیار جذاب اند و می توانید آن ها را با شلوار های پارچه ایی از بالا گشاد بپوشید.

در این جا نمونه هایی از زیباترین و شیک ترین مدل های بلوز و شومیز و همچنین تعدادی شلوار را برای شما گلچین کرده ایم تا خرید راحت تری از برندستان داشته باشید.

برای خرید آیتم مورد نظر روی عکس آن کلیک کنید.

شلوار

شلوار سفید

شلوار

شلوار سبز

شومیز سفید

شومیز

شومیز زنانه

شومیز شیک

شومیز و دامن

دامن و شومیز

نظرات بازدیدکنندگان