10 مدل مانتو بهاره شیک و جذاب

10 مدل مانتو بهاره شیک و جذاب

مانتو بهاره امسالتان را انتخاب کرده اید؟ برای عید 99 چه مدل مانتویی را بیشتر می پسندید؟

خانم های شیک پوش در خرید مانتو بهاره خیلی دقت می کنند. برای انتخاب مدل مانتو به چه فاکتور هایی اهمیت می دهید؟

در اینجا می خواهیم چند مورد از فاکتور هایی که برای خرید مانتو بهاره باید مورد توجه قرار دهید را به شما معرفی کنیم.

همچنین با مطالعه مطالب قبلی می توانید با 10 مدل کیف شیک و جذاب هم آشنا شوید.

فاکتور های مهم در خرید مانتو زنانه

قد مانتو

دوست دارید قد مانتویتان چقدر باشد؟ بیشتر مانتو های بلند را می پسندید یا مانتو های کوتاه را؟ و چرا؟

حتما می دانید که هر چه قد مانتو بلند تر باشد شما را نیز بلند قد تر نشان می دهد. اما با این حال از مانتو های کوتاه و کُتی هم نمی شود گذشت! در هنگام خرید و پُرو مانتو این موضوع را نیز در نظر بگیرید که ممکن است استایل و سبک مانتو به شکلی باشد که بلند یا کوتاه آن به شما می آید. گاهی برخی خانم ها فکر می کنند تنها مانتو های بلند به فرم بدن و استایلشان می آید و دیگر مانتو های کوتاه را امتحان نمی کنند. اما باید توجه داشته باشید که هر مدل مانتویی چه بلند و چه کوتاه می تواند با استایل ها و سبک های مختلف سِت شود.

مثلا اگر شما عاشق استایل های اورسایز هستید بهتر است تا مانتو های بلند و گشاد بپوشید.

می دانید که مانتو های بلند نیز بسیار ترند هستند اما در کل مهم این است که چه سبک و چه استایلی بیشتر به شما می آید برای همین لازم نیست تا حتما از سبک خاصی پیروی کنید. بهتر است متناسب با فرم و استایل بدنتان و همچنین سبکی که خودتان می پسندید خرید مانتو بهاره را انجام دهید.

رنگ

یکی دیگر از مهم ترین فاکتور هایی که در خرید مانتو مورد توجه قرار می گیرد رنگ آن است. آبی کلاسیک رنگ سال 2020 میلادی در نظر گرفته شد. می توانید این رنگ را جزو گزینه هایتان در نظر بگیرید.

رنگ های خنثی نیز می توانند بهترین انتخاب های شما در خرید مانتو بهاره باشند چرا که با هر نوع استایل و رنگ دیگری راحت سِت می شوند.

اندازه و  سایز

یکی دیگر از نکات مهمی که برای خرید مانتو زنانه مورد توجه قرار می گیرد اندازه آن است. آیا طرفدار سبک ها و استایل های اورسایز هستید؟ اگر اینطور است بهتر است از مانتو های گشاد تر با سایز های بزرگ تر از خودتان استفاده کنید. استایل های اورسایز بسیار جذاب و ترند هستند و برای داشتن یک تیپ کژوال خیلی جذاب می شوند.

از طرفی برخی از خانم ها نیز مانتو های اندامی و جذب را بیشتر می پسندند. با توجه به سبکی که می پوشید می توانید برای سایز مانتو بهاره تصمیم بگیرید.

با بررسی موارد بالا می توانید تصمیم بهتری برای خرید مانتو بهاره بگیرید.

علاوه بر این ما 10 نمونه از جذاب ترین مدل های مانتو بهاره را برای شما اماده کرده ایم تا اگر هنوز نمیدانید چه مدل مانتویی بخرید شما را راهنمایی کنیم.

لطفا برای خرید روی عکس ها کلیک کنید.

مانتو شیک

مانتو سفید

مانتو

مانتو ساده

مانتو جذاب

مانتو

سنتی

سارافون

مانتو مجلسی

مانتو مهمانی

نظرات بازدیدکنندگان