10 ترکیب رنگ فوق العاده برای لباس در سال 2018

10 ترکیب رنگ فوق العاده برای لباس در سال 2018

10 ترکیب رنگ فوق العاده برای لباس در سال 2018

ست کردن لباس می تواند طوری باشد که هم شما را خوش تیپ کند و یا اینکه تیپ شما را خراب کند. بنابراین طبیعی است اگر با پوشیدن لباس ها و رنگ های جدید خیلی حس خوبی نداشته باشید. اما به این معنا نیست که از سر تا نوک پا مشکی بپوشید. ما در اینجا رنگ های هماهنگ متنوعی را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید تیپ خاص و متفاوتی داشته باشید. از لباس هایی با رنگ سبز و زرد جیغ گرفته تا صورتی و خاکستری. این ایده ی ترکیب رنگ برای خوش پوشی به شما آموزش خواهد تا چطور رنگ های جیغ را بدون هیچ خجالتی بپوشید. در اینجا لیستی از رنگ هایی که در سال 2018 می توانید با هم ست کنید و بپوشید را آماده کرده ایم.

ست لباس سبز و زرد

1. سبز و زرد

هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست در یک روز گرم تابستانی چمن های سبز را ببویید، ترکیب رنگ آنها با هم نیز به همین اندازه جذاب خواهد بود. ست کردن رنگ زرد و سبز با هم خیلی بی نظیر و خاص است. اگر رنگ پوست تیره ایی دارید از سبز پر رنگ، خاکی و خردلی استفاده کنید. اگر رنگ پوست روشنی دارید لباس هایی با رنگ زرد و سبز روشن بپوشید.

فراموش نکنید لباس هایی را که به این رنگ انتخاب می کنید نباید طرح دار باشند و بهتر است ساده باشند.

ست لباس صورتی و آبی کمرنگ

2. آبی کمرنگ و صورتی

ممکن است فکر کنید صورتی چرک با آبی کمرنگ خیلی خوب به نظر نمی رسد اما اگر یک استایل خوب برای این رنگ ها پیدا کنید به جذابیت این ترکیب رنگ پی می برید و نظر همه را به خودتان جلب خواهید کرد. دیدن این استایل و ترکیب رنگ نسیمی ملایم و بوی گل یاسمن را برای شما تداعی خواهد کرد. ترکیب این دو رنگ در برخی از استایل ها با رنگ سفید بسیار جذاب خواهد شد.

ست لباس قرمز و آبی زنانه

3. قرمز و آبی

ترکیب رنگ آبی و قرمز یکی از ست هایی است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد. آیا می دانید با یک شلوار جین آبی و یک کت یا تاپ قرمز به همراه یک کفش پاشنه بلند واقعا جذاب و فریبنده خواهید شد. این استایل بسیار شیک و با کلاس است و از تیپ های کژوال جذاب تر است.

ست لباس زنانه آبی کاربنی و فیروزه ای روشن

4. آبی کاربنی و فیروزه ایی روشن

ترکیب آبی کاربنی و فیروزه ایی جزو ست هایی است که واقعا منحصر به فرد و فوق العاده زیبا است. نیازی نیست در این ست از رنگ های خنثی مانند سفید یا کرم استفاده کنید. برای لباس و استایل هایی با این رنگ می توانید هم از اکسسوری های طلایی و هم از اکسسوری های نقره ایی استفاده کنید. کفش هایی که فیروزه ایی رنگ هستند استایل شما را بسیار خاص و جذاب می کنند.

ست لباس زنانه آب و نارنجی

5. نارنجی و آبی

ترکیب آبی و نارنجی تضاد بسیار زیبایی را در استایل شما به وجود می آورد. یک شلوار پارچه ایی آبی با یک تاپ نارنجی استایل شما را بسیار جذاب می کند. گاهی می توانید از نارنجی تیره تر و آبی پر رنگ تر برای ست کردن لباستان استفاده کنید. اگر از این ترکیب رنگ برای لباس هایتان استفاده می کنید فراموش نکنید که کفش شیری و کمرنگی ( رنگ های بی اثر) را انتخاب کنید.

ست لباس برنزی و زرشکی

6. برنزی و زرشکی

رنگ هایی مانند برنزی و کرم نباید با رنگ های خنثی ست شوند در حالی که اگر این رنگ ها را با رنگ های زنده و پررنگ دیگری مانند زرشکی ست کنید بسیار خاص خواهید شد. فقط باید به این نکته دقت کنید که طرح و نقش لباس ها به هم بیایند.

ست لباس زنانه نارنجی و مشکی

7. نارنجی و مشکی

ترکیب رنگ نارنجی با مشکی بسیار شیک می شود مانند نارنجی و مشکی. با پوشیدن شلوار های پارچه ایی جیغ مانند نارنجی خجالت نکشید. با یک نیم تنه مشکی عالی به نظر خواهید رسید. برای خیلی از ما که نمی خواهیم سیکس پکمان معلوم باشد! می توانیم یک ژاکت گشاد مشکی را با شلوار نارنجی ست کنیم. نکته دیگری که برای این استایل مهم است استفاده از یک کیف مشکی شیک و کلاسیک است.

ست لباس زنانه طوسی و صورتی

8. طوسی و صورتی

ترکیب طوسی و صورتی استایلی است که در هر جایی و در هر فصلی می توانید آن را بپوشید. هر طوری که به خواهید می توانید طوسی و صورتی را با هم ست کنید. می توانید طوسی تیره را با صورتی روشن بپوشید.

 

ست لباس زنانه بنفش و نارنجی

9. بنفش و نارنجی روشن

معمولا تا به حال از این رنگ نارنجی و آجری برای رژ لب استفاده می کردید اما اگر رنگ نارنجی را با بنفش ترکیب کنید استایل فوق العاده خاصی مخصوصا برای تابستان خواهید داشت اعتماد به نفستان را از دست ندهید و با شجاعت این ترکیب رنگ را در لباس هایتان انتخاب کنید. با این ست لباس می توانید از اکسسوری های طلایی استفاده کنید. نارنجی روشن روی پوست می نشیند و رنگ پوست شما را بسیار شفاف نشان می دهد. مطمئن باشید که با ایجاد این تضاد و کانتراست ترکیب رنگ بسیار زیبایی را برای لباس و استایلتان انتخاب کرده اید. می توانید یک تاپ نارنجی روشن را با کیف یا کفش بنفش ست کنید.

ست لباس بنفش و سفید

10. بنفش و سفید

همانطور که می دانید سفید به همه رنگ ها می آید اما ترکیب سفید با بنفش بی نظیر می شود. ترکیب این دو رنگ بسیار زنانه و دلنشین است. با این ترکیب رنگ می توانید از اکسسوری های طلایی و نقره ایی استفاده کنید. این استایل برای رفتن به یک مهمانی به صرف چای و یا بیرون رفتن با دوستان بسیار مناسب است. 

نظرات بازدیدکنندگان