10 گام برای داشتن استایل شخصی

10 گام برای داشتن استایل شخصی

شیک بودن و خوش استایل بودن فقط به این معنی نیست که حتما لباس های گرانقیمت و مد روز بپوشید. اگر بلد باشید از پیراهن یا تی شرت خود را چطور به شکل متفاوتی استفاده کنید می توانید جذاب تر به نظر برسید. در این ادامه می خواهیم شما را با نکاتی آشنا کنیم تا استایل جذاب تری داشته باشید. علاوه بر این می توانید با مطالعه مطالب قبل با 11 ترفند لباس نیز آشنا شوید.

1. کت موتور سواری بپوشید.

یک کت موتور سواری جذاب می تواند به هر استایلی بیاید. مهم نیست شلوار جین با تیشرت پوشیده اید یا تونیک بافت، و یا حتی پیراهن مجلسی، این کت ها به هر مدل لباسی می آیند. کت های چرمی مشکی گزینه خیلی خوبی هستند اما لازم نیست در هر شرایطی کت چرمی مشکی بپوشید می توانید رنگ ها و طرح های دیگر را هم امتحان کنید. با مطالعه جذابیت در استایل با کت چرمی اطلاعات بیشتری در مورد انواع کت چرمی به دست آورید.

2. ژاکتتان را روی شانه هایتان بیاندازید.

فکر نکنید حتما باید ژاکتتان را بپوشید. آستین ها لازم نیست همیشه پوشیده شوند.

3. کفش متفاوت بپوشید.

هر چیزی که همیشه برای انتخاب کفش مد نظر میگیرید را تغییر دهید. اگر همیشه کفش پاشنه بلند می پوشیدید حالا نوبت بوت های تخت است، یا به جای کفش پاشنه بلند کتونی بپوشید، یا اینکه به جای کتونی صندل بپوشید.

4. یک لباس خیلی تنگ را با لباس خیلی گشاد بپوشید.

یک نیم تنه با یک دامن کلوش بلند، یک تونیک بافت اورسایز با یک شلوارک کوتاه. برای اینکه خوش استایل به نظر برسید باید با قانون ها بازی کنید و در لباس ها و استایلتان تفاوت ایجاد کنید. نه تنها می توانید با اندازه ها و سایز ها بازی کنید بلکه می توانید تفاوت را نسبت به جنس لباس نیز در نظر بگیرید و لباس های ضخیم را با نازک، تنگ را با گشاد و سنگین را با سبک بپوشید.

5. یک چیزی از برند شنل را به استایلتان اضافه کنید.( هر چیزی از برند شنل جذاب است)

هر کسی می تواند خوش استایل و خوش تیپ باشد اما اگر شما می خواهید استایل مد روزی هم داشته باشید باید حداقل گاهی اوقات با برند ها بازی کنید. به یاد داشته باشید که برند شنل در مد و لباس همیشه برنده است. البته که می توانید برند های دیگر را نیز بپوشید اما هیچ گاه آن برند ها مانند شنل نخواهند شد. سایر برند ها در برابر شنل هیچ حرفی برای گفتن ندارند. لازم نیست تمام لباس هایتان شنل باشد همین که یکی از اکسسوری ها مانند عینک آفتابی یا کیف دستی شما شنل باشد کافی است.

6. تو گذاشتن تیشرت

مهم نیست تیشرت پوشیده باشید یا تونیک بافت، پلیور و پیراهن، جلوی هر یک از این ها را می توانید داخل شلوار جینتان بگذارید. با اینکار استایل جذاب تری خواهید داشت.

7. کلاه بگذارید.

مد و فشن به معنی درخشش بیشتر شما است در لباس ها و استایلی که دارید. استفاده از اکسسوری باعث بیشتر شدن این درخشش می شود و هیچ چیزی مانند کلاه نمی تواند  در استایل شما تاثیر گذار باشد. البته که کلاه مدل های مختلفی دارد اما تاثیر بسیار زیادی نیز در استایل شما خواهد داشت.

8. همیشه عینک آفتابی بزنید.

تا آنجایی که می توانید عینک آفتابی بزنید. استفاده از عینک آفتابی بسیار ساده تر از آرایش کردن است. با مطالعه مقالات قبل می توانید اطلاعات جالبی در مورد انتخاب عینک آفتابی متناسب با فرم صورتتان به دست آورید.

9. کیف یک طرفه خود را از جلو بیاندازید.

کیف یک طرفه و چپ و راستی خود را بچرخانید و به جلو بیاندازید. چرا کیف قشنگتان را نشان ندهید؟ می دانید که در هر صورتی این مدل کیف ها می توانند جذاب ترین قسمت استایل شما باشند.

10. از رنگ مشکی استفاده کنید.

نظرات بازدیدکنندگان