4 نکته در خرید لباس ورزشی

4 نکته در خرید لباس ورزشی

برای خرید لباس ورزشی چه فاکتور هایی را باید بررسی کنید؟ از چه برندهای ورزشی را بیشتر می پسندید؟ چه قدر برای خرید لباس ورزشی هزینه می کنید؟ و از همه مهم تر چه ورزشی انجام می دهید؟

این ها سوالاتی است که حتما تا به حال به عنوان یک ورزشکار درگیرش بوده اید.

در این مقاله قصد داریم تا در مورد خرید لباس های ورزشی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم تا بدانید هنگام انتخاب لباس چه نکته ها و فاکتور هایی را باید مورد توجه قرار دهید.

همچنین اگر می خواهید در مورد تاثیر لباس های ورزشی بر تمریناتی که انجام می دهید اطلاعاتی به دست آورید می توانید سری به مطالب قبلی سایت بزنید.

هنگام خرید لباس ورزشی جدید، حتما بودجه ایی را در نظر گرفته اید. به همین دلیل مهم است که بدانید چه لباسی کیفیت لازم را پوشیدن در هنگام انجام تمرینات ورزشی دارد.

ست مردانه

ست ورزشی

نکات مهم در انتخاب لباس ورزشی

راحتی لباس

راحت بودن لباس یکی از مهم ترین عواملی است که باید در هنگام خرید مورد توجه قرار گیرد. اگر لباسی که برای باشگاه می خرید به اندازه کافی راحت نباشد اجازه نمی دهد تا به درستی تمریناتتان را انجام دهید.

لباس ها باید از الیافی تولید شده باشند که ضد سایش باشند و در تا جایی که امکان دارد از مواد قابل بازیافت و حتی بهتر تهیه شده باشد.

لباسی که در هنگام تمرینات ورزشی می پوشید نباید برای پوستتان مشکلی ایجاد کند.

حتما قبل از خرید سعی کنید لباس ورزشی را پرو کنید تا از راحتی آن اطمینان پیدا کنید.

لباس ورزشی

لگ زنانه

بو

همه ی ما در هنگام ورزش عرق می کنیم این امری اجتناب نا پذیر است. اما نباید عرق بوی بدی بدهد.

پارچه های خیلی سنگین ضد تعریق مانند پلی استر و کتان ممکن است روی پوست شما سنگینی ایجاد کنند و وقتی عرق می کنید به زیر بقلتان بچسبند. در این صورت احتمال اینکه بوی بد ایجاد شود زیاد است.

لباس هایی با پارچه های سبک تر و پارچه هایی که ضد تعریق هستند احتمال این امر را کاهش می دهند چرا که کمتر خیس می شوند و خشک باقی می مانند. و در طول انجام تمرینات ورزشی تمیز تر می مانند. از این رو از بروز بوی ناخوشایند جلوگیری می کنند.

ست مردانه

لباس ورزشی

کشی

یکی از بدترین احساساتی که لباس ورزشی می تواند برای شما در هنگام ورزش کردن ایجاد کند کش نیامدن و استرچ نبودن لباس است که در هنگام ورزش لباس شما خشک و سخت باقی بماند.

در هنگام ورزش همانطور که بدنتان را حرکت می دهید لباس نیز باید بتواند با شما حرت کند و این قابلیت را برای شما فراهم کند تا بتوانید بدون مشکلی حرکات مختلف را انجام دهید.

ست

بیشتر لباس های ورزشی از دو طرف کش می آیند. همچنین برخی از لباس های ورزشی با کیفیت و حرفه ایی نیز از 4 طرف کش می آیند در این صورت کمتر پاره می شوند و خیلی دیر خراب می شوند. به همین خاطر مدت زمان بیشتری برای شما کارایی خواهند داشت.

گرمایش

حتما در هنگام ورزش تفاوت لباس با کیفیت را با پارچه های بی کیفیت و ارزان تر احساس کرده اید. هیچ جیزی بدتر از احساس سرما قبل از انجام تمرینات ورزشی نیست. لباسی که در هنگام ورزش می پوشید باید در عین حال که بدن شما را گرم نگه می دارد از تعرق نیز جلوگیری کند و خشک باقی بماند.

اگر تجربه ایی در زمینه خرید لباس ورزشی دارید و می خواهید آن را با ما در میان بگذارید می توانید در قسمت نظرات پیام خود را وارد کنید.

در اینجا نمونه هایی از زیباترین و شیک ترین لباس های ورزشی را برایتان آماده کرده ایم.

با خرید لباس ورزشی زنانه یا مردانه از این مجموعه خیالتان از بابت کیفیت راحت باشد.

لگ ورزشی

لگ زنانه

شلوار

نظرات بازدیدکنندگان