با کمک این 8 ترفند می توانید استایل خودتان را پیدا کنید.

با کمک این 8 ترفند می توانید استایل خودتان را پیدا کنید.

با کمک این 8 ترفند می توانید استایل خودتان را پیدا کنید.

پیدا کردن استایل شخصی برای هر کسی می تواند سخت باشد، ما این موضوع را قبول کردیم. همه ی ما حداقل یک بار این مشکل را داشته ایم. با این همه بسیار مهم است تا بتوانیم تیپ و استایل مخصوص خودمان را پیدا کنیم.

چرا پیدا کردن استایل شخصی مهم است؟ استایل شخصی هر کسی از احساسات او منشا می گیرد، هرچه استایل شما بهتر باشد اعتماد به نفس شما بیشتر می شود و باعث می شود احساس زیبا بودن به شما دست دهد. چه باور کنید چه نکنید، داشتن یک کمد لباس پر از لباس های شیک همه چیز را تغییر می دهد.

ما می خواهیم واقعا بدانید که از چه مدل لباسی خوشتان می آید و بفهمید که چه لباسی به شما می آید و اینکه چطور خرید کنید تا وقتی در کمدتان را باز می کنید و لباس هایتان را می بینید، بگویید" این واقعا استایل من است." می خواهیم از جِیمی کِرِل یکی از بهترین کارشناسان مد و لباس کمک بگیریم تا شما را به استایل خودتان نزدیک کنیم.

به کمک این نکات و دیگر ترفند های گفته شده در پوشیدن لباس های تابستانی و چطور مانند اروپایی ها لباس بپوشیم میتوانید به راحتی به استایل موردنظر خود برسید.

1. الهام بگیرید.

از استایل های مورد علاقه تان یادداشت بردارید، و کمی در گوگل، پینتِرِست و اینستاگرام بچرخید و از استایل های مورد علاقه خود الهام بگیرید. با این کار می فهمید که چه استایل هایی را می پسندید و کدام یک را نمی پسندید.

تکلیف:

یک جدول به نام پینتِرِست بکشید، نام آن را "ایده برای استایل شخصی" بگذارید. ( اگرخواستید به کسی نگویید.) 5 نفر از سِلِبریتی هایی که دوست دارید را بنویسید. در مورد هرکدام تحقیق کنید و استایل هایی که از هر کدام دوس دارید را یادداشت کنید. دقت داشته باشید استایل هایی را انتخاب کنید که با آنها راحت باشید. هرچه در استایلی راحت تر باشید آن استایل بیشتر مناسب شماست.

2. پاکسازی کنید.

داخل کمد لباستان را به دقت نگاه کنید و لباس هایی را که پارسال اصلا نپوشیدید را به بیرون پرت کنید! شروع کنید کمد و دراورتان را با لباس هایی پر کنید که در استایل شماست و به موقعیت و مقام شما می آید. اگر شک داشتید که لباسی را نگه دارید و یا به کسی ببخشید، شک نکنید که باید لباس را ببخشید. هرچه به حسی که دارید بیشتر اعتماد کنید زود تر استایل خودتان را پیدا خواهید کرد.

تکلیف:

از همینجا شروع کنید، کیف های قدیمی و کهنه را دور بریزید آنهایی را که هنوز تگ دارند را ببخشید یا بفروشید. باید در کمد لباسها و وسایلتان لباس ها و کیف و کفش هایی باشد که به استایل شما می خورد و همیشه حاضر هستید تا آنها را بپوشید. سعی کنید لباس هایی که لازم ندارید را بیرون بریزید!

3. با زیرکی خرید کنید.

اگر به اندازه ایی پول ندارید تا کمد لباس هایتان را پر از لباس هایی که دوست دارید کنید می توانید لباس هایی را که ارزان تر هستند اما می دانید که جنس خوبی دارند را انتخاب کنید برای خرید کیف، چکمه های چرمی و یا کت می توانید زیپ آن ها را امتحان کنید که سالم باشند. گاهی لباس های ارزان قیمت، بسیار زیبا و شیکی را می توانید پیدا کنید که فقط خودتان میدانید آنها ارزان اند و کسی نمی فهمد!

تکلیف:

قبل از اینکه به خرید بروید یک لیست از لباس هایی که می خواهید و لازم دارید را تهیه کنید تا فقط آنها را بخرید. برای این خرید نکنید تا قسمت های خالی داخل کمدتان پر شود.

4. سبک زندگی و اهدافتان را بررسی کنید.

یک کمد لباس خوب تنها سلیقه شما را نمایش نمی دهد بلکه سبک زندگی شما را نیز نشان می دهد. در این دنیا می خواهید چه کسی بشوید؟ آیا شما هم می خواهید استایلتان نشان دهنده ی سبک زندگی شما باشد؟ اما گاهی به خاطر شغلی که دارید نمی توانید استایل خودتان را داشته باشید. آیا به دنبال یک شغل بهتر هستید؟ آیا می خواهید در صنعت مد فعالیتی داشته باشید؟ سعی کنید از مد های سال کمک بگیرید( اما خیلی هرچیزی که مد می شود را نخرید چون سریع از مد می افتد.)

تکلیف:

هرجایی که در طول هفته می روید را یادداشت کنید، از محل کار گرفته تا مهمانی و یک شب شام با دوستان، باشگاه و ... . هر وقت که می خواستید کمدتان را پاکسازی کنید ویا لباس بخرید، این لیست را دوباره ببینید. اگر خواستید لباسی را بخرید که فقط برای یک موقعیت استفاده می شد و نمی توانستید برای موقعیت های دیگر از آن استفاده کنید، بیخودی پولتان را خرج نکنید.

 

5. سایز و اندازه لباس اهمیتی ندارد، اما اعتماد به نفس شما مهم است.

هیچ کسی نمی بیند که تگ لباس شما چه سایزی را نشان می دهد در حقیقت کسی به این موضوع اهمیت نمی دهد. نباید تنگ ترین لباسی که اندازه شما می شود را بپوشید. و جدا از این ها تا به حال چه کسی در اتاق پرو دو سایز از یک لباس را امتحان نکرده است؟ همه ی ما این کار را کرده ایم. شماره و سایزی که لباس دارد به شما اعتماد به نفس نمی دهد، احساس راحتی که با پوشیدن لباس دارید به شما اعتماد به نفس می دهد. و وقتی اعتماد به نفس داشته باشید، بلند تر و باریک تر دیده می شوید و نظر سایرین را به خودتان جلب خواهید کرد. پس لباس هایی را بپوید که به شما اعتماد به نفس می دهند.

6. کمک بگیرید.

اگر بیماری پوستی بگیرید به متخصص و دکتر پوست مراجعه می کنید، اگر بخواهید از شب عروسی خود عکس های زیبایی داشته باشید از یک عکاس حرفه ایی کمک می گیرید. در مورد استایل هم باید همین کار را انجام دهید. می توانید از یک خیاط حرفه ایی و یا طراح لباس برای انتخاب لباس کمک بگیرید.

7. به سراغ اکسسوری بروید.

بدون شک انتخاب اکسسوری مناسب یکی از آسان ترین راه هایی است که  می توانید استایل خودتان را با آن پیدا کنید. انتخاب اکسسوری به روحیات و شخصیت شما بستگی دارد. می توانید با یک گردنبند زیبا، شلوار جین و تی شرت سفیدتان را قشنگ تر کنید و با استفاده از جواهرات حس زنانگی بیشتری به خود هدیه دهید.

8. به حس دورنی خود اعتماد کنید و طبیعی باشید.

یکی از مهمترین نکاتی که باید در استایلتان رعایت کنید این است که با خودتان صادق باشید. در انتخاب لباس به سایز لباس، مارک و برند آن اهمیت ندهید، سعی کنید استایل هایی با طرح ها و نقش های مختلف را امتحان کنید. استایل شما باید زندگی، فردیت و شخصیت شما را به خوبی نشان دهد. استایل خودتان را داشته باشید و به آن افتخار کنید. و از تیپی که می زنید به عنوان راهی برای توصیف خود و کسی که دوست دارید باشید استفاده کنید.

 

منبع : سایت everygirl

 

 

 

 

نظرات بازدیدکنندگان