پاییز دوست داشتنی! چطور به استقبال پاییز برویم؟

پاییز دوست داشتنی! چطور به استقبال پاییز برویم؟

1. لباس های متفاوتی بپوشید.

 هوا کم کم دارد سرد می شود. به همین خاطر دیگر وقت آن رسیده است تا با تاپ و تونیک و همچنین بلوز و شومیز های حریرتان خداحافظی کنید. باید لباس های گرم بپوشید و خودتان را برای سرما آماده کنید. بهترین لباس برای پوشیدن در فصل پاییز سویشرت است. سویشرت می تواند پلیور باشد یا تیشرت و پولوشرت های گرم و ضخیم تر. علاوه بر این لباس ها، تیشرت های آستین بلند را فراموش نکنید که می توانید آن ها را همراه ژاکت یا کت های زیپ دار یا دکمه دار بپوشید.

یقه پلیور زنانه

2. با انتخاب شلوار در استایلتان تعادل بر قرار کنید.

لی و چرم بهترین پارچه های مخصوص فصل پاییز اند. این پارچه ها رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی دارند که برای استایل های مختلفی می توان از آن ها استفاده کرد. مانند: شلوار جین های گلدار( برای پوشیدن در فصل بهار هم خیلی فوق العاده اند). شلوار جین هایی با طرح کهکشان، شلوار جین های رنگی، شلوار جین های ساده، بلو جین و شلوار جین های طرح دار( مانند: خط دار، زاپ دار، خال خالی، و شلوار جین های چاپی). پوشیدن لگ نیز انتخاب خیلی خوبی است تا به جذابیت استایل شما کمک کند. برای داشتن یک استایل کژوال می توانید لگ زنانه را با مانتو اسپرت به همراه سویشرت و ژاکت های خوشگلتان بپوشید. لگ های چرمی نیز انتخاب خیلی خوبی برای فصل پاییز اند.

شلوار جین زنانه

3. اکسسوری ها را باهم ست کنید.

شال گردن های بافتنی، دستمال گردن، دستبند های چند تایی، ساعت، گردنبند های بلند و چند لایه یه همراه کلاه از بهترین اکسسوری های استایل پاییزی اند.

دستبند زنانه

4. چکمه های متفاوتی را امتحان کنید.

در فصل پاییز بهتر است این مدل کفش ها را بپوشید: چکمه های تا بالای زانو، نیک بوت ها، چکمه های تا ساق پا. همگی این چکمه ها در رنگ های متنوعی تولید می شوند: قهوه ایی، مشکی، سفید، خاکستری، رنگ های پاستلی و ... . علاوه بر این، این چکمه ها ممکن است جیر باشند مثل آگز ها، چکمه های سوار کاری و یا پوتین ها.

کفش خاکی زنانه

5. مدل موهایتان را تغییر دهید.

به جای اینکه موهایتان را مثل همیشه دم اسبی ببندید بهتر است مدل جدیدی برای استایل موها در فصل پاییز داشته باشید. بهتر است آن ها را ببافید. انواع مختلفی بافت مو وجود دارد که می توانید از آن ها الهام بگیرید و موهایتان را به حالت بافت آفریقایی، بافت تکی، دوتایی، تیغ ماهی، بافت ریز ببندید و یا اگر دوست ندارید ببافید می توانید موهایتان را فر کنید.

بافتن مو دم اسبی

نظرات بازدیدکنندگان