ترفند هایی برای تا کردن لباس

ترفند هایی برای تا کردن لباس

راهنمای رول کردن لباس

اگر می خواهید کمد لباستان جای بیشتری داشته باشد بهتر است به جای تا کردن لباس ها آنها را رول کنید و بپیچید و سر موقع لباسهایتان را بشویید. علاوه بر این وقتی لباس ها را رول کنید چروک نمی شوند و باعث می شود شما خوشتیپ تر به نظر برسید. دقت کنید لباس هایی را که پارچه خیلی لطیف و یا خیلی سفتی دارند را نپیچید چون در این صورت چروک می شوند.

1. پیچیدن تی شرت

تیشرت طوسی

1. تی شرت را روی یک سطح صاف پهن کنید. با دست آن را صاف کنید و چروک هایش را باز کنید. باز کردن چروک ها نکته ی خیلی مهمی است. اگر لباس چروک داشته باشد و بعد آن را رول کنید، چروک ها باقی می مانند.

تی شرت هایی را می توانید رول کنید که وزن معمولی داشته باشند. لباس های خیلی ظریف و سبک و یا خیلی سنگین اگر پیچیده شوند، چروک می شوند.

اگر لباس های سنگین و یا خیلی ظریف را بپیچید و چروک شوند باید اول آنها را اتو کنید یا با به خشکشویی بدهید و بعد بپوشید.

تا کردن تیشرت

2. آستین ها را به سمت مرکز تا کنید. آستین سمت چپ را به سمت مرکز تا کنید بعد آستین سمت راست را به سمت مرکز تا کنید و روی آستین سمت چپ بگذارید. چروک ها را با دست باز کنید.

اگر می خواهید تی شرت آستین بلند را رول کنید باید آستین ها را به سمت پشت تا کنید تا آستین ها به شکل ایکس انگلیسی در بیایند. به آرامی چروک ها را باز کنید.

اگر تی شرت یقه دار را رول می کنید دقت کنید که یقه را تا نکنید.

3. تی شرت را رول کنید. انتهای حاشیه تی شرت را بگیرید و تقریبا به اندازه یک اینچ آن را تا کنید. چروک های آن را باز کنید. تی شرت را به آرامی از پایین به سمت یقه تا کنید. و همانطور که رول می کنید قسمت های چروک شده را باز کنید.

می توانید تی شرت های رول شده را داخل کمدتان قرار دهید.

اگر می خواهید به سفر بروید می توانید تی شرت را در همان حالت داخل کیف قرار دهید. در این حالت رول تی شرت باز نمیشود.

2. پیچیدن شلوار

تا کردن شلوار

1. شلوار را روی یک سطح صاف پهن کنید. شلوار را طوری پهن کنید که به شما نزدیک باشد و با دست چروک هایش را به آرامی باز کنید.

اگر چروک های شلوار را قبل از رول کردن باز نکنید ممکن است که چروک ها باقی بمانند.

تا کردن شلوار

2. شلوار را از وسط تا کنید. وقتی شلوار را تا می کنید باید جیب های پشت بیرون باشند. با دست چروک ها را باز کنید.

شلوار هایی که زود چروک می شوند را رول نکنید.

تا کردن شلوار

3. شلوار را رول کنید. از قسمت کمر شلوار شروع به پیچیدن شلوار کنید. و درحالی که دارید شلوار را رول می کنید چروک هایش را با دست باز کنید.

برای اینکه شلوار را صاف و درست رول کنید دو دستی این کار را انجام دهید.

3. پیچیدن دامن

تا کردن دامن

1. دامن را روی یک سطح صاف پهن کنید. دامن را طوری پهن کنید که قسمت کمر آن به طرف شما باشد. چین و چروک های دامن را باز کنید.

اگر دامن را با چروک هایش بپیچید ممکن است چروک ها روی دامن باقی بمانند.

تا کردن دامن

2. یک سوم دامن را تا کنید. قسمت سمت چپ دامن را به سمت مرکز تا کنید. قسمت سمت راست دامن را به سمت مرکز تا کنید و روی قسمت سمت چپ قرار دهید.

بین هر تایی که می زنید دامن را با دست صاف کنید.

تا کردن دامن

3. دامن را رول کنید. دو دستی دامن را از قسمت کمر به سمت پایین رول کنید. در هنگام رول کردن اگر چروکی دیدید آن را با دست باز کنید.

دامن را به سمت خودتان رول نکنید و درخلاف جهت دامن را بپیچید.

4. رول کردن لباس هایی که زود چروک می شوند.

تا کردن لباس هاس حساس

1. لباس را داخل کاور لباس قرار دهید. گیره لباس را داخل لباسی که زود چروک می شود قرار دهید. با یک کاور لباس را بپوشانید.

کاور لباس از چروک شدن جلو گیری می کند.

تا کردن لباس هاس حساس

2. کاور لباس را روی یک سطح صاف قرار دهید. لباس را طوری قرار دهید که قسمت گیره لباس در دور ترین فاصله از شما قرار بگیرد. با دقت چروک ها را با دست باز کنید.

باز کردن چروک ها باعث می شود تا هیچ چین و چروکی روی لباس باقی نماند.

تا کردن لباس هاس حساس

3. کاور لباس را تا کنید و بپیچید. قسمت چپ و راست کاور را به سمت مرکز تا کنید تا قسمت های اضافی کاور گرفته شوند. از پایین لباس رول کنید به سمت گیره لباس. همانطور که لباس را تا می کنید و می پیچید با دقت قسمت های چروک شده را با دست باز کنید.

نظرات بازدیدکنندگان