راهنمای پوشیدن کت جین

راهنمای پوشیدن کت جین

در این فصل می توانید روی مانتو اسپرت گاهی به جای سویشرت، کت های جین را نیز امتحان کنید. علاوه بر اینکه باید در مورد انتخاب و نحوه پوشیدن کت جین آگاهی داشته باشید بهتر است با انواع شلوار جین پاییزی که در داشتن استایلی شیک و زیبا یه شما کمک می کند هم آشنا شوید.

  • انتخاب رنگ:

1. اگر به دنبال تنوع هستید جین های آبی یا کت جین با رنگ های خنثی را انتخاب کنید. کت جین آبی بسیار متنوع است و جزو جین های پر طرفدار و کلاسیک به حساب می آید. در مد و فشن، جین های آبی (بلوجین) جزو رنگ های خنثی و بی اثر به حساب می آیند. به همین خاطر ست کردن آن ها با لباس های دیگر بسیار ساده است و باعث می شود تیپ و استایل جذاب تری داشته باشید.

اگر دوست داشته باشید کت جین سفید هم انتخاب خیلی خوبی است و می توانید به جای جین های آبی جین های سفید بپوشید.

2. اگر می خواهید جذاب تر به نظر برسید و نظر اطرافیان را جلب کنید، جین های روشن تر بپوشید.

کت های جین در رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند. پس اگر کت جین آبی دوست ندارید، رنگ های دیگر را انتخاب کنید. اگر کت های رنگی برای استایلتان انتخاب می کنید پس بهتر است تا باقی لباس هایتان رنگ های خنثی و بی اثر باشند تا خوش استایل تر و شیک تر به نظر برسید.

مثلا می توانید یک کت جین زرشکی را با شلوار جین مشکی بپوشید.

3. برای داشتن استایلی کژوال بهتر است جین هایی با رنگ های روشن و میانه را انتخاب کنید.

اگر به دنبال کت جین آبی می گردید، در واقع رنگ جین سایه ایی از رنگ آبی است که شما می خواهید. به طور کلی سه نوع سایه در جین ها وجود دارد: تیره، میانه و روشن.

با رنگ ها و سایه های میانه می توانید بیشتر استایل هایی که دوست دارید را امتحان کنید. این نوع جین ها معمولا از جین های تیره تر کمی لطیف تر هستند.

جین هایی با سایه ها و رنگ های روشن انتخاب خیلی خوبی برای تیپ های کژوال اند.

4. برای موقعیت های رسمی تر از جین های تیره استفاده کنید.

جین هایی که تیره هستند راحت تر با تاپ و اکسسوری های رسمی ست می شوند. فقط به خاطر داشته باشید که هرچه بیشتر این جین ها را بشویید رنگ و سایه آن به رنگ های میانه تغییر پیدا می کند.

مرد ها به جای سویشرت یا ژاکت می توانند از کت جین تیره استفاده کنند. و خیلی راحت این کت جذاب را با پیراهن مردانه و شلوار و یک کفش مردانه ست کنند. 

کت جین زیبا

  • استایل خانم ها با کت جین:

1. کت لی را با رنگ ها و سایه های دیگری از جین بپوشید.

برخی می گویند که نباید لباس های جین را باهم پوشید. اما اگر رنگ آن ها باهم متفاوت باشد باعث می شود استایل فوق العاده جذابی داشته باشید. یک کت جین آبی را با شلوار زنانه لی که رنگش فرق دارد، ست کنید. اگر کت شما تیره است باید شلوار زنانه روشن بپوشید و برعکس اگر شلوارتان تیره است باید کت جین روشن بپوشید.

2. می توانید کت جینتان را با لگ یا شلوار های ورزشی تنگ رنگی ست کنید.

اگر دوست ندارید شلوار جین بپوشید می توانید کت جینتان را با لگ ست کنید. در این صورت هم راحت تر خواهید بود هم استایل جذاب تری دارید. می توانید از لگ هایی که طرح جین دارند هم استفاده کنید.

لگ های خاکی و سبز با کت جین آبی ترکیب بسیار زیبایی هستند. این استایل باعث می شود خیلی یک رنگ به نظر نرسید.

3. کت جینتان را می توانید با یک دامن سبک و نازک یا یک پیراهن مجلسی بپوشید.

پیراهن ها و دامن های بلند گزینه مناسبی برای ست کردن با کت های جین هستند. مخصوصا اگر پارچه این پیراهن ها و دامن ها سبک و نازک باشد کانتراست و تضاد جالبی بین کت جین و آن ها بر قرار می شود.

می توانید با پیراهن تابستانه یا مانتو تابستانی کت جین را ست کنید. تا این تضاد باعث خوش استایل شدن شما شود.

پیراهن های ماکسی بلند را می توانید با کت های جین کوتاه در بهار و پاییز بپوشید.

کت جین ارزان

4. کتتان را با لباس های رنگی و طرح دار جذاب تر کنید.

می توانید کت جینتان را با لباس های رنگی و شاد و همچنین شال و روسری طرح دار ست کنید.

اگر می خواهید لباس های رنگی و طرح دار انتخاب کنید پس بهتر است تا کت جین شما ساده تر باشد.

کت جین با بلوز و شومیز صورتی روشن خیلی جذاب خواهد شد. صورتی روشن کانتراست بسیار زیبایی با جین آبی ایجاد می کند.

5. با پوشیدن شلوار های فاق بلند و کمربند می توانید منحنی و فرم بدنتان را نشان دهید.

اگر با پوشیدن کت جین احساس می کنید شکل یک جعبه شده اید نترسید، می توانید با پوشیدن شلوار های فاق بلند و بستن کمر بند توجه را به سمت کمر باریکتان جلب کنید. هرچه کت شما کوتاه تر باشد جذاب تر خواهید بود.

اگر فکر می کنید تمام قسمت های بدنتان با کت جین پوشیده شده است می توانید یک شلوار تنگ مانند لگ ( ترجیحا فاق بلندی داشته باشد) را امتحان کنید.

6. استفاده از اکسسوری و تزئینات خاص روی کت جین.

کت جین با پیکسل های کوچک خیلی جذاب خواهد شد. با استفاده از برخی اکسسوری ها مانند پیکسل و سنجاق سینه کت جینتان را قشنگ تر کنید. اگر نمی دانید پیکسل ها را کجا وصل کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم اطراف یقه و جیب کت آن را وصل کنید.

حتی می توانید دکمه هایی رنگی بخرید و هر کجا که دوست داشتید آن ها را بدوزید.

یکی دیگر از تزئیناتی که می توانید برای کت جینتان انجام دهید، استفاده از عکس هایی است که به طور موقت با اتو به لباس پرینت می شوند.

کت جین شیک

  • استایل آقایان با کت جین:

1. کتی انتخاب کنید که نه کوتاه باشد و نه خیلی بلند.

مرد ها اگر بخواهند می توانند کت های خیلی بلند بپوشند اما بهتر است اندازه کت، متوسط باشد تا اوورسایز و خیلی بزرگ تر به نظر نرسد. از طرفی هم کوتاه بودن بیش از حد کت جین برای مردان نه تنها شیک نیست بلکه احمقانه به نظر می رسد.

2. بین شلوار جین و کت جینتان با انتخاب رنگ و سایه های مناسب تعادل بر قرار کنید.

کت جین می تواند با شلوار جین آبی ست شود اما باید به سایه ها و رنگ آن دقت کنید. هنگامی که می خواهید کت جین را با شلوار جین بپوشید اطمینان پیدا کنید که رنگ و سایه های آن ها باهم متفاوت اند.

اگر می خواهید مطمئن باشید که با پوشیدن جین با جین استایلتان را از دست نمی دهید کت جینتان را با یک شلوار جین مشکی بپوشید.

کت جین خاص

3. کت جین را با شلواری از جنس دیگر بپوشید.

اگر طرفدار شلوار جین نیستید نگران نباشید، کتتان را می توانید با شلوار های دیگری بپوشید.

شلوار های کتون که بسیار جذاب اند و استایل شما را با لباس های دیگر شیک تر می کند. این شلوار ها با کت های روشن به خوبی ست می شوند. شلوار کتانی که به کت جین شما بیاید می تواند: قهوه ایی، سرمه ایی، سبز، کرم، و یا حتی زرشکی باشد.

شلوار مخمل کبریتی: این نوع شلوار ها هم با هر مدل کت جینی جذاب و عالی خواهند شد.

4. می توانید کت جینتان را زیر یک سویشرت یا کت دیگر بپوشید.

 اضافه کردن رویه لباس یکی از راه هایی است که باعث می شود خوش استایل تر دیده شوید. به شرطی که این کار را درست انجام دهید! با این استایل می توانید کت جین را با لباس های بیشتری ست کنید.

می توانید یک کت سبک و نازک را روی کت جینتان بپوشید. دقت کنید که بهتر است رنگ کت یا سویشرت رویی خنثی و جزو رنگ های بی اثر باشد. ( مانند خاکستری) با مطالعه مقالات قبل می توانید رنگ های خنثی را بشناسید.

نظرات بازدیدکنندگان