10 رنگ خیره کننده پاییزی

10 رنگ خیره کننده پاییزی

اگر چه می توان هر رنگ دلخواهی را پوشید، اما نمی توان از این موضوع صرف نظر کرد که بعضی رنگ ها در بعضی فصل ها زیبا تر هستند. مانند صورتی روشن، فیروزه ایی و سفید که مناسب فصل تابستان اند، بعضی رنگ های دیگر که آرام تر کمی تیره تر هستند برای پوشیدن در فصل پاییز فوق العاده اند. در حقیقت برای فصل پاییز می توان رنگ های بسیار جذاب و خیره کننده ایی را برای استایل پاییزی پیشنهاد داد. برای آشنایی بیشتر با چرخه رنگ ها مقالات قبل را مطالعه کنید.

ست کردن رنگ و استایل سویشرت و بقیه لباس هایتان با برگ درختان واقعا شیک و منحصر به فرد است.

حالا که هوا کمی سرد شده پوشیدن چه رنگ لباس هایی مناسب این فصل است؟ در ادامه لیستی از بهترین و جذاب ترین رنگ های پاییزی را برای شما آماده کرده ایم.

می توانید هر روز لباس های مشکی بپوشید اما حیف است که در فصل پاییز از رنگ های پاییزی غافل شوید.

1. شرابی (Marsala)

شرابی یکی از بهترین رنگ هایی است که می توانید در فصل پاییز و زمستان لباس هایی با این رنگ داشته باشید. شرابی یک رنگ قرمز- قهوه ایی است که تقریبا نزدیک به رنگ زرشکی و خرمایی است. این رنگ بسیار برازنده و جذاب است. می توانید در روز های سرد پاییزی لباس هایی مانند لگ، چکمه و سویشرت خود را به رنگ شرابی انتخاب کنید.

لباس شرابی زنانه

2. خردلی (Mustard)

خردلی هم یکی از رنگ های پر طرفدار پاییزی است. این رنگ واقعا جذاب است. آرامش و لطافت به همراه سایه های گرم این رنگ باعث به وجود آمدن احساسی خوشایند در شما و اطرافیانتان می شود. بهتر است سویشرت های گشاد و شال و روسری خود را به رنگ خردلی انتخاب کنید.

لباس خردلی زنانه

3. شتری (Camel)

این رنگ یک رنگ کلاسیک است. می توانید هر تکه از لباستان از شلوار زنانه و لگ گرفته تا سویشرت و ژاکتتان را به رنگ شتری انتخاب کنید. همچنین پوشیدن چکمه های شتری نیز بسیار جذاب است چرا که این رنگ چکمه ها از تنوع بسیار بالایی برخوردارند.

لباس شتری زنانه

4. سبز زیتونی (Olive Green)

بهترین و خیره کننده ترین رنگ پاییزی سبز زیتونی است. جامپسویت ها و لباس های سرهمی سبز ارتشی یا سبز زیتونی واقعا خاص و جذاب اند. همچنین می توانید سویشرت یا تیشرت سبز زیتونی را هم امتحان کنید.

لباس سبز زیتونی زنانه

5. طوسی/آبی (Gray/Blue)

یکی دیگر از رنگ هایی که می توانید در روز هایی که هوا بارانی و طوفانی است بپوشید، طوسی و آبی است. انتخاب یک مانتو اسپرت یا بارانی به رنگ طوسی برای این فصل مناسب است.

لباس طوسی آبی

6. سبز/ خاکستری (Sage)

این رنگ ترکیبی از رنگ خاکستری با سبز است. پوشیدن رنگ .... استایل شما را بسیار متفاوت و شیک نشان می دهد مخصوصا اگر پیراهن یا تیشرت این رنگی بپوشید.

لباس سبز خاکستری زنانه

7. زرشکی (Burgundy)

زرشکی هم مانند شرابی یکی از رنگ های فوق العاده پاییزی است. زرشکی از شرابی کمی تیره تر است. می توانید بلوز و شومیز و یا سویشرت زرشکی بپوشید اما بهتر از همه این ها تیشرت ها و بلوز های یقه اسکی است.

لباس ارغوانی زنانه

8. نارنجی (Orange)

پاییز بدون لباس های نارنجی که با برگ ها ست شوند چه معنی می تواند داشته باشد؟ می توانید تاپ و تونیک های نارنجی را در این فصل به کمد لباستان اضافه کنید.

لباس نارنجی زنانه

9. ارغوانی روشن (Orchid)

اگر به دنبال رنگ های کمی روشن تر هستید می توانید ارغوانی روشن را به استایلتان اضافه کنید. اگر این رنگ را می پوشید بهتر است تیشرت شما طرح دار نباشد. می توانید تیشرت یا پیراهن مجلسی با این رنگ را در فصل پاییز بپوشید.

لباس ارغوانی زنانه

10. فیروزه ایی تیره (Dark Turquoise)

این رنگ نزدیک به سبز آبی تیره است. پوشیدن لباس هایی با این رنگ بسیار زیبا و خاص است. اگر می خواهید در استایل پاییزیتان از این رنگ استفاده کنید بهتر است رنگ سویشرت یا پالتو شما این رنگی باشد.

لباس فیروزه ای زنانه

نظرات بازدیدکنندگان