چگونه سرمای زمستان را دور بزنیم؟

چگونه سرمای زمستان را دور بزنیم؟

اگر هوای بیرون سرد است دلیل نمی شود تا شما هم سردتان شود. در این مقاله ترفند هایی را به شما آموزش خواهیم داد تا با استفاده از آن ها بتوانید خودتان را گرم تر نگه دارید و از این هوا لذت ببرید. علاوه بر این در مقالات قبل شما را با ترفند هایی که هر مردی باید بلد باشد نیز آشنا کردیم.

1. زیر شلوار جین جوراب شلواری یا لگ بپوشید. اضافه کردن این لایه به لباس هایتان تاثیر بسیار خوبی در گرم ماندن شما دارد. نه تنها این کار شما را گرم نگه می دارد بلکه شما را خوش استایل تر نشان می دهد. پوشیدن جوراب شلواری های تنگ زیر شلوار جین شما را لاغر تر و باریک تر نشان می دهد.

2. با پوشیدن پالتو پشمی و گرم ضخیم بین خودتان و هوای سرد فاصله بیاندازید. آیا می خواهید بدانید چگونه شالگردن ببندیم؟ مطالب قبل را مطالعه کنید.

3. شلوار زنانه خود را توی چکمه بگذارید تا هم استایلتان حفظ شود و هم راحت تر قدم بردارید.

4. همه ما می دانیم که در پاییز و زمستان چقدر هوا سرد می شود و دما تغییر می کند. هوا بیرون سرد است اما شما در داخل شرکت دارید می پزید. می توانید از دستمال های کوچک برای استفاده در داخل لباستان استفاده کنید تا تاپ و تونیک شما خیس عرق نشود.

5. صبح ها که دوش می گیرید می توانید برای چند دقیقه لباس هایتان را نیز داخل ماشین خشک کن بیاندازید. وقتی آن ها را بپوشید از گرمای لباس ها لذت خواهید برد می توانید با سشوار داخل بوتتان را نیز گرم کنید.

6. کفش هایتان خیس شده اند؟ داخل آن ها را با روزنامه پر کنید. اگر بوت های شما چرمی است، این کار کمک می کند تا کفش شکل و فرم خودش را از دست ندهد. آیا می خواهید از نحوه خشک کردن سریع کفش اطلاع پیدا کنید؟ مقالات قبل را مطالعه کنید.

نظرات بازدیدکنندگان