بازگشت مد و فشن دهه 80

بازگشت مد و فشن دهه 80

وقتی صحبت از مد و فشن دهه 80 می شود از آن مد ها لذت می بریم. این در حالی است که با گذشت این همه سال کمد لباس های ما تغییر آن چنانی نکرده است. در چند ماه اخیر می بینیم که مد و تِرَندی که در حال حاظر داریم از دهه 80 الهام گرفته شده است.

اگر با نکات ظریف دهه 80 آشنایی ندارید، در این مقاله می خواهیم شما را با آن استایل ها آشنا کنیم تا با چند ترفند هایی برای پوشیدن لباس های سفید بیشتر آشنا شوید و بتوانید شناخت بیشتری در مورد استایل های زیبا با لباس زنانه و کیف زنانه پیدا کنید: شانه های بزرگ، جین های سفید و استفاده از اکسسوری و زیور آلات خیلی بزرگ چند مورد مهم در استایل و مد دهه 80 بودند.

دهه 80 زمان پوشیدن لباس های پر قدرت ولی پانکی بود. این استایل ها ما را یاد مَدونا، تینا تِرنِر، شِر و بسیاری از سوپر استار های دیگر می اندازد.

پرنسس دیانا

حرف ما را قبول ندارید؟ طبق تحقیقاتی که بر روی استایل و تیپ پرنسس دیانا انجام شده است، بیشتر نقاط دنیا از استایل او الگو برداری کردند. و استایل او بسیاری از طراحان مد و لباس را تحت تاثیر قرار داد و باعث شد در طراحی لباس زنانه از او الهام بگیرند. پوشیدن پیراهن های زنانه با شلوار جین یکی از استایل های معروف او بود. با ما همراه باشید.

لباس زنانه سرهمی

 لباس زنانه سرهمی

مشخصه استایل: این استایل کلاسیک دهه 80 مدونا بود. لباس زنانه بادی یا لباس های سرهمی که شما هم اگر بخواهید حالا این تیپ را داشته باشید می توانید با صرف نظر از اکسسوری ها و زیورآلات مرواریدی یک بادی با شلوار جین فاق بلند بپوشید.

لباس یقه اسکی بروک شیلدز

 لباس زنانه یقه اسکی

مشخصه استایل: بروک شیلدِز یکی از کسانی است که استایل دوست داشتنی در دهه 80 داشت. پوشیدن لباس های یقه اسکی دهه 80 جزو لباس هایی است که در فصل گذشته خیلی طرفدار داشت.

مونیکا گلر

 سَبک شانه ها

پوشیدن لباس زنانه اِپل دار یکی دیگر از مد هایی است که در دهه 80 بسیار  طرفدار داشته و در استایل و مد های سال های اخیر نیز شناخته شده است.

نظرات بازدیدکنندگان