قوانین پوشیدن لباس مناسب افراد پلاس سایز

قوانین پوشیدن لباس مناسب افراد پلاس سایز

اگر سایز شما از 14 بیشتر است برای داشتن یک استایل شیک و جذاب به نکات زیر دقت کنید. در ادامه می خواهیم قوانین قدیمی برای افراد سایز بزرگ در مورد پوشیدن لباس هایی مانند بلوز و شومیز، تونیک بافت و یا ژاکت و پلیور را به شما معرفی می کنیم که باید در موردشان تجدید نظر کنید. علاوه بر خانم های پلاس سایز ما در مورد استایل خانم های لاغر نیز اطلاعاتی در اختیارتان قرار دادیم که با مطالعه مطالب قبل می توانید از راهنمای پوشیدن لباس برای دختران خیلی لاغر نیز استفاده کنید.

قانون قدیمی" هرگز سفید نپوشید"

قانون جدید: به گفته یکی از معروف ترین طراحان لباس برای اینکه پارچه و تونیک بافت که تازه خریدید به شما بیاید لازم نیست به رنگ آن دقت کنید، باید به اندازه و سایز آن توجه داشته باشید. رنگ سفید شما را درشت تر نشان نمی دهد اگر بلوز و شومیز مناسبی برای خودتان انتخاب کنید. همانطور که اگر لباس مشکی نامناسبی بپوشید. به نظر درشت تر خواهید آمد. البته در اینجا یک استثنا وجود دارد و آن هم این است که ممکن است با پوشیدن لباس سفید در جلوی دوبین چاق تر به نظر برسید. اگر لباس سفید خریدید بهتر است پارچه آن لباس، شل و نازک نباشد تا برجستگی ها و نواحی تپل بدن شما را بیشتر نمایان نشود. در عوض پارچه های سفت و ضخیم تری را به رنگ سفید انتخاب کنید. در این صورت نه تنها لباس شما کمی شبیه به گن عمل می کند بلکه باعث می شود لباس زیرتان هم زیر نور معلوم نشود.

قانون قدیمی" باز گذاشتن دکمه پیراهن زنانه جذاب نیست"

قانون جدید: به گفته طراحان لباس باز گذاشتن دکمه های پیراهن بسیار جذاب است. پوشیدن لباس هایی با یقه های چپ و راستی باز، یقه های توری و همچنین یقه هایی مانند یقه پیراهن مردانه برای خانم های سایز بزرگ بسیار جذاب است. می توانید روی این بلوز و شومیز یک پانچو و بافت و یا ژاکت بافتنی بپوشید تا استایل جذاب تری داشته باشید.

قانون قدیمی" لباس های رنگ روشن و چاپی اندام شما را درشت تر نشان می دهند."

قانون جدید: به گفته معروف ترین طراحات لباس هیچ قانونی برای استفاده از رنگ مخصوص افراد سایز بزرگ وجود ندارد تنها باید دقت کنید که آن رنگ و لباس به چهره شما بیاید. حتی قرمز روشن و جیغ هم ممکن است به یک خانم پلاس سایز بیاید البته اگر اندازه و جنس لباس مناسب او باشد. اگر شک دارید که رنگ های روشن به شما می آید و یا خیر می توانید ابتدا با اکسسوری های کوچک( مانند کفش، کیف، جواهرات) امتحان کنید و بررسی کنید که آیا این رنگ ها به استایل شما می آید یا خیر. همین کار را با لباس های چاپی نیز انجام دهید.

قانون قدیمی" پوشیدن لباس های یک رنگ همیشه شما را لاغر نشان می دهد"

قانون جدید: بله این استایل را داشته باشید اما زیاده روی نکنید. این استایل به شرطی به شما می آید و شما را جذاب نشان می دهد که پیراهن مجلسی بلند یک رنگ، و همچنین دارای راه راه های بلند و باریک باشد تا شما را لاغر نشان دهد. برای اینکه استایلتان با لباس های یک رنگ چشمگیر تر شود بهتر است از اکسسوری نیز استفاده کنید. همچنین می توانید لباس های یک رنگ را با پارچه هایی با جنس های مختلف بپوشید.

قانون قدیمی" دنبال کردن مد و فشن خیلی ریسکی است، سعی کنید ساده باشید"

قانون جدید: می توانید مد هایی را که مطابق با فرم بدنتان است را دنبال کنید. و متناسب با شکل بدنتان از مد ها پیروی کنید، آیا عاشق این هستید که نیم تنه بپوشید؟ پس منتظر چی هستید با پوشیدن یک دامن یا شلوار فاق بلند این فرصت را از خودتان نگیرید. دامن های کمر پهن گزینه ی مناسبی برای شما هستند. دوست دارید لباس های طرح دار بپوشید؟ می توانید پیراهن و یا تونیک بافت را انتخاب کنید که راه راه های عمودی داشته باشد. تا شما را کشیده و لاغر نشان دهد. شلوار جین های تنگ گزینه ی مناسبی برای افراد سایز بزرگ هستند چرا که باعث می شود بین بالا تنه و پایین تنه آن ها تعادل بر قرار شود. پوشیدن لگ نیز گزینه خوبی برای شماست. هیچ وقت نگویید "نه من نمی توانم اینطور لباس بپوشم همه چیز را امتحان کنید"

قانون قدیمی" اگر پلاس سایز هستید، کمربند های پهن برای شما مناسب است"

برخلاف باور اکثر افراد هیچ قانونی همیشه برای تمام استایل ها جواب نمی دهد. برای بستن این نوع کمربند ها باید دقت کنید که چربی های شکم و پهلوی شما با بستن کمربند بیشتر نشان داده نشود و به استایلی که دارید بیایید.

قانون قدیمی" لباس های بگی و گشاد چاقی شما را پنهان می کند. هرچه بزرگ تر بهتر!"

قانون جدید: به گفته ی طراحان مد و لباس لباس های بگی و اور سایز برای افراد سایز بزرگ مناسب نیست چرا که باعث می شود منحنی های اندام شما پوشیده شود. در عوض سعی کنید با پوشیدن لباس های اندازه و فیت اندامتان را جذاب تر نشان دهید. لباس های بگی و گشاد شما را مانند یک جعبه می کند و اصلا به فرم بدنتان نمی آید.

نظرات بازدیدکنندگان