خانم های جذاب چگونه لباس می پوشند؟

خانم های جذاب چگونه لباس می پوشند؟

با اینکه تیپ و استایل خانم های جذاب قانون خیلی خاصی ندارد اما ما سعی کردیم در این مقاله به نکات مهمی که خانم های جذاب و شیک پوش توجه می کنند، توجه کنیم! آیا می دانید خانم های جذاب چطور لباس مجلسی، مانتو اسپرت، بلوز و شومیز مناسب با اتایلی که دوست دارند را انتخاب می کنند؟ اما اگر کنجکاوید بدانید که مردان خوش تیپ و جذاب چطور لباس می پوشند می توانید مطالب قبل را مطالعه کنید.

1) خانم های خوش استایل همیشه کمد لباسشان را مرتب نگه می دارند.

اگر دختری بتواند لباس مجلسی، شومیز یا کفش زنانه اش را از وسط لباس هایش که روی زمین ریخته یا زیر تخت پیدا کند، به این معنی نیست که بقیه هم می توانند این کار را کنند.

اگر همیشه سعی کنید لباس هایتان را مرتب و منظم سر جای خودش در کمد و دِرآور قرار دهید، وقتی می خواهید آن ها را بپوشید راحت تر و زود تر آن ها را پیدا می کنید و بهتر می توانید به تیپ و استایلتان برسید به همین خاطر وقت کافی برای جذاب شدن را دارید. علاوه بر مرتب کردن کمد لباس، این را هم باید بدانید که هر چند وقت یکبار باید لباس های داخل کمدتان را بشویید.

دختر شلخته در حال عصبانی شدن است

2) آن ها هر روز صبح وضعیت هوا را بررسی می کنند.

حتما یک اپلیکیشن که وضعیت هوا را به شما نشان دهد روی گوشی موبایلتان نصب کنید. ممکن است یک استایل فوق العاده خاص و شیک داشته باشید اما اگر مثلا آن لباس مناسب هوای بارانی نباشد نه تنها جذاب به نظر نمی رسید بلکه بسیار بد تیپ و زننده به نظر می رسید. برای مثال اگر صندل تابستانی شیک و خاصتان را در هوای بارانی یا برفی بپوشید اصلا جذاب و خوش تیپ به نظر نمی رسید.

3) آن ها از جلوتر برنامه می ریزند که چی باید بپوشند.

همیشه نمی توانید از شب قبل برنامه ریزی کنید که چی باید بپوشید به همین خاطر بهتر است ست های لباستان را مشخص کنید تا زمان کافی برای انتخاب آن ها داشته باشید.

4) خانم های جذاب صبح ها زمان کافی برای آماده شدن دارند.

اگر صبح ها ده دقیقه ایی حاضر شویم کسی به ما جایزه نمی دهد. مطمئنن خیلی هم خوش تیپ نخواهیم شد پس بهتر است صبح ها به جای چرت زدن کمی زود تر از خواب بیدار شویم تا زمان کافی برای خوش استایل شدن داشته باشیم.

5) آن ها استایل های مد روز و معمولی را با هم ترکیب می کنند.

واجب نیست از سر تا نوک پا لباس های طراحان معروف را بپوشید تا خوش استایل به نظر برسید. کافی است بدانید که کِی باید استایل و لباس های معروف را با لباس های معمولی تر  ترکیب کنید. می توانید با پوشیدن چند تکه از لباس های کلاسیک و قدیمی تان با جدید ترین مدل تی شرت که تازه خریدید استایل جذابی داشته باشید.

خانم های شیک پوش در حال قدم زدن در خیابان

6) خانم های خوش استایل لباس هایی را می پوشند که کاملا اندازه و سایزشان است.

مچاله شدن توی یک شلوار جین تنگ از نظر هیچ کس قشنگ نیست! لباس هایی بخرید که به اندام شما بخورد و اندازه تان باشد. همیشه یک خیاط هم داشته باشید تا به شما کمک کند استایل جذاب تری داشته باشید.

7) خانم های خوش استایل اتوی بخار دارند.

در حقیقت چین و چروک ها باعث می شوند لباستان ارزان تر به نظر برسد. بهتر است از اتوی بخار برای صاف کردن لباس هایتان استفاده کنید. با شناخت ترفندهایی برای تا کردن لباس می توانید مانع چروک شدن لباس هایتان شوید.

 8) آن ها لباس زیر مناسب زیر لباس هایشان می پوشند.

خانم های شیک پوش و خوش استایل هیچ وقت خط و خطوط لباس زیرشان معلوم نمی شود و مراقبند تا لباس هایی که می پوشند خط نیاندازد.

9) خانم های خوش تیپ همیشه چند مدل ست آماده دارند.

می توانید با پوشیدن سویشرت با شلوار مشکی استایلی منحصر به فرد داشته باشید. این جور استایل ها را برای مواقعی که چیزی برای پوشیدن ندارید کنار بگذارید.

فیگور یک خانم با عینک آفتابی

نظرات بازدیدکنندگان