چگونه لاغر دیده شویم؟

چگونه لاغر دیده شویم؟

آیا می دانید چطور بدون اینکه رژیم بگیرید یا ورزش کنید می توانید لاغر تر به نظر برسید؟ تنها با رعایت چند نکته در استایلتان می توانید لاغر تر به نظر برسید. اگر درست لباس بپوشید نه تنها لاغر تر بلکه جوان تر و جذاب تر نیز به نظر می رسید. چه بخواهید چه نخواهید ظاهر شما اولین چیزی است که مردم از شما می بینند بنابراین توجه به استایل یکی از مواردی است که باید مد نظر داشته باشید. خوشبختانه ترفند هایی هست که با استفاده از آن ها بتوانید استایلتان را تغییر دهید و لاغر تر به نظر برسید. بلوز و شومیز با راه راه های عمودی و شلوار جین تیره تنها بخش کوچکی از ترفند هایی هستند که می خواهیم در این مقاله به شما معرفی کنیم.

 علاوه بر این آیا می دانید چطور بلند قد تر دیده شوید؟ با مطالعه مقالات قبل می توانید اطلاعات جالبی در این مورد نیز به دست آورید.

به طور کلی لباس هایی که کاملا اندازه شما هستند و سایز شما هستند را باید بپوشید. این لباس ها مانند بلوز و شومیز، پانچو و بافت و همچنین تاپ و تونیک را راحت تر می توانید با سایر لباس ها ست کنید.

  • لباس زنانه مشکی:

همه ما می دانیم که پوشیدن لباس زنانه مشکی یکی از این ترفند هاست. این ترفند واقعا جواب می دهد. و شما را لاغر تر نشان می دهد. بر خلاف سایر رنگ ها مشکی نوری را انعکاس نمی دهد و سایه ایی دور چربی های اضافی بدنتان نمی اندازد. اگر سر تا پا مشکی بپوشید بسیار جذاب و لاغر به نظر می رسید چرا که یک خط عمودی درست می کنید. به همین خاطر است که خانم های خوش استایل بیشتر پیراهن و لباس مجلسی به رنگ مشکی انتخاب می کنند.

لباس مشکی لاغری

  • جین های تیره:

خوشبختانه شلوار جین های تیره هیچ گاه از مد نمی افتند و همیشه مد هستند. شلوار جین تیره ی تنگ اندام شما را لاغر تر نشان می دهد اما خیلی نباید تنگ باشد. جیب های شلوار جین نیز نباید کوچک باشند. جیب های کوچک لگن شما را بزرگ نشان می دهد. جین های فاق کوتاه شما را لاغر نشان نمی دهد. جین های خیلی فاق بلند نیز منحنی های بدن شما را می پوشاند فاق شلوار جین باید تا کمرتان بیاید. علاوه بر این شلوار جینی را انتخاب کنید که لگ مانند باشد. این شلوار ها را با کفش های پاشنه دار و یا لژ دار بپوشید.

شلوار جین

  • به تناسب ها اهمیت دهید.

اگر لباسی بپوشید که هم بالا و هم پایینش پر و ضخیم باشد شما را درشت نشان می دهد. همیشه روی لاغر ترین قسمت های بدنتان تمرکز کنید و آن را نشان دهید و برای قسمت های دیگر بدنتان از لباس های گشاد استفاده کنید. می توانید شلوار های پارچه ایی از بالا گشاد را امتحان کنید.

تناسب اندام برای لاغری

  • خط های عمودی:

چشم افراد به طور طبیعی خط ها را دنبال می کند. چه بلوز و شومیز با راه راه های عمودی بپوشید و چه افقی این اتفاق می افتد. از قدیم می گفتند راه راه های افقی بدن شما را چاق تر نشان می دهد، همین طور هم هست و البته متضاد آن هم وجود دارد و راه راه های عمودی شما را لاغر نشان می دهد. خط های عمودی باعث می شوند کسی به نواحی چاق اندام شما دقت نکند. بهتر است تاپ و تونیک و یا شلوار و لگ با طرح راه راه عمودی انتخاب کنید تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

لباس لاغری راه راه

  • دامن های کمر پهن:

این مدل دامن ها شما را باریک تر نشان می دهد و بهترین مدل آن ها وقتی است که کمی تا بالای زانو بیاید. بهتر است این مدل دامن ها را به رنگ های تیره انتخاب کنید. 

 

بله استفاده از اکسسوری در لاغر تر نشان دادن اندام شما بسیار موثر است. برای اینکه توجه ها را به سمت صورتتان جلب کنید می توانید از گردنبند های بزرگ، گوشواره و هد بند استفاده کنید.

  • دامن کلوش:

برای اینکه توجه را از سمت شکم و پهلو ها دور کنید می توانید دامن زنانه و پیراهن های کلوش را امتحان کنید. اگر این مدل دامن ها را می پوشید بهتر است آن را با یک تاپ و یا بلوز و شومیز جذاب ست کنید.

  • رنگ کفش را با پاهایتان ست کنید:

در تابستان که دامن کوتاه پوشیدید بهتر است تا رنگ کفش را با رنگ پوسستان ست کنید. همچنین در زمستان و پاییز با پوشیدن یک لگ مشکی می توانید یک چکمه مشکی پاشنه بلند بپوشید. و لاغر تر به نظر برسید.

  • یقه لباس زنانه:

بسیاری از خانم ها می دانند که پیدا شدن ترقوه آن ها بسیار ترفند خوبی برای لاغر تر نشان دادن اندامشان است. از نظر بسیاری از آقایان نمایان شدن ترقوه خیلی جذاب است بنابراین برای اینکه لاغر تر به نظر برسید بلوز و شومیز ی را انتخاب کنید که یقه باز تری داشته باشد تا ترقوه هایتان نمایان شود. همچنین افرادی که گردن های کشیده دارند لاغر تر به نظر می رسند. استفاده از تیشرت های یقه 7 نیز تاثیر زیادی در لاغر نشان دادن شما دارد.

  • ژاکت های بلند:

ژاکت های بلند باعث می شود بازو های درشت و همچنین قسمت های مختلف بدن شما پوشیده شود. پوشیدن پانچو و بافت نیز در لاغر تر نشان دادن شما نقش بسیار مهمی دارد.

  • پوشدن لباس های یک رنگ:

اگر از سر تا نوک پا یک رنگ بپوشید علاوه بر این که بلند قد تر دیده می شوید باریک تر و لاغر تر هم به نظر می رسید. با بستن یک کمر بند باریک دور کمرتان می توانید استایلتان را جذاب تر کنید.

  • موهای دم اسبی:

بالابردن مو ها و دم اسبی بستن آن ها باعث می شود صورتتان لاغر تر به نظر برسد و توجه را به سمت گونه ها و گردنتان بیشتر جلب کند.

 

نظرات بازدیدکنندگان