مجرد ها چطور در روز عشق شاد باشند؟( بخش دوم)

مجرد ها چطور در روز عشق شاد باشند؟( بخش دوم)

اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که در روز ولنتاین تنهایید نباید ناراحت باشید. در مطلب قبلی در مورد اینکه چطور مجرد ها در روز عشق شاد باشند ترفند هایی را به شما گفتیم. در این مقاله نیز می خواهیم در این مورد بیشتر صحبت کنیم. پس اگر کسی برایتان پک هدیه روز عشق یا گل و شکلات نمی خرد ناراحت نباشید و سعی کنید از مجردیتان لذت ببرید!

3. از شرایطی که دارید خوشحال باشید.

گاهی برخی از شعار ها و یا اصطلاحات این پیغام را به شما می رسانند که فرد دیگری باید باشد تا شما را کامل کند، عباراتی مانند" نیمه گمشده من" یا" من نیمه تو هستم" و یا" قلب ما مانند هم می تپد" در واقع این جملات معانی دیگری دارند. اگر بیشتر به این عبارات فکر کنید مفهوم وابستگی، عدم استقلال، و مانند این ها را از این جملات در می یابید. به خاطر داشته باشید که لازم نیست خودتان را تغییر دهید یا آزادی ها و عادات دوران مجردی خود را کنار بگذارید. به جای اینکه در روز عشق ناراحت باشید بهتر است تا به خاطر، قدرت، آرامش و آزادی که دارید جشن بگیرید. این وضعیت خیلی بهتر از این است که تنها خودتان و اعتماد به نفستان را در گروی وجود فرد دیگری پیدا کنید.

خرید پک هدیه

4. از جریان و اتفاقات روز عشق کناره گیری نکنید.

در زندگی ولنتاین های بسیار دیگری هم پیش رو دارید که تنها نباشید و فرد مورد علاقه خود را پیدا کرده باشید. مهم نیست چه سنی دارید، در هر سنی که هستید عاشق زندگی خودتان باشید و به خاطر عشق زندگی نکنید.

بی خوابی و نگرانی عاشقانه نیست! بدون اینکه آمادگی داشته باشید وارد رابطه ایی نشوید و از دوران مجردی خود لذت ببرید.

همانطور که گفتیم اگر خیلی مشتاقید تا در روز عشق گل، شکلات یا پک هدیه داشته باشید، با خرید پک هدیه روز عشق خودتان را خوشحال کنید و به خودتان کادو بدهید.

نظرات بازدیدکنندگان