مجرد ها چطور در روز عشق شاد باشند؟

مجرد ها چطور در روز عشق شاد باشند؟

حتما فکر می کنید که عشق حسی است که همه باید درگیرش باشند؟درسته؟ اشتباه می کنید! اگر نامزد دارید و عاشقید می توانید برای عشقتان پک هدیه روز عشق یا گل و شکلات بخرید اما اگر مجرد هستید اصلا ناراحت نباشید، زندگی واقعی هیچ کسی مانند فیلم ها و داستان های عاشقانه جذاب نیست. نترسید شما هم اگر سینگل و مجرد هستید می توانید در روز عشق شاد باشد.

 در این مقاله به شما می گوییم که اگر تنها هستید چطور خودتان در روز ولنتاین خوش بگذرانید. با مطالعه مطالب قبل نیز می توانید در مورد سنت های روز عشق در کشور های مختلف مطالب جالبی را بخوانید.

1. کمی فکر کنید.

اگر از اینکه در روز عشق تنهایید ناراحت هستید و به اینکه سینگل هستید فکر می کنید بهتر است به این فکر کنید که افراد مجرد دیگری هم هستند که این روز را سپری می کنند و فقط شما نیستید که در این روز تنهایید! ممکن است بعضی از آن ها مانند شما ناراحت باشند و یا بعضی هم از اینکه تنها هستند خوشحال باشند و اصلا برایشان مهم نباشد که پک هدیه روز عشق و یا کادو ولنتاین نمی گیرند. بعضی ها هم برای عشقشان هزینه های سنگین می کنند و در نهایت هم از هم جدا می شوند!

اگر به این چیز ها فکر کنید شاید کمتر در دستمال کاغذیتان فین کنید!

پک هدیه روز عشق

2. تنهایی خود را دوست داشته باشید.

به فواید حیرت انگیز مجرد بودن فکر کنید! از دعوا نکردن سر کنترل تلویزیون گرفته تا استقلال و آزادی هایی که دارید. به این فکر کنید که خیلی ها مجرد هستند ولی زندگی شاد و راحتی دارند.

لیستی از نکات مثبتی که مجرد بودن دارد را بنویسید. مثلا: وقت آزاد، مسئولیت های کمتر و ... و به این فکر کنید که چقدر از این امکاناتی که دارید ممکن است با پایان مجردیتان از بین برود. سعی کنید روی نقاط مثبت تمرکز کنید تا اینکه به فکر چیز های منفی باشید.

در ضمن اگر هم خیلی دلتان کادو می خواهد به جای اینکه برای کس دیگری کادو روز عشق بخرید می توانید خودتان برای خودتان ست هدیه روز عشق، شکلات و شیرینی و هر چیزی که دوست دارید را بخرید! این کار خیلی لذت بخش است، حتما شما هم امتحان کنید!

نظرات بازدیدکنندگان