چطور بلند قد تر دیده شویم؟

چطور بلند قد تر دیده شویم؟

آیا تا به حال دوست داشته اید تا قدتان بلند تر به نظر برسد؟ آیا دوست ندارید( یا نمی خواهید) کفش های پاشنه بلند بپوشید؟ چطور باید بلند قد تر دیده شویم؟

به همین دلیل است که باید رویه کفش زنانه را بررسی کنید.

رویه کفش- چیست و چرا اهمیت دارد؟

من همیشه کفش زنانه با رویه کوتاه را به مشتری ها پیشنهاد می دهم. بیشتر افراد نظری در مورد رویه کفش زنانه یا مردانه ندارند تا اینکه در این مورد به آن ها توضیح دادم.

بنابراین وقتی که می بینم مشتری ها هیچ ایده و نظری در مورد رویه کفش زنانه یا مردانه ندارند پس حتما خیلی از افراد دیگر هم چیزی در این مورد نمی دانند.

رویه کفش جایی است که از جلو روی پای شما را می پوشاند. بنابراین رویه هایی که کوتاه هستند تا نزدیکی انگشت پایتان را می پوشانند و رویه هایی که بلند باشند تا نزدیکی مچ پای شما را می گیرند. رکاب ها و بند ها نیز جزو رویه کفش زنانه به حساب می آیند.

کدام رویه کفش را باید انتخاب کنید

رویه های بلند یا کوتاه را با چی و کی باید بپوشید؟

دامن هایی که تا زانو یا زیر زانو باشند با کفش شیک زنانه رویه کوتاه جذاب می شوند. این استایل شما را بلند قد تر نشان می دهد. اگر همین حالا هم قدتان بلند است لازم نیست تا این استایل را داشته باشید.

دامن هایی که تا بالای زانو هستند را هم می توانید با کفش شیک زنانه رویه بلند بپوشید و هم با کفش زنانه رویه کوتاه.

شلوار های پارچه ایی را هم می توان با کفش شیک زنانه رویه بلند بپوشید و هم با کفش های رویه کوتاه. با این حال سعی کنید تا اگر می خواهید کفش رویه بلند بپوشید خیلی رویه آن بلند نباشد بهتر است. آیا می دانید برای ست کردن کفش زنانه با شلوار باید به چه نکاتی دقت کنید؟ سری به مقالات قبل بزنید.

شلوار های برمودا را فقط با کفش شیک زنانه رویه کوتاه باید بپوشید. اگر به این نکته دقت نکنید قدتان کوتاه تر دیده می شود.

اگر احساس می کنید که پاهای کوتاهی دارید باید همیشه کفش های رویه کوتاه بپوشید. و سعی کنید بیشتر شلوار برمودا و دامن کوتاه بپوشید.  به همین خاطر است که با پوشیدن کفش های عروسکی و کفش های باله با اینکه آن ها پاشنه ندارند باز هم قد شما را بلند تر نشان می دهند.

رویه کفش مناسب انتخاب کنید

در مورد چکمه باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

چکمه های بلند تا زانو معمولا رویه های کوتاهی دارند. این چکمه ها باعث می شوند که قد پاهای شما از نوک انگشتانتان در نظر گرفته شود. به همین خاطر است که این چکمه ها بسیار دوست داشتنی اند و در استایل شما نقش مهمی دارند.

چکمه های کوتاه و تا مچ پا برای ست کردن با دامن های کوتاه و شلوار های پارچه ایی مناسب اند. ( دفعه بعدی که تصویر این ست را روی مجله یا اینترنت دیدید به اندازه و قد دامن دقت کنید و هرگز نمی بینید که کسی با شلوار پارچه ایی راسته چکمه بلند تا زانو پوشیده باشد). اگر خیلی دوست دارید که از این مدل کفش ها با دامن بپوشید حتما دقت کنید که رنگ کفشتان در تناژ و رنگ پوستتان باشد. و یا اینکه از یک جوراب شیشه ایی کمک بگیرید تا استایل زیبا تری داشته باشید.

نکاتی درمورد چکمه

 

 

 

 

نظرات بازدیدکنندگان