همه چیز در مورد کلاه بافت مردانه

همه چیز در مورد کلاه بافت مردانه

 اگر چه کلاه ها انواع مختلفی دارند و در رنگ ها و اندازه های مختلفی تولید می شوند اما هیچ کدام مانند کلاه بافت جذاب نیستند. کلاه جزو اکسسوری های زمستانی مردان به حساب می آید. مهم نیست چه استایلی را انتخاب کنید می توانید با استفاده از یک کلاه در زمستان استایل خاص تر و منحصر به فرد تری داشته باشید. کلاه های بافت هم شیک هستند و هم کاربردی اند و سر شما را گرم نگه می دارند و مو های آشفته و ژولیده شما را پنهان می کنند. با استفاده از کلاه مردان استایلی جذاب و کژوال پیدا می کنند. این اکسسوری برای فصل پاییز و زمستان بسیار مناسب است. با مطالعه مطالب قبل نیز می توانید بفهمید چطور سرمای زمستان را دور بزنید.

چطور با موی کوتاه کلاه سرمان کنیم؟

ممکن است تا به حال به این نکته توجه نکرده باشید که ممکن است اندازه مو های شما و فرم کلاه در استایل شما موثر باشد. اگر مو های شما کوتاه است باید کلاه های تنگ تر و کوچک تر را انتخاب کنید. تا به خوبی روی سرتان قرار بگیرند. از کلاه هایی که بافتی با ضخامتی متوسط و نازک تر را دارند استفاده کنید.

چطور با موی فر کلاه سرمان کنیم؟

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که موهای فری دارند بهتر است تا کلاه بافتنی هایی که حالت شل تری دارند را انتخاب کنید.

چطور با موهای بلند کلاه سرمان کنیم؟

خیلی از مردان دوست دارند تا موهایشان را بلند کنند، داشتن این استایل با کلاه بافتنی واقعا جذاب خواهد بود. در این صورت سعی کنید تا پشت کلاه را تا بزنید تا پیشانی شما بیشتر نمایان باشد تا استایل بهتری داشته باشید. همینطور بهتر است تا کلاه های خیلی بزرگ را انتخاب نکنید.

به طور کلی در استفاده از کلاه بافت به نکات زیر دقت کنید

کلاه بافت را می توانید هم برای استایل های رسمی و هم استایل های کژوال استفاده کنید.

دقت کنید که هنگامی که استایل کژوال را انتخاب می کنید خیلی زیاده روی نکنید چرا که در این صورت با کلاه بافت جذاب نخواهید شد.

در هنگام خرید کلاه بافت به اندازه و فرم موهایتان دقت کنید.

نظرات بازدیدکنندگان