ترفندهایی از لباس که دختران تنبل باید بدانند

ترفندهایی از لباس که دختران تنبل باید بدانند

بیایید با هم صادق باشیم، شما ترجیح می دهید در خانه بنشینید ولی با پانچو و بافت یا شال و روسری لیزی که با پوشیدنشان احساس راحتی نمی کنید بیرون نروید. ( ما هم همینطور!) خبر خوب این است که در سال های اخیر می توان به شکل های مختلفی لباس های راحت را پوشید. لباس هایی مانند ست زن و مرد اسپرت و یا ست زنانه اسپرت. نه تنها این لباس ها راحت و گشاد هستند بلکه مد نیز هستند و بسیار جذاب اند. بنابراین می توانید با استایلی که دوست دارید با دوستانتان بیرون بروید. حتی می توانید با لباس ورزشی نیز بیرون بروید. می توانید یک دختر راحت و در عین حال خوش استایل باشید و باز هم جذاب به نظر برسید. در اینجا ترفند هایی را به شما نشان می دهیم که با استفاده از آن ها می توانید در کنار جذابیت و استایل مناسبی که دارید احساس راحتی نیز بکنید. علاوه بر این با مطالعه مقالات قبل می توانید اطلاعات مفیدی در مورد 11 ترفند که باید بدانید نیز به دست آورید.

1. در کمدتان را باز کنید، هر لباسی را که در آن احساس راحتی نمی کنید را داخل یک ساک بریزید و آن را زیر تخت! یا هرجایی که کمتر می بینید پرت کنید!

لازم نیست آن ها را دور بریزید همین که نبینیدشان کافی است. در این صورت می توانید روی لباس هایی که دوستشان دارید و در آن ها راحت هستید مانند لباس ورزشی یا ست زنانه اسپرت، تمرکز بیشتری داشته باشید. بقیه لباس ها فقط جاگیرمی گیرند.

2. اگر می خواهید خرید بروید فقط از دو مغازه دیدن کنید. خودتان را برای خرید خسته نکنید!

به هر حال بیشتر چیز هایی که شما نیاز پیدا می کنید در همه مغازه ها پیدا می شود. وقتتان را هدر ندهید و انرژی خود را صرف گشتن در پاساژ ها نکنید. تنها 4 تا 5 مغازه را بگردید و همین کافی است. اگر چیزی که می خواستید را پیدا نکردید به یاد داشته باشید که آن لباس سا وسیله چیزی نیست که شما به آن نیاز پیدا کنید و داشتنش خیلی لزومی ندارد پس بیخیالش شوید!

3. بیشتر از رنگ های خنثی استفاده کنید چرا که همه چیز با آن ها ست می شود.

با این ترفند می توانید به راحتی لباس هایتان را با هم ست کنید. علاوه بر این می توانید با انتخاب ست زنانه اسپرت به رنگ خنثی استایلتان را جذاب تر کنید.

نظرات بازدیدکنندگان