با رنگ مرجانی چگونه ست کنیم؟

با رنگ مرجانی چگونه ست کنیم؟

همانطور که می دانید رنگ مرجانی رنگ سال 2019 انتخاب شده است. علاوه بر این در سال های اخیر مرجانی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و اگر کمد لباس هایمان را ببینیم حتما لباسی با این رنگ را پیدا خواهیم کرد. نگران نباشید پیدا کردن لباس ها و استایلی که به رنگ مرجانی بخورد سخت نیست، اگر می خواهید بدانی چطور لباس ها و اکسسوری هایتان را با رنگ مرجانی ست کنید با ما همراه باشید. همچنین با مطالعه مطالب قبل می توانید اطلاعات جالبی در مورد رنگ سال 2019 به دست آورید.

چه رنگ هایی با مرجانی ست می شوند؟

هنگامی که می خواهیم لباس ها و اکسسوری هایمان را با هم ست کنیم باید نگاهی به چرخه رنگ ها بیاندازیم تا بدانیم چه رنگ هایی بیشتر بهم می آیند. اما لازم نیست خودتان را زحمت دهید اگر کیف و کفش، یا پالتو و پانچو مرجانی دارید می توانید آن ها را با رنگ های زیر ست کنید:

طوسی روشن

سبز آبی

زرد

صورتی

صرمه ایی

سبز روشن

طلایی

سفید

مشکی

زرشکی

رنگ های بی اثر

در واقع باید در مقدار رنگ هایی که بیشتر استفاده می کنید و تناژ هر یک دقت داشته باشید. به طور کلی دو اکسسوری با رنگ های روشن را می توانید با پانچو و بافت به رنگ های خنثی و بی اثر یا سفید، طوسی و مشکی ترکیب کنید.

آیا می دانید در مراسم عروسی رنگ مرجانی را با چی ست کنید؟

چه یکی از مهمان های مراسم عروسی باشید و یا ساقدوش عروس بهتر است تا با پوشیدن پیراهن به رنگ مرجانی و استفاده از اکسسوری های کژوال استایل جذابی را داشته باشید.

پیشنهاد ما به شما این است که در چنین مراسمی رنگی روشن تر از مرجانی را در ترکیب رنگ هایتان انتخاب نکنید. می توانید با انتخاب یک کفش پاشنه بلند در رنگ های خنثی و همچنین اکسسوری های طلایی و یا نقره ایی مات نظر همه را به خود جلب کنید. اگر می خواهید کیف دستی کلاچ در دست بگیرید بهتر است تا آن را با اکسسوری خود ست کنید.

نظرات بازدیدکنندگان