10 نکته برای پوشیدن بلوز های یقه اسکی

10 نکته برای پوشیدن بلوز های یقه اسکی

بافت ها و بلوز های یقه اسکی آن دسته از لباس هایی هستند که باید در کمد لباس شما حضور داشته باشند. تونیک باف یقه اسکی را هم می توان زیر لباس های دیگر پوشید و هم روی آن ها. اگر دوست دارید بدانید چطور با لباس های یقه اسکی استایل جذابی داشته باشید ما شما را راهنمایی خواهیم کرد. سویشرت های یقه اسکی و یا تیشرت های یقه اسکی با استایل های خاص، جذاب خواهند شد. می توانید زیر ژاکت بافت و یا پانچو جدیدتان بلوز یقه اسکی را امتحان کنید تا هم گرم بمانید و هم استایلتان جذاب تر به نظر برسد.

  • لباس یقه اسکی را زیر پیراهن زنانه بپوشید:

اگر می خواهید پیراهن دکمه دار بپوشید می توانید با پوشیدن یک لباس یقه اسکی زیر پیراهنتان خوش استایل تر به نظر برسید. برای اینکه استایلتان تکمیل شود این استایل را با چکمه بپوشید. برای اطلاعات بیشتر بهتر است تا از راهنمای پوشیدن بوت و نیم بوت کمک بگیرید.

  • از ست هایی که یقه اسکی هستند کمک بگیرید:

بلوز و دامن های ست و یا بلوز و شلوار های ست که یقه های اسکی هستند بسیار جذاب اند. می توانید با بستن یک کمربند استایل جذاب تری داشته باشید.

  • پوشیدن یقه اسکی زیر پیراهن های کوتاه:

اگر می خواهید حتما پیراهن بپوشید ولی سردتان می شود می توانید زیر پیراهنتان یک تاپ یقه اسکی بپوشید. برای اینکه استایلتان جذاب تر شود می توانید این ست را با جوراب شلواری مشکی و نیم بوت امتحان کنید.

  • اگر لباس های یک رنگ می پوشید یقه اسکی را نیز جزو استایلتان قرار دهید:

در زمستان پوشیدن لباس های سفید و استایل سفید خیلی جذاب است. می توانید لباس های یک رنگ را با پارچه ها و بافت های مختلف بپوشید و به استایلتان یک بلوز یا تیشرت یقه اسکی اضافه کنید.

  • لباس های اورسایز یقه اسکی:

با یقه اسکی استایلی اورسایز داشته باشید. پلیور های یقه اسکی اورسایز را می توانید روی یک پیراهن نازک ابریشمی بپوشید. این تضاد باعث جذابیت استایل شما خواهد شد.

 

  • تاپ های یقه اسکی:

تاپ های یقه اسکی را هم می توانید رو و هم زیر لباس های دیگر بپوشید. اوایل پاییز و بهار می توانید این تاپ را به تنهایی بپوشید.

  • پوشیدن یقه اسکی زیر لباس:

با پوشیدن یک تیشرت یا پلیور طرح دار روی یک تاپ یا تیشرت یقه اسکی خوش تیپ تر شوید. این استایل را می توانید با شلوار جین های کوتاه ست کنید. عینک آفتابی را فراموش نکنید.

  • پوشیدن پلیور یقه اسکی روی پیراهن شب:

بیشتر ما از استایل جی جی حدید خوشمان می آید و می دانیم که او اشتباه نمی کند. پوشیدن یک پلیور مشکی روی پیراهن شب مشکی به همراه بوت تا بالای زانو واقعا جذاب است. این استایل برای مهمانی های آخر هفته خیلی خوب است.

  • به دنبال لباس های یقه اسکی با جزئیات غیر متعارف باشید:

آیا یک خانم انگلیسی شیک تر از ویکتوریا بکهام می شناسید؟ علاوه بر اینکه شلوار راسته و کوتاه او در این عکس بسیار جذاب و شیک است پلیور یقه اسکی با آن آستین های پف دار نیز استایلش را چشمگیر تر کرده است. اگر یک بافتنی ساده و معمولی بپوشید ممکن است خیلی توجه کسی را به خودتان جلب نکنید.

  • پوشیدن یقه اسکی زیر پالتو:

این استایل خیلی وقت شما را نمی گیرد و باعث می شود خیلی راحت بتوانید خوش استایل شوید. پوشیدن یقه اسکی زیر پالتو بسیار شیک و کلاسیک است. برای اینکه راحت تر بتوانید رنگ ها را با این مدل لباس ها ست کنید سعی کنید از رنگ های سبز زیتونی، مشکی، خاکستری، سرمه ایی، سفید و کرم در استایلتان استفاده کنید.

نظرات بازدیدکنندگان