سنت های "روز عشق" در کشور های مختلف را می دانید؟( بخش دوم)

سنت های

سنت های "روز عشق" در کشور های مختلف را می دانید؟( بخش دوم)

 

14 فوریه روزی است که در سرتاسر دنیا عشاق احساسشان را بهم می گویند و به مناسبت عشقی که بینشان است به یکدیگر هدیه می دهند و همدیگر را سوپرایز می کنند. جالب است بدانید که در برخی کشور ها هر ساله سنت ها و فستیوال های مختلفی برگزار می شود که به ولنتاین شباهت زیادی دارد. در مطلب قبلی برخی از این سنت ها و داستان های عجیب را برایتان تعریف کردیم در ادامه باز هم با ما همراه باشید تا با برخی دیگر از سنت های جالب و خواندنی آشنا شوید.

فرانسه


پیدا کردن عشق شانس بزرگی است و هیچ کس مانند فرانسوی ها به این موضوع واقف نیست. فرانسوی ها رسمی عجیب دارند، این که مجرد ها از پنجره بهم نگاه می کنند و همدیگر را صدا می زنند تا در نهایت با هم آشنا شوند. آن دخترانی که شریکشان ولشان کرد آتشی درست می کنند و در عین حال که دشنام می دهند عکس های طرف را می سوزانند.

ژاپن


در ژاپن خانم ها هستند که در 14 فوریه باید به عشقشان شیرینی و شکلات بدهند. خانم ها برای شوهر یا نامزدشان شکلات می خرند. اما نگران نباشید مرد ها هم باید در 14 مارس( روز سفید) برای خانمشان هدیه بخرند هدیه هایی مثل طلا و جواهرات! که این هدایا چند برابر آن شکلات هایی که گرفتند ارزش دارد.

فیلیپین


اگر همیشه در رویای این بوده اید که با دوست، همسایه، همکار و یا همکلاسی خود ازدواج کنید می توانید در روز ولنتاین جشن رویایی خود را برپا کنید. هر سال 14 فوریه زوج ها در مکان های عمومی دور هم جمع می شوند و باهم ازدواج می کنند. گاهی دولت هزینه های مربوطه را تقبل می کند.

کره جنوبی


در کره جنوبی نیز مانند ژاپن خانم ها در روز ولنتاین  شکلات می دهند و در روز سفید هدیه می گیرند. اگر دو سال پشت هم ولنتاین را تنها بودید نگران نباشید در کره جنوبی رسمی هست به نام روز سیاه( 14 آوریل) تا مجرد ها از سر تا نوک پا مشکی بپوشند دور هم جمع شوند و نودل با سس لوبیا بخورند و تنهایی خود را جشن بگیرند.

 

نظرات بازدیدکنندگان