راهنمای ست کردن کیف با لباس

راهنمای ست کردن کیف با لباس

بعضی وقت ها کیف نقش مهمی در استایل شما دارد. انتخاب کیف زنانه مانند گیلاسی که روی بستنی می گذارند تا دل شما را بیشتر آب کنند، اهمیت دارد. اگر کیف زنانه مناسبی را انتخاب کنید استایل بسیار جذاب و خیره کننده ایی خواهید داشت اما اگر در انتخاب آن دقت نکنید به کلی جذابیت استایلتان را از دست خواهید داد. آیا می دانید با هر استایل مختلف باید چه مدل کیفی را انتخاب کنید؟ در این مقاله می خواهیم شما را در انتخاب کیف زنانه راهنمایی کنیم.

ست کیف و لباس زنانه

1. استایل های زنانه: کیف های رسمی

استایل های زنانه و دخترانه ایی مانند پیراهن و لباس مجلسی یا بلوز و شومیز دخترانه بسیار جذاب و دوست داشتنی اند. می توانید با این استایل ها کیف زنانه رسمی که واکس خورده، تمیز و براق باشد را انتخاب کنید. این مدل کیف ها می توانند چرمی یا از جنس های دیگری ساخته شده باشند فقط مهم این است که محکم و با دوام باشند. سایز متوسط این کیف ها را بهتر است دست بگیرید یا روی شانه بیاندازید. علاوه بر این آیا می دانید برای خرید کیف اداری باید چه نکاتی را رعایت کنید؟ مطالب قبل را مطالعه کنید.

ست کیف و لباس شیک

2. استایل های اسپرت: کیف های یک طرفه ( کراس بادی)

اگر برای رفتن به جایی عجله دارید یا برای تفریح جایی می روید به کیف زنانه ایی نیاز دارید که حمل آن برای شما آسان باشد. با یک شلوار جین و تی شرت می توانید کیف های یک طرفه اسپرت که بسیار سبک و جمع و جور اند را بیاندازید و بهتر از همه این است که نیازی به گرفتن این مدل کیف ها را با دستتان ندارید. کیف های چرمی یک طرفه بسیار شیک اند. این استایل اخیرا خیلی مد شده است.

ست کیف و کفش زنانه

3. استایل های کژوال: کیف های دم دستی یا حصیری

اگر برای پیاده روی لب ساحل رفته اید یا می خواهید با استایلی کژوال به خرید بروید می توانید از این مدل کیف ها استفاده کنید. این کیف ها بزرگ و جا دار هستند و از جنس جیر، چرم یا حصیر اند. یکی از جذابیت های این مدل کیف ها این است که می توانید هر چیزی را از عینک آفتابی گرفته تا حوله و لوازم دیگرتان را داخلش بگذارید.

کیف های زنانه

نظرات بازدیدکنندگان