چطور مدل مو را با لباس ست کنیم

چطور مدل مو را با لباس ست کنیم

ست کردن لباس ها با هم به مهارت و آگاهی نیاز دارد. در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که بهتر است با هر استایل و لباسی چه مدل مویی را داشته باشید. در مقالات قبل شما را با اصول ست کردن لباس آشنا کردیم که با مطالعه آن می توانید اطلاعات مفیدی در این مورد به دست آورید.

جالب است بدانید که هر مدل مویی برای استایل مخصوصی مناسب است. و جذابیت مدل لباس با انتخاب مدل موی درست و سِت بیشتر خواهد شد. وقتی به دنبال آن هستید که چی بپوشید علاوه بر اینکه در انتخاب اکسسوری هایی مانند کیف دستی، جواهرات و کفش دقت می کنید، این موضوع را نیز در نظر خواهید گرفت که موهایتان را چه مدلی ببندید یا باز بگذارید. هدف ما این است که علاوه بر معرفی ست لباس زن و مرد کاری کنیم تا خودتان نیز از سر تا نوک پا استایل ست و هماهنگی داشته باشید.

  •  استایل رسمی:

علاوه بر این که انتخاب نوع لباس و اکسسوری مهم است انتخاب مدل مو نیز در جذابیت شما نقش مهمی دارد.

هر مدل مویی استایل مخصوص به خودش را دارد برای مثال، یک پیراهن زنانه مجلسی توری و گیپور دار با موهای فر و بسته شده به صورت شُل، همراه با مقدار زیادی اسپری براق کننده استایل جذابی خواهد بود. این در صورتی است که یک پیراهن یا تونیک بافت یقه هفت با موهای حالت دار و یا صاف و بلند به حالت باز نیز استایل شما را فوق العاده خواهد کرد.

در خصوص پیراهن های پشت گردنی باید موهایتان را محکم بالا جمع کنید تا شکل و فرم بلوز و شومیز پشت گردنی شما معلوم باشد. برای این مدل لباس ها بهتر است تا موهایتان را به شکل تیغ ماهی و یا ساده ببافید، یا از بالا دم موشی ببندید.

اگر در تابستان پیراهن دخترانه ایی را انتخاب کرده اید، می توانید موهایتان را دم موشی شُل یا گیسباف شل ببندید تا دخترانه تر و رویایی تر به نظر برسید.

اگر پیراهن زنانه ایی پوشیدید که یکی از شانه هایتان بیرون بود مو هایتان را به حالت فر به آن طرف دیگر بیاندازید و یا از پایین مویاهتان را دم موشی ببندید.

برای پیراهن های دکُلته نکته اصلی این است که شانه ها و گردن شما معلوم باشند برای همین بهتر است تا موهایتان را به صورت شل از پشت جمع کنید و بپیچید.

برای پلیور ها و بافتهای یقه اسکی موهای دم اسبی صاف و براق حیرت انگیز است. با این استایل توجه همه را به خود جلب خواهید کرد.

کسانی که پیراهن های پشت باز می پوشند باید آنقدر شجاع باشند تا به درستی مدل موهایشان را انتخاب کنند. موهای فر پر حجم و بلند به همراه یک سنجاق و گیره ی زیبا برای زینت بخشیدن به مو ها گزینه ی خیلی خوبی است.

  • استایل ورزشی:

در هنگام ورزش کردن نیاز دارید تا به اطراف جست و خیز داشته باشید و بدوید بدون اینکه موها مزاحم شما شوند. با این حال محکم بودن موها در هنگام ورزش مسئله بسیار مهمی است. کی گفته که نمی توانید در هنگام ورزش و در باشگاه استایل مد روز و جذابی داشته باشید؟ بیشتر کسانی که هم به تناسب اندام خود اهمیت می دهند و هم دوست دارند در همه جا حتی در باشگاه خوش استایل باشند مدل موهایی مانند دم اسبی از بالا، بافت، بافت فرانسوی، و یا دم موشی سفت را انتخاب می کنند. برای اینکه در هنگام ورزش مدل موهایتان خراب نشود حتما از واکس مو و یا کمی تافت و اسپری استفاده کنید. شک نکنید که با بستن یک هد بند همرنگ لباس ورزشی خود جذابیت خود را چند برابر خواهید کرد.

  •  استایل کژوال:

این استایل، استایلی است که شما اغلب از آن را انتخاب خواهید کرد. اما آیا می دانید که با شلوار جین تنگ و تی شرت و پلوشرت موهایتان را باید چکار کنید؟ همانطور که می دانید برای استایل کژوال مدل مو های شما نباید خیلی رسمی باشد،( یعنی نباید همان کاری را کنید که وقتی می خواهید بروید عروسی می کنید) اما خیلی هم نباید استایل موهایتان ساده باشد( مدل موهایتان نباید شبیه به وقت هایی باشد که می خواهید سر کار یا باشگاه بروید)

بهترین کار این است که موهایتان را باز بگذارید و دورتان بریزید. همچنین می توانید موهایتان را به یک طرف دم اسبیِ شل ببندید. یا اینکه باز هم موهایتان را از بالا سفت دم اسبی ببندید البته به شرط آنکه موهایتان لخت و صاف ( به اصطلاح شلاقی) باشد. می توانید یک روبان همرنگ لباستان دور کش مو ببندید.

  • آرایش مو:

جالب ترین قسمت برای ست کردن مدل مو و لباس هماهنگ کردن استایل مو و لباس است. یعنی اینکه از اکسسوری ها و سنجاق هایی برای موهایتان استفاده کنید که به رنگ لباستان بیاید. می توانید از گل و کلیپس های کوچک و ظریف هم استفاده کنید.

طرح و یا رنگ مورد علاقه خود را در پیراهن و یا لباسی که پوشیدید پیدا کنید و سپس متناسب با آن رنگ یا طرح چیزی برای زینت بخشیدن به مو ها پیدا کنید.

اگر لباستان زنجیر دارد می توانید از زنجیز سر روی موهایتان استفاده کنید. اگر لباستان پولک دارد روی دستمال سر و یا کش مویتان چند پولک بچسبانید.

  • تناژ:

اگر رنگ کفش شما روشن و براق است بهتر است از یک هدبند همرنگ کفشتان استفاده کنید.

برای اینکه بیشتر بدانید چه مدل مویی به شما می آید بهتر است تمام مدل ها را انتخاب کنید و بفهمید که چه مدل مویی بیشتر مناسب فرم چهره شما است و بعد آن را با استایلتان ست کنید. اگر در انتخاب مدل مو به درستی دقت کنید استایل شما جذاب تر و چشمگیر تر خواهد شد.

 

 

نظرات بازدیدکنندگان