آشنایی با نحوه پوشیدن لباس های کژوال

آشنایی با نحوه پوشیدن لباس های کژوال

می توانید هر روز یک تیپ کژوال بزنید. قوانین ساده ایی در نحوه پوشیدن لباس های کژوال وجود دارد. در این مقاله می خواهیم قواعد و قوانینی که در داشتن یک استایل کژوال و خاص نقش دارند را به شما معرفی کنیم. اگر به این قواعد در پوشیدن لباس های کژوال مانند انتخاب مدل شلوار جین، شلوار مردانه یا سویشرت دقت کنید تیپ و استایل بسیار جذاب و زیرکانه ایی خواهید داشت اما اگر از این قواعد پیروی نکنید استایلتان را از دست می دهید.

لباس با رنگ متضاد

قانون شماره 1: رنگ های متضاد را با هم ترکیب کنید.

پوشیدن لباس هایی با رنگ متضاد به شما کمک می کند تا استایل و تیپ خاصی داشته باشید. ست کردن رنگ های متضاد مانند پیراهن مردانه به رنگ آبی تیره با یک شلوار مردانه خاکی رنگ، یک سویشرت راه راهِ سفید و قهوه ایی با شلوار جین، ست فوق العاده ایی خواهد بود. پوشیدن رنگ های متضاد به شکل هوشمندانه ایی استایل شما را جذاب میکند. هنگامی که می خواهید رنگ های متضاد را برای استایل و لباس هایتان مانند شلوار جین، شلوار مردانه پارچه ایی، و یا سویشرت انتخاب کنید باید رنگ پوستتان را نیز در نظر بگیرید. آیا می دانید چطور باید رنگ های لباستان را در تابستان باهم ست کنید؟ اگر رنگ پوست تیره ایی دارید می توانید با پوشیدن لباس های روشن استایلتان را زیبا تر کنید. همچنین اگر رنگ پوست شما روشن است بهتر است لباس های مات تر و تیره تری بپوشید.

تا زدن آستین لباس

قانون شماره 2: آستین هایتان را تا بزنید.

اگر می خواهید تیپ کژوالی داشته باشید بهتر است آستین سویشرت یا تیشرتتان را تا بزنید. البته نباید هر لباسی را تا بزنید. تا زدن لباس های رسمی استایل جذابی را به شما نمی دهد. اما اگر می خواهید استایل کژوال خاص و جذاب تری داشته باشید بهتر است تا آستین سویشرت یا تیشرتتان را تا بزنید. با این همه اگر هم دوست ندارید آستین لباستان را تا بزنید ایرادی ندارد اما باید به این نکته توجه داشته باشید که تا زدن آستین و یا حتی درست بالا زدن پاچه شلوار جین می تواند نقش مهمی در استایل کژوال شما داشته باشد.

تیشرت ساده

قانون شماره 3: ساده لباس بپوشید.

بهترین و شیک ترین استایل های کژوال استایل هایی هستند که ساده باشند. بهتر است فقط با یک پیراهن یا تیشرت، و یک شلوار مردانه این استایل را داشته باشید. خود کلمه کژوال به این معنی است: مناسب با موقعیت های متداول و روزمره. به همین خاطر است که طرح هایی که در لباس مجلسی می بینید در داشتن یک استایل کژوال جایی ندارند.

ساعت مچی

قانون شماره 4: اجازه دهید ساعت مچی شما جلب توجه کند.

هنگامی که می خواهید یک استایل کژوال خوب داشته باشید هر ساعت مچی را نباید بیاندازید. برای اینکه تیپ و استایل خاص و چشمگیری داشته باشید بهتر است ساعت مچی ایی را ببندید که به خوش استایل شدن شما کمک می کند. بهتر است ساعت مچی هایی با بند چرمی مرغوب و یا استیل را انتخاب کنید.

پیراهن روی شلوار جین

قانون شماره 5: پیراهنتان را روی شلوار جین یا شلوار مردانه بیاندازید.

پوشیدن لباس های کژوال برای مردان خیلی آسان تر است. پوشیدن شلوار جین با سویشرت یا تیشرت ترکیب خیلی خوبی برای داشتن یک استایل کژوال است.

نظرات بازدیدکنندگان