قوانین استفاده از اکسسوری

قوانین استفاده از اکسسوری

در این مقاله می خواهیم راز هایی در مورد انتخاب اکسسوری را با شما درمیان بگذاریم. برای یک تغییر بزرگ در لباس هایتان آماده شوید.

1. بیش از 3 تا 4 اکسسوری زنانه بزرگ را با هم استفاده نکنید.

ایرادی ندارد تا اکسسوری های بزرگ را باهم ست کنید اما نباید تعداد آن ها بیشتر از 3 یا4 تا مورد شود. همچنین باید دقت کنید که این اکسسوری ها از نظر رنگ، استایل و مدلشان با هم جفت و جور باشند.

اکسسوری زنانه

2. اگر یقه پانچو و بافت شما بزرگ است هرگز آن را زیر شال و روسری یا شال گردن های بزرگ و پهن مخفی نکنید.

اگر یقه پانچو و بافت شما پهن است دیگر نیازی به استفاده از شال گردن های بزرگ ندارید. در عوض می توانید از دستمال گردن استفاده کنید و یا شال و روسری خود را داخل پالتو یا بافتتان کنید.

پالتو و اکسسوری زنانه

3. فقط اگر سایز سِت جواهراتتان کوچک بود از تمام ست استفاده کنید.

بعضی ها می گویند استفاده از تمام ست جواهرات مانند: گردنبند، گوشواره، انگشتر باهم جذابیتی ندارد. این موضوع بستگی به سایز جواهرات و بدلیجاتی که استفاده می کنید دارد. اتفاقا اگر سایز آن ها کوچک است انداختن تمامی ست باهم بسیار شیک و خیره کننده است.

4. این قاعده که حتما باید رنگ کیف و کفشتان باهم ست باشند را فراموش کنید.

انتخاب کیف و کفش ست واقعا لزومی ندارد. اگر کفش شما مانند کفش های وِرنی براق است بهتر است آن را با یک کیفی که رنگ متضاد و مات تری دارد بپوشید.

اکسسوری و گوشواره

5. فراموش نکنید که انگشتر های بزرگ به هر کسی نمی آید.

انگشتر های پهن و درشت به انگشتان کوتاه نمی آید، در عوض انگشتر های نازک و ظریف باعث می شود انگشتان شما کشیده تر به نظر برسند. دفعه بعدی که انگشتر می خرید، این نکته را فراموش نکنید.

انگشتر زنانه

6. دستکش باید با یکی دیگر از اجزای لباستان ست باشد.

برای اینکه بدانید چه دستکشی را دستتان کنید بهتر است به کفش، کمر بند و یا حتی رژ لبتان نگاهی بیاندازید. در کل دستکش از لحاظ هارمونی رنگ باید حداقل با یکی از اجزای استایلتان ست باشد.

دستکش و اکسسوری

7. اگر رنگ های پاستلی می پوشید دیگر کفش مشکی نپوشید.

لباس هایی با رنگ های پاستلی با کفش هایی که تناژ روشنی دارند راحت تر ست می شوند و استایل شما را جذاب تر می کنند. کفش های تیره اصلا به این استایل نمی آید.

کفش زنانه

8. اکسسوری و بدلیجاتی که سنتی هستند را فقط با لباس هایی با رنگ خنثی ست کنید.

اگر اکسسوری هایی که ستنی هستند و مهره و بند های زیادی دارند را می اندازید بهتر است لباس هایی با رنگ های بی اثر بپوشید.

اکسسوری خاص

نظرات بازدیدکنندگان