نحوه ست کردن پانچو و بافت پاییزه

نحوه ست کردن پانچو و بافت پاییزه

پانچو ، ست بافت و مانتو بافت جزو لباس های گرم و پاییزی محسوب می شوند. اگر پانچو ندارید در کمد لباستان جای یک پانچو و بافتِ جذاب و شیک خالی است چرا که پانچو ها معمولا فری سایز هستند و هیچ وقت برایتان تنگ نمی شوند. آیا مایلید بدانید چطور پانچو و یا مانتو بافت خود را بپوشید و چطور آن ها را ست کنید؟ در هوای سرد پاییزی پانچو را می توانید هم روز ها و هم شب ها بپوشید. پانچو و بافت به همراه ست بافت و مانتو بافت و همچنین تونیک بافت مدل های مختلفی دارند و برای هر سلیقه ایی استایل متفاوتی وجود دارد.

در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که در این هوای سرد چطور پانچو بپوشید تا هم گرم بمانید و هم خوش استایل باشید. علاوه بر این می توانید با مطالعه مطالب قبل با راهنمای پوشیدن بوت و نیم بوت نیز آشنا شوید.

1. پانچو گشاد و یقه اسکی:

پانچو های گشاد و یقه اسکی آن دسته از پانچو و بافت هایی هستند که بسیار طرفدار دارند و جای آن ها در کمد لباس شما خالیست. این مدل پانچو را می توانید با یک شلوار جین تنگ به همراه یک بوت تا بالازانو بپوشید.

پانچو مشکی

2. پانچو های پیچیدنی:

این مدل پانچو ها نیز بسیار جذاب اند. در واقع این پانچو ها یک روسری اورسایز بافتنی  هستند که می توانید آن ها را دور خودتان بپیچید. می توانید این مدل پانچو ها را به تنهایی استفاده کنید و یا همراه مانتو بافت خود داشته باشید.

پانچو قهوه ای

3. پانچو با کمربند:

این مدل پانجو و بافت بسیار شیک و با کلاس است. با این استایل می توانید با بستند کمربند زنانه کمرتان را باریک تر نشان دهید. این مدل پانچو مانند پانچو و بافت قبلی است اما با بستن کمربند می توانید خوش استایل تر شوید.

پانچو با کمربند

4. پانچو مشکی:

پانچو مشکی بسار شیک و چشمگیر است و شما می توانید این مدل پانچو و بافتتان را با لباس های دیگر بهتر و راحت تر ست کنید. با یادگیری بستن شال گردن می توانید شال گردنتان را به زیبایی دور گردنتان بپیچید و با این مدل پانچو استایل جذاب تری داشته باشید.

پانچو کوتاه

5. پانچو و بافت حاشیه دار:

با این مدل پانچو بهتر است استایلتان را ساده تر نگه دارید و کمتر از اکسسوری استفاده کنید. تا این مدل پانچو به شما کمک کند استایل منحصر به فردی داشته باشید.

پانچو حاشیه دار

6. پانچو و بافت یقه شُل:

در زیر این مدل پانچو بهتر است یک تیشرت ساده آستین بلند بپوشید. پانچو های یقه شل بسیار شیک و خاص اند. این مدل پانچو برای کسانی که می خواهند چند لایه لباس روی هم بپوشند بسیار مناسب است.

پانچو پلنگی

نظرات بازدیدکنندگان