چگونه نوزاد خوش تیپ داشته باشیم؟

چگونه نوزاد خوش تیپ داشته باشیم؟

با آمدن پاییز و هوای سرد وقت آن رسیده تا کمد لباس کودکتان را تغییر دهید. سعی کنید در انتخاب لباس از لباس پسرانه یا لباس دخترانه با  رنگ های روشن مانند قرمز و سبز استفاده کنید.  و همچنین در هنگام خرید لباس دخترانه یا پسرانه توجه خاصی به جنس پارچه لباس داشته باشید.

آیا می دانید چطور برای کودکتان لباس بخرید؟ خیلی دوست دارید با دخترتان یک جور لباس بپوشید؟ و لباس هایتان را با هم ست کنید؟ با مطالعه مقالات قبل می توانید با نحوه ست کردن لباس مادر دختری آشنایی پیدا کنید تا برای خرید ست لباس مادر و دختر اطلاعات بیشتری به دست آورید. در این مقاله می خواهیم برای خرید بهتر لباس دخترانه یا پسرانه از راهنمایی هایی که یکی از فشن استایلیست های ماهر که برای برند های معروف لباس کودکان ارائه داده است استفاده کنیم.

  • لباس دخترانه یا لباس پسرانه فرزندتان نباید خیلی حجیم و ضخیم باشد:

لباس کودک شما باید در پاییز کمی گرم تر باشد و خشک بماند. لباس پسرانه نباید آنقدر ضخیم و زیاد باشد که کودک نتواند به راحتی راه برود و بازی کند، لباس پسرانه یا دخترانه کودک باید طوری باشد که او نخواهد لباسش را از تنش درآورد و او را اذیت نکند.

  • انتخاب رنگ لباس پسرانه یا دخترانه:

در هوای سرد پاییز و زمستان که تاریک تر و طوفانی است لباس پسرانه یا دخترانه باید از رنگ های روشن انتخاب شود، رنگ هایی مانند: خردلی، زرد، قهوه ایی روشن، قرمز، سبز، بژ و رنگ هایی با تناژ گرم مناسب لباس کودکان در فصل پاییز هستند.

نوزاد در پاییز

  • پارچه لباس دخترانه یا پسرانه باید چطور باشد؟

هنگامی که می خواهید برای کودکتان لباس بخرید به جنس پارجه آن خیلی دقت کنید. پارچه هایی را انتخاب کنید که گرم، لطیف و سبک باشند. پارچه هایی مانند پارچه های نخی، پشمی و خز انتخاب خوبی برای لباس پسرانه یا دخترانه هستند.

2 نوزاد

  • دستکش، کلاه و جوراب را فراموش نکنید.

خرید دستکش، شالگردن و جوراب و از این قبیل اکسسوری دخترانه یا پسرانه را فراموش نکنید. این اکسسوری ها کودکان را در سرمای پاییز و زمستان گرم نگه می دارد.

نظرات بازدیدکنندگان