چگونه مادر خوشتیپی باشیم؟

چگونه مادر خوشتیپی باشیم؟

در این مقاله می خواهیم در مورد استایل مادرانی صحبت کنیم که قبل از این که باردار شوند به ترند ها و مد توجه خاصی داشتند اما بعد از این که بچه دار شدند دیگر این روند را پیش نگرفتند. یک مادر در کنار این که باید لباس های راحت تری بپوشد می تواند همیشه خوش تیپ بماند و استایلش را حفظ کند.
در این مقاله به استایل و لباس هایی می پردازیم که باید در کمد لباس هر مادر خوش استایلی باشد. علاوه بر این با مطالعه مقالات قبل متوجه خواهید شد که چه لباس هایی مناسب دوران بارداری هستند؟

  • تاپ و تونیک:

اگر شما مادری هستید که بچه شیر می دهید حتما باید در کمد لباس هایتان حتمی چند رنگ تیشرت آستین حلقه ایی و تاپ و تونیک داشته باشید. برای اینکه راحت تر شیر بدهید اگر تیشرت آستین حلقه ایی شما قزن داشته باشد بهتر است.

تپ زنانه

  • ژاکت و سویشرت:

پوشیدن ژاکت و سویشرت های جذاب و زنانه به استایل شما را کمک می کند. هنگامی که در پارک در حال بازی با کودکتان هستید نگران بالا آمدن و جمع شدن تیشرت زیر کت یا سویشرت نباشید. و از بازی با کودکتان لذت ببرید.
برای اینکه سویشرت بپوشید به سه دسته لباس نیاز دارید:
ژاکت و یا کت جین، یا چرمی
شال گردن
پانچو و بافت
پیران دکمه دار
خیلی از مادران قبل از اینکه بچه دار شوند پیراهن دکمه دار نمی پوشیدند. اما وقتی می خواستند بچه شیر دهند عاشق راحتی پیراهن زنانه دکمه دار شدند!

ژاکت و سوویشرت

  • تی شرت:

می توانید برای اینکه کمد لباس هایتان را جذاب نگه دارید با خرید چند رنگ تی شرت زنانه کمد لباس هایتان را رنگارنگ نگه دارید. تی شرت ها گزینه خیلی خوبی برای پوشیدن با شلوار جین هستند.

پیراهن زنانه

  • شلوار جین:

این روز ها شلوار های جین مام استایل خیلی مد شده اند. شلوار جین های فاق بلند نه تنها مد هستند بلکه بهترین انتخاب برای دورانی هستند که بچه کوچک دارید و مدام در حال بغل کردن او هستید. با پوشیدن شلوار جین های فاق بلند هم استایل جذابی داشته باشید و هم راحت تر با کودکتان بازی کنید. علاوه بر این سعی کنید شلوار جین های تیره و مات بخرید تا اگر کودکتان روی آن غذا ریخت لک نشود و راحت تر شسته شود.

شلوار جین زنانه

  • لگ زنانه:

پوشیدن لگ نه تنها خیلی جذاب و شیک است بلکه برای مادران بسیار راحت است. لگ با لباس ها و تی شرت های اورسایز  و کت چرمی و یا پانچو و بافت خیلی شیک است.

لگ زنانه

  • پیراهن:

پیراهن های زنانه ماکسی و بلند انتخاب خیلی خوبی برای مادران هستند. پوشیدن پیراهن زنانه بلند به مادران احساس خیلی خوبی خواهد داد. همچنین با پیراهن های بلند و ماکسی خانم ها بلند قد تر دیده می شوند.

پیراهن زنانه

  • کیف:

لازم نیست حتما یک ساک بزرگ اضافی برای وسایل کودکتان همراه داشته باشید و پوشک و لباس هایش را داخل آن بگذارید، می توانید برای خودتان یک کیف زنانه بزرگ تر انتخاب کنید و وسایل کودکتان را نیز همراه داشته باشید. استفاده از کوله پشتی هم اگر به استایلتان بیاید ایرادی ندارد.

کیف زنانه

  • کفش ها:

برای اینکه راحت تر دنبال کودکتان بدوید بهتر است از کفش های راحت مانند کتونی و یا کفش های تخت استفاده کنید. اگر پیراهن پوشیدید به جای پوشیدن کفش های پاشنه بلند کفش های عروسکی انتخاب خوبی هستند.

کفش زنانه

  • اکسسوری:

اگر راستش را بخواهید بیشتر خانم هایی که بچه دار می شوند وقتی می خواهند از خانه خارج شوند دیگر فراموش می کنند گوشواره هایشان را بیاندازند. اما به هر حال باید بدانید که اکسسوری نقش بسیار مهمی در جذابیت استایل شما دارد. حتی اگر پیراهن ساده ایی بپوشید با استفاده از جواهرات و اکسسوری ها می توانید بسیار شیک و خوش استایل شوید.
 اکسسوری زنانه
 

نظرات بازدیدکنندگان