نحوه استفاده از گیره کروات برای لباس های رسمی

نحوه استفاده از گیره کروات برای لباس های رسمی

راهنمایی کامل در استفاده از گیره کروات

کجا باید گیره کروات را وصل کنید؟ پهنای آن چقدر باید باشد؟ و هر چیز دیگری که لازم است بدانید.

به یک مرد گیره کروات بدهید و ببینید که او چقدر در طول روز خوش تیپ است. علاوه بر دقت در انتخاب کروات و پاپیون، نحوه انتخاب گیره کروات هم بسیار مهم است و هر مردی باید بداند که چطور باید گیره کروات بزند.

پهنای گیره کروات چقدر باید باشد؟

مردان امروزی و مدرن از گیره کرواتی استفاده می کنند که از ½ تا ¾ کروات را بگیرد. در استایل مردان کلاسیک و قدیمی از گیره کرواتی استفاده می شود که کل کروات را بگیرد. هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید مهم این است که گیره کروات از کروات شما بیرون نزند و پهن تر نباشد.

پهنا ی گیره کروات

گیره کروات چه رنگی باید وصل کنیم؟

بهتر است با گیره کروات طوسی یا نقره ایی شروع کنید. بعدا می توانید از گیره کروات طلایی استفاده کنید. سعی کنید رنگ گیره کروات را با دکمه های پیراهن، دکمه سر دست، ساعت یا کمربند ست کنید. اگر فکر می کنید که گیره کروات خیلی شما را خوش تیپ و خوش استایل می کند نترسید، می توانید به جای استفاده از گیره های ساده از گیره کروات رنگی، طرح دار و جدید استفاده کنید. انتخاب رنگ گیره کروات نه سخت است و نه قانون خاصی دارد تنها با کمی دقت می توانید یک گیره کروات شیک انتخاب کنید و با یک کت شلوار خاص، تیپ و استایل منحصر به فردی داشته باشید.

کجا باید گیره کروات را وصل کنیم؟

گیره کروات در جایی که قرار می گیرد یا شما را خیلی خوش استایل می کند یا اینکه تیپ شما را بهم می زند. جای ایده آل برای وصل کردن گیره کروات از وسط تا انتهای قفسه سینه یعنی بین دکمه سوم و چهارم پیراهن است. اگر گیره کروات را خیلی بالا ببندید، استفاده از این اکسسوری در استایل شما واقعا بی اثر می شود. اگر هم آن را خیلی پایین ببندید خیلی زشت می شود. در قسمت ایده آلی که ذکر شد هرچه گیره کروات پایین تر باشد تیپ و استایل کلاسیک تری خواهید داشت.

محل نصب گیره کروات

کِی باید از گیره کروات استفاده کنیم؟

همیشه می توانید به کرواتتان گیره کروات بزنید. نه تنها گیره کروات باعث می شود کروات شما داخل ظرف غذا نرود بلکه به راحتی و خیلی ساده شما را از سایرین متمایز می کند و باعث می شود خوش استایل تر دیده شوید. چه کروات را با کت شلوار زده باشید و چه با شلوار جین، مطمئن باشید در همه حال می توانید از گیره کروات استفاده کنید. تنها کافی است کروات داشته باشید.

نظرات بازدیدکنندگان