آشنایی با شیوه لباس پوشیدن مردان جذاب

آشنایی با شیوه لباس پوشیدن مردان جذاب

آشنایی با شیوه لباس پوشیدن مردان جذاب

هیچ مردی خوش تیپ به دنیا نمی آید. باید بدانید که چطور لباس مردانه بپوشید و استایل های مختلف را بشناسید تا خوش استایل و جذاب دیده شوید. آشنایی با شیوه لباس پوشیدن مردان خوش تیپ سخت نیست. هنگامی که در این راه قرار بگیرید خوش استایل بودن به صورت ناخود آگاه جزو عادات روزمره شما قرار خواهد گرفت.

به نکات زیر دقت کنید تا در انتخاب پیراهن مردانه، کفش مردانه یا اکسسوری ها دقت لازم را به کار ببرید.

1. در لباسی که می پوشید احساس راحتی کنید.

احساس خوب و راحت در لباس مردانه ایی که پوشیدید شامل دو بخش می شود:

بخش اول: لباس مردانه ایی بپوشید که در آن اعتماد به نفس داشته باشید.

مردان خوش استایل در اتاقشان تمرین می کنند که چطور خوش استایل دیده شوند. با تمرین کردن و پوشیدن لباسی که می خواهید در خلوت خود می توانید اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید. یک مرد باهوش می داند که با استایلی که دارد و لباسی که پوشیده ارزش هایش، خانواده اش، شغلش و سبک زندگی اش را نمایش می دهد. حالا با توجه به این موارد استایلتان را انتخاب کنید.

بخش دوم: هرچیزی که می پوشید باید اندازه تان باشد.

مردان خوش استایل نه خساست به خرج می دهند و نه ولخرجی می کنند. آن ها هیچ وقت برای اینکه کمتر پول خرج کنند لباس هایی که سایزشان نیست را نمی خرند و نمی پوشند حتی اگر پیراهن مردانه یا شلوار مردانه ایی 90 درصد حراج شده باشد. اگر لباسی اندازه شان نباشد آن را نمی خرند.

یک پیراهن مردانه هرچقدر هم که شیک و قشنگ باشد هنگامی شما را جذاب نشان می دهد که اندازه و سایز خودتان باشد.

2. متناسب با بدن، مراسم، آب و هوا و خودتان لباس بپوشید.

مردان خوش استایل همیشه هنگام انتخاب لباس به بدنشان، مراسم و جایی که می خواهند بروند، شرایط هوا و حتی سبک زندگی خود را در نظر می گیرند و بعد لباس مردانه ایی که می خواهند را انتخاب می کنند.

انتخاب های آن ها بر اساس تقلید از بقیه نیست بلکه موارد زیر را مد نظر دارند:

شرایط آب و هوا: باید متناسب با شرایط آب و هوای جایی که می خواهید بروید لباس بپوشید برای مثال اگر آنجا باران می بارد بهتر است صندل یا تیشرت آستین کوتاه شلوارک نپوشید.

ویژگی های طبیعی: آیا جُسه شما بزرگ است یا ریز نقش هستید؟ استایلی مناسب شما است که به اندام و فرم بدنتان بیاید و جذابیت شما را بیشتر کند.

توجه به مناسبت ها: متناسب با جایی که می خواهید بروید لباس بپوشید. و پیراهن مردانه یا شلوار مردانه تان را انتخاب کنید.

3. خیاط خود را بشناسید.

شناخت یک خیاط حرفه ایی و خوب بسیار مهم است. یک مرد خوش استایل و خوش تیپ همیشه یک خیاط خوب و مورد اعتماد سراغ دارد. بعضی مواقع می توانید از یک خیاط کمک بگیرید تا شلوار مردانه یا کت و شلوار شما را کمی تنگ تر یا گشاد تر کند تا به خوبی اندازه و سایزتان شود.

4. آرایشگر خود را بشناسید.

به دنبال یک آرایشگر و استایلیست حرفه ایی برای مدل موهایتان بگردید. در ماه یک روز را به مرتب کردن و کوتاه کردن موهایتان اختصاص دهید.

5. لباس های ورزشی فقط برای ورزش هستند.

استایل ورزشی فقط برای رفتن به باشگاه یا نهایتا قدم زدن با جمعی از دوستانتان مناسب اند.

6. قدرت رایحه و بو ها را درک کنید.

یکی از نکاتی که خانم ها به آن بسیار توجه می کنند بوی شما است. اگر خوش بو باشید و از ادکلن هایی با رایحه های خاص استفاده کنید نظر بسیاری از افراد را به خود جلب خواهید کرد. به بوی بدنتان دقت کنید. از دئودورانتها و ادکلن های با کیفیت استفاده کنید، هر روز دوش بگیرید و غذاهایی که باعث می شوند بوی بدنتان تغییر کند را نخورید.

7. رسیدگی و مراقبت از لباس ها

این قسمت شامل شستشو، تعمیرات، اتو کشی و برق انداختن کفش مردانه می شود.

مردان خوش استایل می دانند که چطور باید از لباس های خود مراقبت کنند وآن ها را بشویند مخصوصا لباس هایی که جنس حساس تری دارند مانند برخی سویشرت ها. بهتر است لباس های تان را برای شستشو تقسیم بندی کنید. مثلا یکبار در هفته تمام پیراهن های مردانه را باهم بشویید و قبل از اینکه آن ها را اتو بکشید در جایی آنها را پهن کنید تا خودشان خشک شوند. با اینکار در وقتتان نیز صرفه جویی می کنید.

دکمه های پیراهنتان افتاده است؟ صبح وقت ندارید دنبال آن ها بردید؟ کفش هایتان کثیف و خاکی شده است؟ برای آن ها هم زمان کافی ندارید؟ حتما در هفته چند دقیقه را به رسیدگی به کفش ها و لباس هایتان اختصاص دهید تا در زمانی که وقت کافی ندارید اذیت نشوید و بتوانید همیشه استایلتان را حفظ کنید. برای اطلاع بیشتر در مورد نحوه خشک کردن لباس می توانید مقالات قبلی برند مگ را مطالعه کنید.

8. هر چیزی جای خودش را دارد.

داشتن یک استایل خاص و منحصر به فرد محدود به لباسی که می پوشید نمی شود. با یک تصمیم ساده شروع کنید برای هر چیزی جای مخصوص خودش را در نظر بگیرید. برای لباس ها، کفش ها و اکسسوری ها.

وقتی جایگاه خاصی را به هر تکه از لباس ها اختصاص دهید هنگامی که به آن ها نیاز داشته باشید بلافاصله آن ها را پیدا خواهید کرد.

9. هزینه لباس ها را برآورد کنید.

خریدن یک لباس با کیفیت و جنس خوب بسیار بهتر از خریدن لباسی است که تخفیف خورده است. مردان خوش استایل هنگامی که می خواهند یک لباس گران قیمت را بخرند از خود میپرسند که آیا این پیراهن مردانه یا کت و شلوار را تا چند وقت می توانم بپوشم؟

اگر به جواب قانع کننده ایی رسیدند آن را می خرند.

10. اندازه و سایزتان را بدانید.

اندازه هایتان را همیشه همراهتان داشته باشید تا هنگامی که به خرید می روید، خرید راحت تری داشته باشید. می توانید اندازه دور کمر، قد آستین، دور سینه و سایر اندازه هایتان را در گوشی موبایل ذخیره کنید. هرگز لباس هایی نخرید که اندازه شما نیستند. اندازه هایتان را باید بدانید و به اندازه و سایزی که روی لباس زده است توجه نکنید. در عوض لباسی را بخرید که کاملا اندازه و سایزتان است و مطمئن هستید که با پوشیدنش استایل جذابی را به دست خواهید آورد.

11. از هر لباسی که دوست دارید دوتا بخرید تا قابل تعویض باشند.

اگر بیشتر از 3 بار در هفته یک لباس را می پوشید. حتما یکی دیگر مانند آن را بخرید. این لباس می تواند لباس زیر یا پیراهن مردانه و یا شلوار جین باشد. اگر بیش از 3 بار در هفته آن را می پوشید سریع یک جایگزین برای آن بگیرید.

12. قوانین داشتن یک استایل خاص و جذاب را بشناسید و بدانید که کی می توانید این قانون ها را بشکنید.

مردان جذاب و خوش تیپ علاوه بر این که قوانین را می شناسند می دانند که چه زمانی می توانند از این قوانین پیروی نکنند. قبل از اینکه قوانین را بشکنید باید به خوبی آن ها را بشناسید.

ایتالیایی ها یک کلمه دارند( اسپرازاترا) که سهل انگاری یک مرد را هنگام لباس پوشیدن توصیف می کند. برای اینکه این مدل استایل ها را داشته باشید ابتدا لازم است تا قوانین لباس پوشیدن و استایل های مختلف را بشناسید.

13. هر هفته به پوست خود برسید.

داشتن یک پوست تمیز و مرتب از ملزومات داستن استایل های جذاب و خیره کننده است. ساعاتی در هفته را اختصاص دهید به کوتاه کردن ناخن ها و زدن و مرتب کردن ریش ها. همچنین باید موهای بینی و گوشتان را نیز تمیز کنید.

با انجام این کار ها می توانید اطمینان داشته باشید که استایل خاص و جذابی پیدا می کنید و تمامی نگاه ها را به سمت خود جذب می کنید!

نظرات بازدیدکنندگان