سنت های روز عشق در کشور های مختلف را می دانید؟( بخش سوم)

سنت های روز عشق در کشور های مختلف را می دانید؟( بخش سوم)

اگر جزو آن دسته از کسانی هستید که 25 بهمن ماه روز عشق تنها هستید حتما خیلی غصه می خورید. چرا که از خرید ست هدیه و دادن و گرفتن گل، کادو شیرینی پک هدیه، شکلات ست کادو و پک ولنتاین محروم خواهید بود.

در کشور های مختلف سنت های بسیار جالبی در روز ولنتاین برگزار می شود. در این مقاله می خواهیم شما را با برخی از این سنت های جالب آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

 در مطالب قبل نیز شما را با برخی سنت های روز عشق در کشور های مختلف آشنا کردیم، اگر برایتان جذاب است حتما آن ها را مطالعه کنید.

سنت روز عشق در کشور آلمان

برگزاری ولنتاین در آلمان بسیار واجب است، در این کشور به جای دادن کارت و شیرینی باید حتما عروسک های خوک کوچکی که نماد شانس هستند را به کسی که دوستش دارید هدیه دهید. البته این خوک های کوچک را باید با شیرینی های بزرگ زنجبیلی همراه کنید.

معمولا روی این شیرینی ها نوشته شده است " مال من باش"

ست هدیه روز عشق

سنت روز عشق در کشور کلمبیا

ولنتاین در این کشور روز عشق و دوستی نامیده می شود. در کلمبیا نیز مانند گواتمالا روز ولنتاین دوستان به یکدیگر کادو و هدیه می دهند. در این روز مردم لباس هایی با رنگ های روشن می پوشند.

سنت روز عشق در هند

در هند برخی معتقدند که باید رد این روز نماد های عشق را بسوزانند چرا که این فرهنگ برای غربی ها است و هندی ها با سوزاندن نماد ها و قلب های روز ولنتاین مخالفت خود را با این شرایط اعلام می کنند.

 سنت روز عشق در غنا

در غنا 14 فوریه از قدیم به عنوان روز عشق شناخته می شود. در این روز نمایشگاه های بسیاری مخصوص فروش شکلات عرضه می شوند. و عشاق در این روز بهم شکلات هدیه می دهند.

اگر شما هم می خواهید به عشقتان پک هدیه و ست هریه کادو بدید از محصولات ما دیدن کنید.

نظرات بازدیدکنندگان