راهنمای پوشیدن لباس های سرهمی (بخش سوم)

راهنمای پوشیدن لباس های سرهمی (بخش سوم)

 لباس سرهمی در طرح ها و رنگ های مختلفی دوخته می شود. شما می توانید با خرید لباس سرهمی مورد نظرتان، هم با استایل رسمی داشته باشید و هم استایل جذاب کژوالی را برای خودتان انتخاب کنید. در مطالب قبلی شما را با پوشیدن لباس سرهمی آشنا کردیم. در ادامه می خواهیم نکات دیگری در مورد ست لباس سرهمی و ست کردن آن با اکسسوری، کفش و حتی مدل موی مناسب برای لباس سرهمی را به شما معرفی کنیم.

چطور با لباس سرهمی استایل جذابی داشته باشیم؟

اگر قد بلند هستید بهتر است تا لباس سرهمی ایی را انتخاب کنید که شلوار آن راسته و گشاد باشد. اما اگر قدتان بلند نیست بهتر است تا لباس های سرهمی تنگ و کوتاه را انتخاب کنید.

اگر برای مراسم رسمی می خواهید لباس سرهمی بپوشید بهتر است تا لباس هایی با پارچه های براق و کار شده را انتخاب کنید.

اگر می خواهید در ضمن اینکه استایل کژوالی دارید شیک و خاص نیز به نظر برسید بهتر است تا لباس سرهمی را انتخاب کنید که گشاد و راحت باشد و همچنین دور کمر آن بندی باشد.

برای اینکه استایل شما با خرید لباس سرهمی جذاب به نظر برسد می توانید با انتخاب اکسسوری، کمربند، کیف دستی و کفش مناسب کاری کنید تا استایل چشمگیر و منحصر به فردی داشته باشید.

زیورآلات مناسب برای لباس سرهمی

لباس های سرهمی بدون اکسسوری و زیورآلات مخصوص به خود، هیچ جذابیتی ندارند. استفاده از زیورآلات باعث می شود جذابیت لباس سرهمی شما چند برابر شود. انداختن گردنبند و گوشواره های بزرگ اما ساده و جذاب می تواند در استایل شما بسیار موثر باشد. زیوررآلات طلایی برای مراسم رسمی و زیورآلاتی که رنگی است را می توانید برای استایل کژوال خود ست کنید.

خرید لباس سرهمی و کفش پاشنه بلند

لباس های سرهمی ممکن است گاهی شما را کوتاه تر از چیزی که هستید نشان دهد. به همین خاطر پوشیدن کفش های پاشنه بلند با لباس های سرهمی نه تنها قد شما را بلندتر نشان می دهد بلکه در زیبایی و خوش لباسی شما نیز بسیار تاثیر دارد. فقط باید دقت داشته باشید که کفش های پاشنه بلند و ظریف با لباس های سرهمی خیلی شیک تر و جذاب تر از کفش های لژ دار و یا پاشنه بلند های پهن هستند.

مدل موی مناسب با لباس سرهمی

آیا می دانید چطور مدل مو را با لباس ست کنید؟ سری به مقالات قبل بزنید تا در این مورد اطلاعات بیشتری داشته باشید. آخرین مرحله ایی که باید به آن توجه داشته باشید مدل مو هایتان است. برای استایل های کژوال بهتر است تا موهایتان را باز بگذارید. همچنین می توانید موهایتان را دم اسبی یا گوجه ایی شل ببندید. برای استایل های رسمی بهتر است تا موهایتان را جمع کنید با این کار گردنتان هم کشیده تر به نظر می رسد.

 

 

نظرات بازدیدکنندگان