5 قانون ساده لباس های اووِرسایز چیست؟

 5 قانون ساده لباس های اووِرسایز چیست؟

در مد و فشن آزادی یک اصل است. در واقع مد و فشن بیانگر خصوصیات فردی هستند. قانون شکنی نیز نوعی مد محسوب می شود. خانم های اهل مد تلاش می کنند با لباس هایی که می پوشند قوه تخیل و خلاقیتشان را نشان دهند. آن ها با ظاهر خود می خواهند آنچه در درونشان است را بیان کنند.

به همین خاطر است که استایل اُورسایز رواج پیدا کرده است. این روز ها خانم ها هم مانند آقایان دوست دارند لباس های آزاد تر و راحت تری بپوشند. لباس هایی که مانند پیژامه راحت باشند! استایل اورسایز بهترین انتخاب برای فصل پاییز است. برای اینکه بدانید چه رنگ های پاییزی را برای لباس هایتان انتخاب کنید می توانید مطالب قبلی را مطالعه کنید.

آیا تا به حال سویشرت یا تیشرت همسر یا برادرتان را پوشیده اید؟ این کار را بکنید و ببینید که چقدر در آن راحت هستید. این احساس را در خاطرتان نگه دارید و حالا یک پیراهن زنانه تنگ و جذب بپوشید. حالا مقایسه کنید که کدام حس را بیشتر دوست دارید و از این به بعد هر حسی که داشتید را دنبال کنید. حدس می زنم از لباس های اورسایز را بیشتر دوست داشته باشید!

  • چطور لباس های اورسایز (Oversized) بپوشیم؟

قانون های اصلی:

1. لباس های اُورسایز باید دو سایز از شما بزرگ تر باشند. اگر قدتان بلند است لباس هایی با 3 تا 4 برابر بزرگتر از سایزتان بپوشید. لباس های یک سایز بزرگ تر هم اورسایز محسوب می شوند اما بزرگ تر ها بهتر اند.

2. بهترین رنگ هایی که می توانید در استایل اورسایز به کار ببرید رنگ های خنثی و پاستِلی هستند. تمام سایه های خاکستری، مشکی، سفید و بژ. به قانون بعدی دقت کنید.

3. برای اینکه استایل جذاب تری داشته باشید به جای اینکه با رنگ ها بازی کنید به طرح ها دقت کنید. سویشرت و شلوار هایی که از جنس موهر یا آنگورا هستند انتخاب خوبی برای لباس های اورسایز اند.

گاهی پیراهن های نازک زنانه نیز با سویشرت های اورسایز بافتنی جذاب می شوند.

 4. چهارمین قانون مربوط می شود به اینکه بدانید استفاده از اکسسوری ها در این استایل واجب نیست. چرا که ست کردن اکسسوری با این استایل گاهی سخت می شود. در حالی که لباس های اورسایز خیلی به اکسسوری نیازی ندارند.

5. قانون پنجم خود یک نکته خیلی مهم است: هیچ قانونی وجود ندارد.

بعضی ها فکر می کنند که با لباس های اورسایز درشت تر نشان داده می شوند اما بر خلاف تصور آن ها اغلب لباس های اورسایز باعث می شود قسمت های تپل بدن شما پوشیده شود.

بلوز و شومیز اوور سایز (Oversized)

می توانید با تو گذاشتن قسمت جلویی بلوز و شومیز به داخل شلوار، استایل خاص تری داشته باشید. این کار باعث می شود استایلتان جذاب تر به نظر برسد. همچنین این کار باعث می شود کمر تان باریک تر به نظر برسد.

پیراهن ها و تیشرت های اورسایز را می توانید با لگ یا شلوار های جذب بپوشید.

  • لباس های بَگی

می توانید یک تونیک بافت یا پانچو و بافت اورسایز را با جوراب های بلند تا زانو به همراه یک جفت پوتین یا چکمه بپوشید.

پیراهن های کوتاه و اورسایز بسیار زیبا و جذاب اند. بسته به هر فصلی می توانید این استایل را با صندل، چکمه و کتونی داشته باشید.

تیشرت های اورسایز نه تنها خیلی خاص و جذاب اند بلکه باعث پنهان شدن شکم و پهلو می شوند.

پیراهن های تنگ و کوتاه مشکی را فراموش کنید. الان لباس های اورسایز مد شده اند.

پیراهن های گل دار سایز بزرگ نیز برای فصل بهار خیلی خوب اند.

  • شلوار جین اورسایز بویفرند

می توانید این شلوار ها را با سویشرت، ژاکت، بلوز های یقه اسکی و یا پالتو بپوشید. برای اینکه خوش استایل تر به نظر برسید عینک آفتابی را فراموش نکنید.

نظرات بازدیدکنندگان