راهنمای ست کردن کفش با لباس مرجانی

راهنمای ست کردن کفش با لباس مرجانی

با پیراهن مرجانی و همچنین ست لباس مادر دختر مرجانی رنگ کفش های زیادی می تواند ست شود. اما شناخت رنگ ها و استایل های گوناگون می تواند در خوش پوشی شما نقش بسیار مهمی داشته باشد. با مطالعه مطالب قبل می توانید اطلاعات جالبی در مورد انتخاب کیف و کفش با رنگ مرجانی به دست آورید.

پیراهن مرجانی را باید با چه کفشی ست کنید؟

سایه های مرجانی

هیچ لباس مرجانی با لباس مرجانی دیگر دقیقا همرنگ نیست چرا که سایه های این رنگ باهم متفاوت است. سایه های مرجانی رنگ های زیر هستند:

نارنجی: بعضی از پیراهن ها مرجانی هستند اما سایه نارنجی آن ها بیشتر است. این رنگ بسیار هیجان انگیز و پر انرژی است. در اینجا اگر کفش نارنجی بپوشید خیلی جذاب خواهید شد.

هلویی: استایل های مرجانی و هلویی بسیار جذاب هستند. یکی از نکات قابل توجه استایل های هلویی مرجانی این است که لطافت و شیک بودن خاصی را به شما می بخشد.

صورتی نارنجی( سالمون): این رنگ بسیار خاص و زنانه است. و استایل منحصر به فردی را برای شما به وجود می آورد.

مرجانی جیغ: این رنگ تمام رنگ ها و سایه های بالا را شامل می شود و شما می توانید با بافت یا بلوز و شومیز مرجانی خود کفش هایی با این سایه رنگ را انتخاب کنید.

استایل و شکل کفش زنانه

مهم نیست که استایل پیراهن زنانه و یا بافت شما چه مدلی است با دقت در رنگ و شکل کفشتان می توانید استایل جذابی داشته باشید.

صندل های بندی

صندل های تخت

کفش های پاشنه بلند

از پالت جذابی را در استایلتان استفاده کنید.

وقتی نمی دانید چه رنگ کفشی بپوشید به دنبال سایه های زیر باشید:

طلایی

کفش های طلایی با پیراهن یا بافت مرجانی می تواند استایل فوق العاده جذابی را برای شما رقم بزند. مخصوصا کفش پاشنه بلند طلایی با پیراهن ماکسی مرجانی فوق العاده است.

بژ/ برنزی

انتخاب بژ و برنزی حسی مشابه طلایی را به شما خواهد داد و می توانید استایل خاصی داشته باشید.

نظرات بازدیدکنندگان