جذابیت در استایل با کت چرمی

جذابیت در استایل با کت چرمی

کت تک چرمی این قابلیت را دارد که جزو یکی از لباس های شیک و جذاب کمد لباستان قرار بگیرد. البته به این شرط که بدانید چطور باید کت چرمی بپوشید. در این مقاله شما را مرحله به مرحله با نحوه پوشیدن کت چرمی آشنا خواهیم کرد. علاوه بر این که هر دختر و پسر خوش استایلی باید با نحوه پوشیدن کت چرمی آشنا باشند باید این را نیز بلد باشند چطور کت جین بپوشند که در مقالات قبلی در این مورد برایتان توضح دادیم.

سال هاست که پوشیدن کت چرمی جزو استایل های پر طرفدار و شیک بوده است. البته هنگامی که خودتان می خواهید کت تک چرمی بپوشید کمی سخت به نظر می رسد. باید مطمئن شوید که کت چرمی را با لباس های مناسبی می پوشید. همچنین پیدا کردن یک کت تک چرمی که کاملا اندازه و فیت بدن شما باشد هم مسئله ی مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. با ما همراه باشید تا شما را در پوشیدن کت تک چرمی راهنمایی کنیم.

  • انواع کت چرمی:

کت های چرمی مختلف و متنوعی در بازار موجود هستند که ممکن است انتخاب این کت ها برای این که به استایلتان بیاید، کمی سخت باشد.

کت چرمی موتورسیکلت سواری، کت چرمی مسابقه، کت چرمی کوتاه بعضی از مدل های کت چرمی هستند.

کت چرم خاص

  • کت چرمی موتور سیکلت سواری:

این مدل کت ها توسط موتورسیکلت سواران گَنگِستر معروف شد. کت های چرم موتور سیکلت سواری دارای یک یا چند بند، تسمه و همچنین در قسمت هایی دارای چین هستند. اگر از این استایل لذت می برید می توانید کت های چرمی برند اسکات را دیدن کنید.

کت چرم شیک مردانه

  • کت چرمی کوتاه:

می دانم که همه شما با کت های کوتاه چرمی آشنا هستید. در قدیم خلبان های هواپیما های جنگنده ارتشی این مدل کت ها را می پوشیدند. این روز ها نیز با پوشیدن کت های چرمی کوتاه می توانید به استقبال پاییز بروید.

کت چرم مردانه زیبا

  • کت چرمی مسابقه:

استایلی که با کت های چرمی مسابقه خواهید داشت کمی متداول تر و مرسوم تر است. این کت ها حتما باید اندازه و سایزتان باشند و کمی هم جذب باشند. در این مدل کت ها خبری از بند و چین اضافی نیست. این کت های چرم پاییزی بسیار زیبا و خاص هستند.

کت مشکی چرم مردانه

  • راهنمای پوشیدن کت تک چرمی:

وقتی که کت چرمی دلخواه و مورد علاقه تان را بخرید، مسئله ایی که فکرتان را مشغول خواهد کرد این است که حالا این کت را با چی بپوشم! برای اینکه مضحک به نظر نرسید حتما باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. اولین چیزی که می توانیم به شما بگوییم این است که استایلتان را در حد کلاسیک نگه دارید. بیشتر اوقات پوشیدن یک کت چرمی با کتونی و شلوار ورزشی احمقانه به نظر می رسد!

باید سعی کنید استایلتان با کت چرمی کلاسیک باشد. بهتر است با شلوار مردانه کتان و یا بوت و نیم بوت به همراه تیشرت یا پیراهن مردانه، کت چرمی جذابتان را بپوشید.

کت چرم شیک و خاص

  • راهنمای خرید کت چرمی:

وقتی می خواهید کت چرمی بخرید حتما قبل از خرید در موردش تحقیق کنید. بهتر است سعی کنید کت چرمی اصل بخرید و از برند های فیک خرید نکنید. چرا که در این صورت ممکن است جذابیت استایلتان را از دست بدهید. اول از همه باید این را بدانید که می خواهید کت چرمی اصل و طبیعی بخرید و یا چرم مصنوعی. در هر صورت کت های چرمی مصنوعی ایرادی ندارند. چرم های طبیعی بسیار گران قیمت هستند و ممکن است خیلی از افراد توانایی خرید این مدل کت ها را نداشته باشند. بنابرین می رویم سراغ کت هایی با چرم مصنوعی. خودتان را گول نزنید و اگر کت چرمی پیدا کردید که مصنوعی بود اما جنس خوبی داشت از خرید آن صرفه نظر نکنید.

نظرات بازدیدکنندگان