راهنمای پوشیدن هودی

راهنمای پوشیدن هودی

ممکن است به نظرتان با پوشیدن هودی شیک و خوش استایل به نظر نرسید اما حقیقتا خرید هودی مردانه و یا زنانه می تواند یکی از لذت بخش ترین خرید هایی باشد که تا به حال انجام داده اید چرا که با پوشیدن این لباس نه تنها استایل خاص و کژوالی به دست خواهید آورد بلکه خیلی هم در آن احساس راحتی می کنید. با مطالعه مطالب قبل نیز می توانید در مورد کلاه بافت مردانه نیز اطلاعات مهمی را به دست آورید.

  • هودی چیست؟

هودی مانند سویشرت و ژاکت است که می توانید به عنوان یک لباس گرم از آن استفاده کنید. خرید هودی مردانه یا زنانه می تواند برای کسانی که دوست دارند استایل اسپرت و کژوال داشته باشند خیلی مناسب است. هودی ها معمولا دارای کلاه هستند و دو جیب بزرگ در قسمت جلو دارند. با خرید ست هودی زن و مرد در زمستان امسال نه تنها گرم می مانید بلکه استایلتان را با کسی که دوستش دارید ست می کنید.

هودی مردانه

چه نوع هودی هایی را می توانید تهیه کنید؟

خرید هودی مردانه جلو بسته

هودی های جلو بسته را باید از قسمت سر مانند تیشرت تنتان کنید. این مدل هودی ها ساده هستند و زیپ و دکمه ندارند.

خرید هودی مردانه زیپی

این مدل هودی ها از هودی های جلو بسته ظریف تر هستند و برای پوشیدن روی لباس های دیگر مناسب اند. زیپ هودی را می توانید باز یا بسته بگذارید.

خرید هودی مردانه

خرید هوری مردانه زیپی تا وسط لباس

این مدل هودی ها به اندازه مدل های قبلی طرفدار ندارند. زیپ این هودی ها تا پایین سینه باز می شود.

خرید هوری مردانه زیپی تا وسط لباس

با هودی مردانه چه استایل هایی می توانید داشته باشید؟

  • پوشیدن هودی مردانه با کت چرمی:

یکی از استایل هایی که برای زمستان می توانید انتخاب کنید پوشیدن هودی زیر کت چرمی است. با این استایل نه تنها گرم می مانید بلکه خیلی هم شیک و خوش تیپ می شوید. برای اینکه خوش استایل باشید می توانید کت چرمی مشکیِ موتور سواری را با یک هودی زیپی یا جلو بسته انتخاب کنید. می توانید با آن یک شلوار جین مشکی و یا سرمه ایی بپوشید. اگر دوست دارید شلوار جینتان هم مشکی باشد اما نمی خواهید استایلتان خیلی تیره به نظر برسد می توانید زیر هودی یک تیشرت طوسی روشن بپوشید. با مطالعه مطالب قبل نیز می توانید از جذابیت در استایل با کت چرمی آشنا شوید.


پوشیدن هودی مردانه با کت چرمی

همانطور که گفتیم خرید هودی مردانه می تواند یکی از بهترین خرید هایی باشد که برای زمستان امسال انجام داده اید. همچنین با خرید ست هوری زن و مرد نیز می توانید استایلتان را با کسی که دوستش دارید ست کنید و استایل خاص و منحصر به فردی داشته باشید. در مطالب قبل در مورد نحوه پوشیدن هودی گفتیم، پس منتظر چی هستید؟ می توانید با خرید هودی مردانه و یا خرید هودی زنانه استایل کژوال و جذاب تری داشته باشید.

در اینجا در مورد پوشیدن هودی راهنمایی های دیگری را برایتان آماده کرده ایم به مطالعه ادامه دهید تا خوش پوش تر از قبل به نظر برسید.

هودی

  • پوشیدن هودی با ژاکت های بُمبِر:

این مدل ژاکت ها همان کاپشن هایی هستند که دور کمرشان کشی است. ست کردن هودی با ژاکت های بُمبِر خیلی جذاب است. با خرید هودی مردانه یا زنانه سرمه ایی، طوسی و مشکی می توانید این مدل ژاکت ها را انتخاب کنید. آستین های برخی از این مدل ژاکت ها پشمی، چرمی و همچنین نایلونی است.

هودی شیک مردانه

  • پوشیدن هودی با بارانی:

می توانید با ست کردن بارانی و هودی استایل خاص و منحصر به فردی داشته باشید. بارانی های سبز و سرمه ایی می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. ترکیب بارانی با هودی می تواند استایل منحصر به فردی برای شما باشد.

هودی مردانه گرم

  • پوشیدن هودی با ژاکت پشمی:

برای اینکه در سوز و سرمای زمستان گرم بمانید می توانید هودی را با ژاکت پشمی بپوشید. برای داشتن این استایل کافی است تا تعادل را برقرار کنید مثلا اگر ژاکت پشمی شما ضخیم است حتما از هودی های نازک تر استفاده کنید. می توانید با خرید هودی مردانه طوسی روشن و همچنین شلواری با همان رنگ یک ژاکت پشمی متفاوت را انتخاب کنید. تا استایل جذاب تری داشته باشید. اگر نمی دانید کفش چی بپوشید، پوتین های بندی را انتخاب کنید.

نظرات بازدیدکنندگان