دو اشتباه بزرگ مردان در مورد انتخاب ست لباس مردانه و کت و شلوار

دو اشتباه بزرگ مردان در مورد انتخاب ست لباس مردانه و کت و شلوار

دو اشتباه بزرگ مردان در مورد انتخاب ست لباس مردانه و کت و شلوار

پوشیدن ست لباس مردانه و کت و شلوار مخصوصا انتخاب ست درست برای فصل بهار واقعا کار سختی است.

به گفته کولین هانتِر یکی از بنیان گذاران لباس های مردانه، بزرگترین اشتباهات مردان در لباس پوشیدن مربوط می شود به پوشیدن کت و شلوار و ست لباس مردانه.

به علاوه او می گوید مردان دوست ندارند خیلی برای ست لباس پول خرج کنند.

آنها معمولا می گویند که از خرید کردن متنفر اند. کولین هانتر کسی است که از مشکلات مردان در خرید کردن ست لباس مردانه خبر دارد. به همین خاطر است که او از شغل مدیریتی که داشت دست کشید و شرکت خودش را (با دیدگاه کسی که از خرید کردن خوشش نمی آید) در خصوص لباس های مردانه و ست لباس تاسیس کرد.

آلتن لِین حالا نُهمین سال تجارت خود در زمینه لباس را بر عهده دارد و مشتریان بسیار مشهوری مانند جورج دابلیو بوش مشتری او بوده اند. هانتر به عنوان کسی که قبلا با پوشیدن ست لباس مردانه و کت و شلوار مشکل داشته است دو اشتباه بزرگ مردان در پوشیدن ست لباس و کت و شلوار را اینگونه بیان می کند.

خوشتیپی با کت و شلوار

1. خیلی نباید ست لباس مردانه را پیچیده و شلوغ کنید.

هانتر می گوید: ما همیشه به مشتریانمان می گوییم که ساده لباس بپوشند. نباید زیاد از اکسسوری استفاده کنید. باید در ست لباس از رنگ ها و طرح های خیلی شلوغ استفاده کنید. فکر می کنم خیلی ها این اشتباه را در انتخاب ست لباس مردانه و کت و شلوار هایشان مرتکب می شوند. هانتر می گوید مردان بیشتر اوقات از اکسسوری های جیغ استفاده می کنند تا بیشتر جلب توجه کنند.

او می گوید" اگر می خواهید یک مدل اکسسوری را انتخاب کنید اجازه دهید تا همان یکی خودش را نشان دهد." اگر می خواهید یک کروات خاص بزنید یا طرح دستمال جیبی کت شما متفاوت است سعی کنید از ست لباس مردانه با طرح های ساده استفاده کنید. بهتر است استایلی داشته باشید که به جای اینکه مضحک و خنده دار باشد به شما اعتماد به نفس بیشتری بدهد.

درست و غلط پوشش مردان

2. برای خودتان خسیس نباشید.

خیلی از مردان برای خودشان پول خرج نمی کنند. هانتر می گوید آنها معمولا همیشه در طول سال یک مدل ست لباس مردانه یا کت و شلوار دارند. و اگر بخواهند به جای خاصی بروند کت و شلوار می پوشند.

او می گوید" جدا از سلامت و تحصیلات به تیپ و لباستان برسید. از ست لباس مردانه شیک و جذاب برای شغل و موقعیت اجتماعی که دارید استفاده کنید."

به نظر هانتر تا جایی که پولتان می رسد باید برای خودتان ست لباس مردانه و کت و شلوار های شیک بخرید.

او می گوید من یک عدد کت شلوار و ست لباس شیک و جذاب را به 4 تا کت و شلوار نا هماهنگ ترجیح می دهم.

به گفته ی هانتر مردان باید حتما در کمد لباس هایشان یک جفت کت و شلوار آبی پر رنگ داشته باشند چون با هر لباس دیگری راحت ست می شود. و می توانند ست لباس جذابی داشته باشند.

او می گوید" با ست لباس مردانه و کت و شلوار آبی می توانید هم به محل کار بروید و هم به مهمانی." اگر یک کت و شلوار شیک و رسمی بپوشید خیلی بیشتر به چشم می آیید تا اینکه یک ژاکت با شلوار جین یا شلوار نخی گشاد بپوشید.

پس اگر می توانید بیشتر پول خرج کنید و یک کت و شلوار آبی قشنگ برای خودتان بخرید. و با انداختن اکسسوری های احمقانه، ست لباس و کت و شلوار قشنگتان را خراب نکنید.

نظرات بازدیدکنندگان