چطور کفش خوش استایل برای رانندگی بپوشیم؟

چطور کفش خوش استایل برای رانندگی بپوشیم؟

کفش مخصوص رانندگی به خاطر شیکی و راحتی اش باید در کمد لباس های هر مرد امروزی و مدرنی باشد. برای هر موقعیت و مکانی که می روید می توانید با انتخاب بهترین کفش برای رانندگی استایل خاصی داشته باشید. در این مقاله به شما می گوییم که چطور می توانید با یک جفت کفش مخصوص رانندگی استایل جذاب و موقری داشته باشید.

کفش مخصوص رانندگی چه مدل کفشی است؟

همانطور که از اسمش پیداست، کفش مخصوص رانندگی کفش مردانه ایی است که برای رانندگی ساخته شود. این مدل کفش مردانه خیلی راحت است و روی پدال ها لیز نمی خورد، این مدل کفش ها بیشتر چرمی، لطیف و سبک هستند. کف این کفش ها دارای ذرات لاستیکی است تا رانندگی و گرفتن پدال ها را آسان تر کند. این مدل کفش ها علاوه بر کاربردی بودن، طراحی و ظاهر بسیار زیبا و خاصی دارند.

کالج برای رانندگی

چطور با کفش مخصوص رانندگی استایل جذابی داشته باشیم؟

هنگامی که در مورد استایل بهترین کفش برای رانندگی صحبت می کنیم باید به قوانین ساده ایی دقت کنیم. مهم ترین چیز این است که هنگامی که کفش مخصوص رانندگی می پوشید تیپ و استایل شیکی نیز به همراهش داشته باشید. به همین خاطر بهتر است این مدل کفش مردانه را با شلوار جین( خیلی تنگ نباشد) و یا شلوارک های پارچه ایی کوتاه بپوشید. اگر شلوار بلند می پوشید بهتر است تا با کفش مخصوص رانندگی جوراب نپوشید تا مچ پاهایتان بدون جوراب باشد و بتوانید استایل کژوال شیک تر و خاص تری داشته باشید. برای اینکه با کفش مخصوص رانندگی خوش پوش تر دیده شوید می توانید یک کت و شلوار کژوال را انتخاب کنید فقط دقت داشته باشید که کت و شلوارتان نباید رسمی باشد. همیشه کفش هایتان را تمیز و مرتب نگهدارید.

رانندگی راحت با کالج

کِی می توانید کفش مخصوص رانندگی بپوشید؟

هنگامی که می خواهید یک تیپ کژوال داشته باشید.

این مدل کفش ها به خاطر زیبایی فوق العاده ایی که دارند برای داشتن یک استایل کژوال واقعا مناسب اند. مخصوصا اگر این کفش ها جیر باشند بهترین گزینه برای تیپ های کژوال اند. کفش مخصوص رانندگی را می توانید با شلوار جین، شلوارک و تیشرت بپوشید. اگر می خواهید بهترین کفش برای رانندگی که خریدید را در فصل زمستان هم بپوشید می توانید فقط یک سویشرت به این استایل اضافه کنید.

هنگامی که می خواهید یک تیپ اسمارت کژوال داشته باشید.

کفش مخصوص رانندگی به طور حیرت انگیزی برای پوشیدن با استایل اسمارت کژوال ( تلفیقی از لباس های کژوال و استایل رسمی) مناسب است. برای مثال می توانید با یک شلوار پارچه ایی، یک پیراهن با دکمه های بسته، یک ژاکت و کروات این استایل را درست کنید. این استایل برای سفر های کاری واقعا مناسب است. نه تنها این استایل شیک و جذاب است بلکه با پوشیدن آن احساس راحتی نیز می کنید.

هنگامی که با ماشین به مسافرت می روید.

وقتی می خواهید به سفر برید حتما بهترین کفش برای رانندگی را بپوشید. به ما اعتماد کنید، نیازی نیست برای اینکه استایل جذابی داشته باشید حتما کفش های رسمی و قدیمیتان را بپوشید. برای اینکه هم شیک باشید هم راحت، کفش مخصوص رانندگی را با شلوار جین، تیشرت و یک ژاکت یا کت قشنگ مانند کت های کوتاه و تنگ جیر بپوشید. حالا برای اینکه زیبایی استایلتان را تکمیل کنید یک عینک آفتابی خلبانی هم بزنید.

پوشیدن کفش مخصوص رانندگی در تعطیلات تابستانی

این مدل کفش مردانه مناسب پوشیدن در تعطیلات تابستانی است. در جاهای مختلفی می توانید کفش مخصوص رانندگی را بپوشید. وقتی برای تماشا و تفریح لب ساحل می روید می توانید این کفش ها را با مایو، شلوار های جنس لنین، و پولوشرت بپوشید. برای اینکه خوش تیپ تر شوید می توانید بعضی از اکسسوری ها را نیز مانند عینک آفتابی و دستبند های چرمی را به استایلتان اضافه کنید. اگر می خواهید استایلتان کمی حالت رسمی تری پیدا کند می توانید این مدل کفش مردانه را با کت و شلوار جنس لنین با یک پیراهن نخی سبک ترجیحا رنگ روشن بپوشید. همانطور که حدس می زنید ذرات لاستیکی کف کفش باعث می شوند تا روی شن ها راحت تر قدم بردارید.

پوشیدن کفش مخصوص رانندگی در سفر با کشتی

آیا می خواهید با کشتی سفر کنید؟ سعی کنید به جای کفش های کالج تکراری کفش مخصوص رانندگی را امتحان کنید. این مدل کفش مردانه واقعا خاص و فوق العاده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این کفش ها را با شلوارک های پارچه ایی مورد علاقه تان و یک پیراهن سبک با جنس لِنین یا نخ ست کنید. استفاده از یک عینک ویفری با یک کمربند استایل شما را تکمیل می کند. فقط فراموش نکنید که اگر کفش مخصوص رانندگی شما از جنس جیر است حتما قبل از اینکه سوار کشتی شوید روی آن را اسپری محافظت کننده در برابر رطوبت بزنید.

بهترین برند های کفش مخصوص رانندگی

Tod’s

این برند سال هاست که مشغول تولید کفش های شیک و با کیفیت است. این برند یکی از معروف ترین برند ها در خصوص تولید بهترین کفش برای رانندگی است.

Gucci

این برند به خاطر کفش های کالجش خیلی معروف است. علاوه بر کفش های کالج این برند در تولید کفش مخصوص رانندگی نیز بسیار معروف شده است. اگر می خواهید یک استایل ایتالیایی داشته باشید با این مدل کفش مردانه به هدفتان خواهید رسید.

Salvatore Ferragamo

این برند ایتالیایی از سال 1923 بسیار معروف شد. در دهه 70 این برند توسعه یافت و کفش های مد روز و فوق العاده ایی را تولید کرد. این برند معروف ایتالیایی به خاطر کفش مخصوص رانندگی و کفش کالجی که تولید می کند طرفداران بسیار زیادی دارد.

Bally

بالی برند سوئیسی به خاطر اکسسوری هایش شناخته شده است. سال 1851 تاسیس شد. این برند خاص و لاکچری روز به روز محصولات خود را توسعه می دهد و یکی از تولید کنندگان معروف کفش های کالج و کفش مخصوص رانندگی است.

نظرات بازدیدکنندگان