چطور در تابستان خوش تیپ باشیم؟

چطور در تابستان خوش تیپ باشیم؟

در فصل قبل پوشیدن رنگ بنفش برای یک مهمانی عصرانه بسیار جذاب و شیک بود اما حالا که تابستان شده است باید جور دیگری لباس بپوشید. هیچ چیز اقتصادی تر از این نیست که با یک لباس مشکی هرچیزی که دلتان می خواهد را بپوشید. لباس مشکی را با شلوار ورزشی تا زیر پوش و کت و شلوار های براق با برند های ویکتوریا بکام گرفته تا کوشی و تام فورد با تمام لباس های داخل کمدتان می توانید ست کنید. ما اینجا به شما نشان خواهیم داد که می توانید با پوشیدن این لباس ها واقعا خوش تیپ و جذاب باشید.

یک جفت کفش چرم رسمی که واکس خورده

ست کردن پیراهن صورتی چرک با یک جفت کفش چرمی برای ایونت های عصرانه و مهمانی هایی که به صرف چایی دعوت شده اید بسیار مناسب هستند. این مدل کفش ها هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب اند. به استایل و تیپی که جان لاب فصل قبل پوشیده بود نگاه کنید که چقدر عالی بود، اگر خواستید می توانید یک جفت جوراب سفید که تا قوزک پا را بپوشاند، هم امتحان کنید.

لباس های خنک تابستانه

یک زنجیر طلا هم بیاندازید.

وقتی یک زنجیر طلایی درشت (مانند زنجیز های طرح کارتیه) به استایلتان اضافه شود، بسیار خوش استایل تر دیده می شوید، حتی در قشنگ ترین تیپ ها هم مانند تیپ لارا لامبوردی از این مدل زیورآلات همیشه استفاده می شد.

زنجیر طلا برای فصل تابستان مناسب است

تیشرت سفید بپوشید.

چه بخواهید دامنی با عکس چاپ شده از سیندی شرمن یا حتی یک لباس خواب جذاب را بپوشید ، اضافه کردن یک تیشرت سفید بهترین انتخابی است تا بتوانید مناسب با مد روز پیش بروید و همچنین خیلی خاص دیده شوید.

تی شرت سفید برای تابستان مناسب است

تیپ ورزشی بزنید

تیپ های ورزشی آمده اند تا برای همیشه بمانند و مد باشند. پوشیدن هر چیزی مثل شلوار های ورزشی، سویشرت های زیپ دار و تاپ های آستین حلقه ایی و دامن ها و تیشرت های ورزشی همگی انتخاب خیلی خوبی برای یک تیپ و استایل جذاب اند. پوشیدن کتانی های بالنسیاگا با این لباس ها ترفند خیلی خوبی برای داشتن یک استایل فوق العاده و خاص است.

 لباس ورزشی مناسب فصل تابستان

 

 

 

 

 

نظرات بازدیدکنندگان