6 کفش که می توانید با شلوارک مردانه بپوشید !

6 کفش که می توانید با شلوارک مردانه بپوشید !

تنوع در شلوارک مردانه بسیار زیاد است و شما می توانید استایل های جذاب و مختلفی را با شلوارک مردانه داشته باشید. با انتخاب شلوارک مردانه مناسب می توانید به راحتی استایل جذابی داشته باشید. انتخاب کفش مردانه مناسب با هر استایلی نکته بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. خوشبختانه ما در این مقاله می خواهیم شما را راهنمایی کنیم که با هر استایل و شلوارک مردانه ایی چه مدل کفشی را باید بپوشید. علاوه بر ست کردن کفش مردانه با مطالعه مطالب قبلی می توانید با 4 نکته ایی که باید در مورد ست کردن کفش زنانه بدانید، آشنا شوید.

1. کتانی

آیا دوست دارید بدانید چطور می توانید با کفش مردانه اِستریت استایل جذابی داشته باشید؟ کتانی ها یکی از کفش هایی هستند که جذابیت خاصی را به استایل آقایان می دهند. از کتانی های ورزشی مانند برند نایکی، کانورس و آدیداس گرفته تا کفش های فشن و گران قیمت پرادا و الکساندر مک کوئین می توانند انتخاب خوبی برای آقایان باشند. طراحان برجسته و حرفه ایی این برند ها کتونی های بسیار خاص و جذابی را برای آقایان طراحی می کنند. مهم نیست چه استایلی را برای خودتان انتخاب کرده باشید اما بیشتر با استایل های کژوال می توانید کتونی بپوشید. در فصل تابستان پوشیدن شلوارک مردانه با کتونی ایده ی بسیار خوبی است. با این استایل بسته به موقعیت و جایی که می خواهید بروید می توانید شیک تر یا معمولی تر باشید. برای استایل معمولی و دم دستیتان می توانید شلوارک مردانه را با کتونی و یک پولوشرت بپوشید. اگر می خواهید کمی رسمی تر به نظر برسید می توانید با شلوارک مردانه و کتونی را با یک پیراهن مردانه انتخاب کنید.

2. کفش های راحتی

اگر هنوز یک جفت کفش راحتی نخریده اید، پس منتظر چی هستید؟ این مدل کفش های شیک و جذاب باید در جا کفشی هر مردی باشد. این کفش ها سه مدل مختلف دارند: پِنی، منگوله دار و گوچی. ست کردن این مدل کفش ها با شلوارک مردانه استایل بسیار خاصی را به شما هدیه می دهند. بستگی به شما دارد که بخواهید چقدراستایلتان رسمی باشد یا نباشد، با این حال می توانید شلوارک مردانه را با پیراهن مردانه یا یک کت کژوال، بپوشید. کفش های راحتی باعث می شوند استایل شما نیمه رسمی به نظر برسند. مهم ترین نکته در انتخاب لباس با شلوارک مردانه و کفش راحتی این است که به رنگ ها دقت کنید. هرگزنباید این مدل کفش ها را با جوراب بپوشید.

3. کفش مردانه چرمی

برای اینکه استایل کلاسیکی داشته باشید مدتی است که پوشیدن کفش مردانه با شلوارک مد شده است. نه تنها این مدل کفش ها بسیار شیک و فوق العاده اند بلکه با هر تیپ و استایلی هم می توانید به راحتی آن ها را ست کنید. کفش مردانه چرمی معمولا دو مدل دارند: کفش های دِربی و کفش های آکسفورد. هر یک از این مدل ها ویژگی های مخصوص به خودشان را دارند. هنگامی که می خواهید این کفش ها را با شلوارک مردانه بپوشید باید دقت کنید استایل شلوارک به مدل کفش بیاید. حتما شلوارک مردانه مورد علاقه تان را با کفش مردانه مناسب انجام دهید. تنها نکته ایی که باید به آن توجه کنید این است که شلوارک و کفشتان را با یک پیراهن کلاسیک رنگی ست کنید. فراموش نکنید که نباید جوراب هایتان معلوم باشد و برای اینکه خوش استایل تر دیده شوید از عینک آفتابی نیز استفاده کنید.

4. صندل و دمپایی لا انگشتی

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که بیشتر وقتتان را لب ساحل و استخر سپری می کنید، حتما به کفشی احتیاج دارید که در آن احساس راحتی کنید. صندل ها بهترین گزینه برای فصل تابستان هستند. در سال های اخیر در خیابان ها صندل های بیشتری را پای آقایان می بینیم. شلوارک و صندل جزو بهترین ست های تابستانی هستند. پوشیدن این دو باهم در هوای گرم بسیار لذت بخش است. می توانید شلوارک مردانه و صندل را با یک تیشرت مردانه ست کنید. فقط قبل از اینکه صندل بپوشید باید از تمیزی و پاکیزگی پاهایتان مطمئن باشید.

5. کفش های کالج

اگر کالج ها به شکل درستی پوشیده شوند و با استایل مخصوص خودشان انتخاب شوند می توانید مطمئن باشید که تیپ و استایل فوق العاده ایی دارید. کفش های کالج باعث می شوند تا علاوه بر راحتی استایل شیک و جذابی داشته باشید. اگر به مهمانی های می خواهید بروید می توانید با یک شلوارک پارچه ایی، کالج بپوشید. بهتر است کالج هایی با رنگ های خنثی را انتخاب کنید مانند سرمه ایی، کرم و بژ.

6. نیم بوت مردانه

با پوشیدن یک جفت نیم بوت مردانه و شلوارک می توانید تیپ و استایل متفاوت و جدیدی داشته باشید. نیم بوت ها زیبایی و جذابیت خاصی را به استایل شما می بخشند.

 

این استایل را می توانید در فصل های خنکی مثل بهار و اوایل پاییز نیز داشته باشید و با یک کت و سویشرت استایل جداب تری با شلوارک مردانه داشته باشید. کمد لباس و جا کفشی هیچ مردی بدون نیم بوت تکمیل نمی شود. با نیم بوت شلوارک مردانه استایل ها و تیپ های بسیار متنوع و جذابی را می تئانید داشته باشید. با انتخاب یک پیراهن مردانه که به شلوارک و نیم بوت بیاید نظر اطرافیان را به خودتان جلب خواهید کرد. اگر هوا سرد بود حتما یک ژاکت و سویشرت روی پیراهنتان بپوشید تا هماهنگی بیشتری با نیم بوت به وجود آید. هیچ وقت از امتحان کردن استایل های جدید نترسید!

نظرات بازدیدکنندگان