انتخاب بهترین عینک آفتابی متناسب با فرم صورت

انتخاب بهترین عینک آفتابی متناسب با فرم صورت

انتخاب بهترین عینک آفتابی متناسب با فرم صورت

پیدا کردن عینک آفتابی مناسب برای فرم صورت به اندازه ی پیدا کردن یک شلوار جین مناسب به مهارت نیاز دارد. متاسفانه انتخاب هر دوی این ها خیلی سخت است. نکته کلیدی در انتخاب عینک آفتابی این است که عینکی را انتخاب کنید که انگار این عینک را برای شما ساخته اند. عینک آفتابی که انتخاب می کنید باید ظاهری زیبا، داشته باشد، در واقع باید عینکی را انتخاب کنید تا به اصطلاح روی صورت شما بنشیند و به صورت شما بیاید. از نکات کلیدی زیر در انتخاب عینک آفتابی استفاده کنید.با برندستان همراه باشید:

عینک مخصوص صورت های گرد

صورت های گرد

از عینک های وِیفِر یا عینک هایی با فریم چهار گوش استفاده کنید.

اگر طول و عرض صورتتان اندازه هم است شما جزو افرادی هستید که صورت گردی دارند. این در حالی است که زاویه ی عینک و نمایان شدن گونه ها به شکل صورتتان زیبایی خاصی می بخشند. عینک های مربعی یا وِیفِر های کلاسیک استایل فوق العاده خاصی را به شما می دهند. باید از رِیبَن تشکر کنید.

عینک مخصوص صورت های مربعی

صورت های مربعی

عینک های گرد و خلبانی را انتخاب کنید.

صورت های مربعی چه مدل صورت هایی هستند؟ صورت هایی با پیشانی های پهن و چانه و فک مشخص و کشیده هستند. مانند صورت ریحانا، ساندرا بولاک و جنیفر اَنیستون. این مدل عینک به فرم صورت شما می آید و صورت شما را جذاب تر می کند. هرچه صورت بزرگ تر باشد باید از عینک بزرگ تری استفاده کرد. و عینکی را انتخاب کنید که تا پهنای صورتتان ادامه پیدا کند.

عینک مخصوص صورت قلبی شکل

صورت های قلبی شکل

عینک چشم گربه ایی مناسب فرم صورت شماست.

صورت های قلبی شکل در قسمت پیشانی پهن تر هستند و هرچه به سمت چانه پیش می روید باریک تر می شوند. در این حالت باید عینک هایی را انتخاب کنید تا شبیه به فرم و حالت صورت باشند. به همین خاطر است که عینک های چشم گربه ایی به این فرم صورت می آیند. مراقب تقارن ها باشید یعنی اگر اجزای صورت شما کوچک است نباید از عینک های بزرگ و گنده استفاده کنید و برعکس.

عینک مخصوص صورت کشیده 

صورت های کشیده

عینک هایی با فریم مستطیلی و بزرگ استفاده کنید.

صورت های کشیده باریک و بلند اند و معمولا دارای چانه بلند و پیشانی کشیده هستند.

ژیزل بوندشن، ویکتوریا بکام و مریل استریپ همگی دارای این مدل فرم صورت هستند. فریم های مستطیلی و بزرگ را انتخاب کنید تا بین صورت و عینک تفاوت بسیار زیبایی به وجود بیاید و باریکی صورت را بپوشاند. اگر شک داشتید فقط از قاعده هرچه عینک بزرگ تر باشد بهتر است، استفاده کنید.

همیچنین بند عینک باعث جذابیت بیشتر این دسته از افراد میشود.

عینک مخصوص صورت های بیضی

صورت های بیضی

خوش به حالتان! هر مدل و استایل عینکی را می توانید انتخاب کنید.

صورت های بیضی شکل، صورت های کشیده و لاغر هستند. چانه از پیشانی کمی باریک تر است. اگر فرم صورت شما این شکلی است تبریک می گویم شما در انتخاب عینک خوش شانس ترین فرم صورت را دارید. می توانید با خیال راحت عینک های وِیفِری، عینک هایی با فریم گرد با استایل دهه 1960 ، عینک های خلبانی، عینک های چشم گربه ایی جذاب، را انتخاب کنید و با هر مدل تیپ و لباسی که دوست داشتید بپوشید. فقط باید به سایز و اندازه عینک دقت داشته باشید. اگر صورت کوچکی دارید عینک کوچک بزنید. اگر صورت بزرگ تر دارید بهتر است تا عینک گنده تری را انتخاب کنید.

منبع: نکست

نظرات بازدیدکنندگان