با کفش های تخت چه مدل پیراهنی بپوشیم؟

با کفش های تخت چه مدل پیراهنی بپوشیم؟

با تشکر از زحمات طراحان مد و لباس این روز ها دیگر لازم نیست تا حتما با پیراهن و لباس مجلسی حتما کفش پاشنه بلند بپوشید، مخصوصا اگر شوهرتان هم قد یا کوتاه تر از شماست! طراحی های شیک و جذاب کفش تخت زنانه بسیار خاص و منحصر به فرد است. در اینجا می خواهیم به شما بگوییم چطور با پیراهن و لباس مجلسی کفش تخت زنانه بپوشید. با کفش تخت هم می توانید استایل خاص و جذابی داشته باشید و هم نظر همه را به خود جلب کنید و از همه مهم تر اینکه با پوشیدن کفش های تخت دیگر احساس ناراحتی نمی کنید و تا آخر مهمانی می توانید راحت برقصید! کافی است تا به نکاتی که می گوییم کمی دقت کنید.

  • یک پیراهن شیری و کرم سفید تا سر زانو با آستین های کوتاه فوق العاده به نظر می رسد. می توانید این پیراهن ساده و شیک را با انتخاب اکسسوری های مناسب و یک جفت کفش تخت زنانهِ نوک تیزِ راه راهِ سفید مشکی، خارق العاده تر کنید.

  • همچنین می توانید با یک کت چرم و یک پیراهن پلنگی آستین بلندِ سفید مشکی نیز همراه با یک جفت کفش تخت زنانهِ نوک تیزِ چرمی و بند دار، استایل منحصر به فرد تری داشته باشد.

  • باز هم برای اینکه خاص تر و زیبا تر به نظر برسید می توانید این استایل را با یک پیراهن قرمز تا زیر زانو امتحان کنید. پوشیدن کت چرمی با این مدل کفش های تخت بندی چرم فوق العاده است.

  • می توانید یک بلوز و شومیز با دامن سفید را همراه با صندل های بندی تخت امتحان کنید. اگر پیراهن شما کوتاه است بهتر است تا بند صندل را تا زانو ها بیاورید.

  • یک پیراهن طوسی چپ و راستی بلند نیز با نیم بوت تخت خیلی جذاب می شود.

با مطالعه مطالب قبل نیز می توانید با 4 نکته در مورد ست کردن کفش زنانه با شلوار آشنا شوید. 

همانطور که گفتیم لازم نیست تا حتما با پیراهن و لباس مجلسی کفش پاشنه بلند بپوشید. کفش های تخت و بدون پاشنه نیز می توانند استایل جذابی را برای شما ایجاد کنند. در مطلب قبل در مورد کفش های تخت صحبت کردیم و گفتیم که اگر تمایل به پوشیدن کفش های پاشنه بلند را ندارید نگران نباشید با انتخاب کفش تخت زنانه مناسب می توانید در مهمانی به خوبی بدرخشید. همچنین چند مورد از نمونه استایل هایی را که با کفش تخت، پیراهن و لباس مجلسی پوشیده اند را به شما معرفی کردیم. در این مقاله می خواهیم شما را با استایل های جذاب دیگری همراه با کفش تخت زنانه آشنا کنیم.

کفش تخت زنانه را می توانید با یک پیراهن کوتاه براق و گشاد بپوشید. این کفش تخت می تواند یک صندل بند دار مشکی باشد.

استایل های سنتی و قدیمی تر نیز می توانند با کفش تخت زنانه جذاب باشند. مثلا می توانید یک تیشرت یقه هفت سفید را با یک دامن سفید سرمه ایی خال خالی ترکیب کنید و با یک کفش تخت عروسکی قهوه ایی رنگ استایل خود را تکمیل کنید.

پیراهن آستین حلقه اییِ گلدار سرمه ایی با یک کفش تخت زنانه استایل فوق العاده ایی خواهید داشت. با مطالعه مطالب قبل نیز می توانید در انتخاب کفش نیز اطلاعات لازم را به دست آورید.

انتخاب یک پیراهن سفید کرمی، یقه هفت خیلی باز نیز با یک جفت صندل بند دار تخت مشکی می تواند استایل منحصر به فردی را برای شما درست کند.

یک پیراهن ماکسی بلند آستین حلقه ایی حلویی و یا رنگ مرجانی همراه با یک جفت صندل قهوه ایی تخت یه همراه یک کیف دستی کلاچ قهوه ایی همرنگ کفش تخت زنانه شما واقعا شیک است و استایل فوق العاده چشمگیری را برای شما درست می کند.

نظرات بازدیدکنندگان