راهنمای ست کردن جوراب با لباس

راهنمای ست کردن جوراب با لباس

 

هنگامی که قصد خرید یک جفت جوراب را دارید باید بدانید که قوانین زیادی برای پوشیدن و ست کردن جوراب تعریف نشده است. در اینجا نکاتی در مورد پوشیدن جوراب را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. برای آشنایی با لباس پوشیدن مردان جذاب می توانید مطالب قبلی را مطالعه کنید.

1. جوراب هایی با طرح های متضاد نپوشید.

اگر شلواری پوشیده اید که دارای طرح های شطرنجی و یا راه راه است، طرح جوراب شما نباید مخالف و برعکس طرح شلوارتان باشد. اما اگر شلوار شما هیچ طرحی ندارد و ساده است پوشیدن جوراب های طرح دار پیشنهاد می شود.

2. برای استایلی جذاب تر می توانید کانتراست ایجاد کنید.

اگر در استایلتان از رنگ های مات استفاده کرده اید می توانید با انتخاب جوراب های رنگی جذاب تر به نظر برسید. می توانید با یک کت و شلوار خاکستری یک جفت جوراب نارنجی بپوشید. با این کار استایل چشمگیر تری به دست خواهید آورد. علاوه بر این حتما در انتخاب کروات و پیراهن دقت کنید. برای آگاهی بیشتر می توانید از راهنمای پوشیدن کت و شلوار با جلیقه کمک بگیرید.

3. جورابتان را با دستمال کتی یا با کرواتتان ست کنید.

سعی کنید جورابتان را با دستمال کتی و یا کروات ست کنید. می توانید هم رنگ آن ها را با هم ست کنید و از طرح های یکسانی برای هماهنگ کردن و ست کردن این اکسسوری ها  استفاده کنید. همچنین می توانید مطابق هر فصلی برخی رنگ ها را بیشتر استفاده کنید( مثلا در پاییز شرابی یا زرشکی بیشتر بپوشید)

4. متناسب با موقعیت و مکان استایلتان را انتخاب کنید.

اینکه مطابق با هر موقعیتی جوراب مردانه بپوشید و استایلتان را انتخاب کنید خیلی مهم است. استایل مناسب برای موقعیت های رسمی و غیر رسمی را بشناسید.

 5. جوراب های سفید را کنار بگذارید و رنگ های دیگر را امتحان کنید.

بسیاری از آقایان در بیشتر مواقع جوراب های سفید می پوشند. ولی پیشنهاد ما این است که رنگ های دیگر را نیز امتحان کنید. با این حال جوراب های سفید برای باشگاه بسیار ایده آل هستند.

6. برای اینکه استایل ساده تری داشته باشید جوراب و شلوارتان را با هم ست کنید.

اگر می خواهید استایل ساده تری داشته باشید می توانید از رنگ ها و سایه های یک رنگ برای شلوار و جورابتان استفاده کنید. برای مراسم رسمی تر بهتر است از این استایل استفاده کنید.

7. در انتخاب کفش دقت کنید.

ست کردن و هماهنگ کردن رنگ کفش با جوراب خیلی مهم است. و در جذابیت استایل شما بسیار تاثیر گذار است. اگر استایل شما کژوال است از جوراب های طرح دار و رنگی استفاده کنید. ( پوشیدن جوراب های رنگی با کت و شلوار کمی غیر متعارف است) بهتر است اگر از این مدل جوراب ها خوشتان می آید آن ها را در استایل کژوال استفاده کنید. دقت کنید که به رنگ کفشتان چه جورابی می آید.

8. برای راحتی بیشتر با کت و شلوار( یا لباس های دیگر) جوراب نخی بپوشید.

 به طور کلی جوراب های نخی بهتر هوا را به داخل جوراب انتقال می دهند. به همین خاطر علاوه بر زیبایی جوراب جنس جوراب نیز مهم است.

در ادامه خلاصه ایی از نحوه ست کردن جوراب با لباس را آماده کرده ایم:

1. طرح های ناهماهنگ و شلوغ باعث می شود استایل شما نا هماهنگ و شلخته به نظر برسد. از طرح های شلوغ و نا هماهنگ در استایلتان دوری کنید.

2. ایجاد کانتراست و تضاد بین رنگ هایی که پوشیده اید باعث جذابیت بیشتر استایل شما می شود.

3. برای هماهنگی بیشتر بهتر است تا جورابتان را با دستمال کتی و کروات خود را با جورابتان ست کنید.

4. در استایل خود بین رنگ های تیره و رنگارنگ تعادل برقرار کنید.

5. جوراب سفید بپوشید مگر اینکه بخواهید بروید باشگاه.

6. اگر می خواهید استایل شیک و در عین حال ساده ایی داشته باشید رنگ جوراب و شلوارتان را با هم ست کنید.

7. در انتخاب کفش متناسب با جوراب دقت کنید.

8. جوراب های نخی بهترین گزینه هستند.

نظرات بازدیدکنندگان