چگونه شب ها بهتر بخوابیم؟

چگونه شب ها بهتر بخوابیم؟

 تخت خواب شما یکی از بهترین مکان های دنیا در فصل زمستان است.

یک پتو مسافرتی ضخیم زیر یک پتوی نازک میتواند حس بی نظیری داشته باشد. حتما این ترکیب را امتحان کنید تا وقتی صبح ساعت به صدا در می آید آن را با خنده قطع کنید :)

راهنمایی های ما را دنبال کنید تا بهترین کیفیت خوابیدن را به شما هدیه دهیم. با برندستان همراه باشید:

 

حقیقتا تحقیقات نشان داده که اگر در فضایی بسیار گرم شب خود را سپری کنید مناسب نخواهد بود و شب خوبی را نخواهید داشت. حال علت این موضوع چیست؟

آقای پروفسور "متیو واکر" نویسنده کتاب "چرا میخوابیم؟" می گوید گرمای زیاد می تواند بسیار بد باشد، اگر ناگهان از خواب بپرید یا چرت شما پاره شود. در حقیقت برای یک خواب خوب نیازمند یک اتاق با دمای معتدل هستیم تا با سپری کردن شب در یک تخت خواب گرم از خوابیدن بیشترین لذت را ببریم..

در کتاب پرفسور واکر دمای ایده آل برای یک اتاق خواب حدود 16 الی 18 درجه سانتی گراد است که این کار در تضاد با پیژامه های ضخیم و جوراب های بلند در تخت خواب است! این را در نظر داشته باشید که خوابیدن با دمای بسیار زیاد موجب سر درد و کلافگی میشود. در عین حال مواجه شدن با یک دمای سرد می تواند حال شما را برای تمام روز بد نگه دارد.

پتو مسافرتی

پس یک راه خوب چیست؟ ابتدایی ترین کار می تواند خوردن یک نوشیدنی گرم قبل از خواب باشد تا دمای بدن شما را حدود 20 درصد بالا ببرد. در این شیوه بدن شما تلاش می کند تا در برابر سرما کمی مقاومت کرده و گرمای خود را بازساری کند.

سپس سعی کنید از یک رو انداز سبک استفاده کنید تا بتواند کمی از دمای بدن شما را به بیرون انتقال دهد. این روش بسیار موثر است و می تواند دمای بدن شما را کمی به حد ایده آل کتاب آقای واکر نزدیک کند.

با سیستم پروفسور واکر شما شادی لذت بخش خوابیدن را تنها با شنیدن صبحگاهی صدای زنگ گوشی از دست می دهید. به بدن خود اجازه دهید تا در دمای معتدل بخوابید.

 

نظرات بازدیدکنندگان