رنگ سال 2019 چه رنگی است؟ + عکس

رنگ سال 2019 چه رنگی است؟ + عکس

به گفته شرکت پَنتن رنگ سال 2019 رنگ "مرجانی" اعلام شده است. این رنگ بسیار شیک و خاص است و از ترکیب رنگ نارنجی، هلویی و صورتی این رنگ جذاب به وجود می آید. استفاده از این رنگ برای عروسی هایی که در تابستان و بهار برپا می شود بسیار مناسب است. اما تناژ های تیره تر این رنگ را می توانید در پاییز استفاده کنید. رنگ مرجانی سایه های مختلفی دارد. اما چه رنگ هایی با مرجانی ست می شود؟ با ما همراه باشید.

1. مرجانی با سبز آبی و طوسی روشن

رنگ مرجانی با طوسی روشن و سبز آبی خیلی خوب ست می شود. دسته گل عروس با گل هایی به رنگ مرجانی بسیار شیک و خاص است. همچنین اگر داماد کت و شلوار طوسی بپوشد می تواند در جیب کتش یکی از این گل های مرجانی زیبا را استفاده کند. تمامی این رنگ ها برای دکوراسیون مراسم عروسی نیز بسیار شیک و منحصر به فرد خواهند شد. حتی می توان کاپ کیک های جذابی با این ترکیب رنگ ها تهیه کرد.

2. مرجانی با سبز آبی و زرد

استفاده از این ترکیب رنگ برای مراسم عروسی که لب ساحل برگذار می شود بسیار خارق العاده خواهد بود. دست گل عروس با گل های زرد و مرجانی بسیار جذاب است می توان از روبان سبز آبی برای تزئین این دسته گل استفاده کرد. بهترین رنگ لباس برای ساقدوش های عروس نیز سبز آبی است.

3. مرجانی با صورتی و آلبالویی  

ترکیب مرجانی با صورتی و آلبالویی واقعا چشمگیر است. برای اینکه این رنگ ها را در دسته گل عروس با هم ست کنید انتخاب های بسیار زیادی خواهید داشت. حتی می توانید برای دکور و تزئینات روی میز، از میوه هایی مانند تمشک و آلبالو استفاده کنید تا از این ترکیب رنگ بیشتر استفاده شود.

4. مرجانی با سرمه ایی

استفاده از این ترکیب رنگ برای مراسم عروسی که در بیرون و یا داخل سالن ها برگذار می شود بسیار جالب است. ساقدوش هایی با پیراهن های سرمه ایی و دسته گل های مرجانی مراسم شما را واقعا جذاب خواهند کرد. برای آشنایی بیشتر با چرخه رنگ ها و ست کردن رنگ های مختلف با هم می توانید مقالات قبل را مطالعه کنید.

نظرات بازدیدکنندگان