هدیه های خلاقانه ولنتاین

هدیه های خلاقانه ولنتاین

همانطور که می دانید 14 فوریه( 25 بهمن) روز ولنتاین است و در این روز می توانید به کسی که دوستش دارید هدیه بدهید. علاوه بر این که می توانید در این روز ست لباس زن و مرد بپوشید و استایلتان را با عشقتان ست کنید. می توانید از از ایده هایی که در اینجا به شما نشان می دهیم استفاده کنید تا هدیه ها و تزئینات جدیدی را به جعبه گل و شکلاتتان اضافه کنید و یاد بگیرید چطور خودتان برای عشقتان هدیه درست کنید. با مطالعه مطالب قبل می توانید اطلاعات جالبی در مورد تاریخچه روز ولنتاین و همچنین داستان روز ولنتاین به دست آورید.

با این کاردستی ها عشقتان را به او نشان دهید:

لباس برای کاپ قهوه

این لباس های قلبی شکل باعث می شود دستتان نسوزد. مواد لازم برای درست کردن لباس لیوان و کاپ قهوه:

نمد

قیچی، قیچی دندانه دار

چرخ خیاطی، نخ و سوزن

چسب

ابتدا اندازه دور لیوان را در می آورید و طبق آن نمد را با قیچی ببرید و دور کاپ بپیچید سپس لیوان یا کاپ مورد نظرتان را از داخل آن بیرون بیاورید. با چرخ خیاطی آن دو قسمت را به هم بدوزید. لبه های لباس لیوان را با قیچی لبه دار آرایش کنید. با یک قیچی شکل یک قلب را از یک نمد دیگر درآورید و به نمدی که آماده کرده اید بچسبانید. نمد شما می تواند پشمی و در رنگ های صورتی روشن، نارنجی یا قرمز باشد. بهتر است رنگ قلبی که به لباس می چسبانید متفاوت باشد.

قلب های رنگی

اگر این قلب ها را رو به روی پنجره آویزان کنید خواهید دید که با تابش آفتاب چقدر زیبا خواهند شد. درست کردن این قلب ها با استفاده از کاغذ روغنی و مداد شمعی بسیار ساده است.

مواد لازم

مداد شمعی

کاغذ روغنی

تراش

کاغذ کاردستی

اتو

مداد

قیچی

نخ ابریشمی

با یک کاغذ روغنی 12 در 16 شروع کنید. از طول آن را تا بزنید. بازش کنید، تراشه های مداد شمعی را روی نصفی که تا زدید بریزید. حالا آن طرف تا را برگردانید روی تراشه ها، گوشه های کاغذ را کمی بالا بیاورید تا تراشه ها نریزد.

کاغذ کاردستی را روی میز قرار دهید. سپس کاغذ روغنی را روی مقوای کاردستی قرار دهید حالا یک لایه دیگر مقوا یا کاغذ کاردستی را روی کاغذ روغنی بگذارید. حالا اتو را با درجه ملایم روی آن به آرامی فشار دهید و بردارید. مدام چک کنید تا کار شما نسوزد. تنها باید مداد شمعی ها آب شوند. سپس اجازه دهید تا سرد شود.

حالا برگه های رنگی را به شکل قلب در هر اندازه ایی که می خواهید ببرید و یک نخ ابریشمی را به نوک بالای قلب ها گره بزنید تا هرجا که خواستید بتوانید آن را آویزان کنید.

نظرات بازدیدکنندگان