نحوه پوشیدن رنگ های پاستِلی: چطور باید رنگ های پاستلی را بپوشیم؟ ( بخش دوم)

نحوه پوشیدن رنگ های پاستِلی: چطور باید رنگ های پاستلی را بپوشیم؟ ( بخش دوم)

نحوه پوشیدن رنگ های پاستِلی: چطور باید رنگ های پاستلی را بپوشیم؟ ( بخش دوم)

همانطور که در مقاله قبل در مورد ست کردن لباس با رنگ پاستلی مانند مانتو اسپرت پاستلی برایتان توضیح دادیم در ادامه نیز می خواهیم اطلاعات بیشتری در مورد رنگ پاستلی و چگونگی پوشیدن لباس هایی با این رنگ را با شما به اشتراک قرار دهیم.

همانطور که دنبال کردن مد و فشن فوق العاده است و به شما کمک می کند تا استایل بهتری داشته باشید اما باید به این موضوع هم توجه کنید که استایل و مُدی که انتخاب می کنید با شخصیت و رفتار شما هماهنگی داشته باشد. برای اضافه کردن رنگ های پاستلی به استایلتان، ابتدا باید با این رنگ ها به خوبی آشنا شوید.

لباس با رنگ پاستلی

پوشیدن رنگ های پاستلی برای اولین بار

با پوشیدن لباس هایی به رنگ پاستِلی متوجه می شود که قبلا هرگز تا این حد ظاهر زنانه و جذابی نداشته اید. خرید مانتو تابستانه به رنگ پاستلی یکی از واجب ترین خرید هایی است که برای داشتن یک استایل خاص باید به آن توجه کنید. حتی با انتخاب ست لباس زن و مرد به رنگ پاستِلی تیپ و استایل خاصی برای خود و همسرتان داشته باشید. همیشه می توانید با برقراری تعادل بین رنگ لباس هایی که می پوشید و ترکیب رنگ های پاستلی در مانتو اسپورت یا شال و روسری از جذابیت خاصی برخوردار شوید.

قوانینی که در انتخاب رنگ های پاستلی باید رعایت کنید.

افراط نکنید: اگر لباس های پاستلی رنگ می پوشید باید مدل مو و آرایشتان ساده باشد. رنگ پاستلی به اندازه کافی زنانه و ظریف است پس نباید با آرایش کردن زیاد باعث شوید زیبایی و جذابیت رنگ از بین برود.

در جزئیات زیاده روی نکنید: لازم نیست خیلی از اکسسوری استفاده کنید. وقتی یک مانتو اسپرت پاستِلی بپوشید به اندازه کافی جذاب خواهید شد.

با یک شلوار کرمِ روشن شروع کنید: اگر اولین بار است که می خواهید رنگ های پاستلی بپوشید بهتر است با یک شلوار کرم پاستلی شروع کنید. برای اینکه جذاب تر شوید می توانید این شلوار را با یک تاپ یا کت چرمی بپوشید. یا می توانید با خرید مانتو تابستانی ست قشنگی با شلوار کرم پاستلی داشته باشید.

ژاکت های ورزشی پاستلی را امتحان کنید: یک شلوار جین ساده با مانتو اسپرت به همراه یک ژاکت آبی پاستلی واقعا شما را خوش استایل می کند. این استایل لباس مناسب با هر موقعیت و مکانی می تواند باشد.

فقط از یک اکسسوری استفاده کنید: یک اکسسوری برای استفاده با لباس هایی به رنگ پاستلی کافی است. حتی اگر کیفی که می اندازید، خیلی شلوغ باشد. نباید از اکسسوری های دیگر استفاده کنید.

سعی کنید روی لباستان به رنگ پاستلی باشد: اگر می خواهید ژاکت بپوشید، بهتر است ژاکتتان به رنگ پاستلی باشد و زیرش یک مانتو اسپرت سفید و ساده بپوشید.

کفش هایی با رنگ پاستلی بپوشید: همین که فقط کفش های شما رنگ پاستلی باشد کافی است تا تیپ و استایل متفاوتی داشته باشید. با خرید مانتو تابستانی یا ست لباس زن و مرد حتما کفش های پاستلی رنگ بپوشید.

کمربند ببندید. اضافه کردن یک کمربند طرح دار به لباس های پاستلی و ست لباس زن و مرد می تواند تیپ شما را کامل کند و باعث زیبایی هر چه بیشتر استایل شما شود.

لباس با رنگ پاستلی جذاب

با رنگ های پاستلی ظاهری جذاب داشته باشید.

خیابان ها پُر است از کسانی که در زمینه مُد و فشن فعالیت می کنند و لباس های پاستِلی رنگ می پوشند. بعضی ها رنگ های پاستلی را با هم ترکیب می کنند و برخی دیگر این رنگ ها را با رنگ های دیگری ست می کنند. حالا می خواهیم بعضی از ترکیب رنگ های زیبا و جذاب و همچنین ست رنگ های پاستلی را در این قسمت با شما به اشتراک قرار دهیم:

یک تیشرت سفید و آبی به همراه مانتو اسپرت صورتی با چکمه های بلند تا زانو در حالی که همگی پاستلی هستند تیپ و استایل خاصی را به شما هدیه می دهند.

یک کت بلند بنفش کمرنگ به همراه یک دامن کوتاه صورتی پاستلی و یک تیشرت یا تاپ سفید برای داشتن یک تیپ فوق العاده، کافی هستند. در این حالت نیازی نیست تا کیف و کفش و اکسسوری های شما پاستلی باشند.

اگر در فصل زمستان می خواهید از رنگ های پاستلی استفاده کنید، می توانید با یک کت آبی کمرنگ پاستلی در حالی که باقی لباس هایتان سفید هستند و آرایش صورتتان دودی و آبی است به خوبی بدرخشید.

با خرید مانتو تابستانی آبی کمرنگ پاستلی استایل جذابی به لباس های مشکی خود بدهید. اگر همه لباس هایتان مشکی باشد و فقط یک مانتو اسپرت آبی کمرنگ بپوشید خیلی جذاب می شوید. می توانید کفش هایتان را هم پاستلی انتخاب کنید تا بیشتر تاثیر گذار باشید.

رنگ پاستلی با رنگ های خنثی مانند سفید خیلی تاثیر گذار و زیبا به نظر می رسد. می توانید در ست لباس زن و مرد از رنگ های خنثی به همراه رنگ های پاستلی استفاده کنید.

پوشیدن یک پیراهن به رنگ یخی، با یک کت نقره ایی پاستلی به همراه کفش هایی با رنگ تیره تر واقعا ترکیب فوق العاده ایی است. در این ست حتما باید از رنگ تیره تر برای کفش و کیف استفاده کنید.  

آبی کمرنگ می تواند با سبز روشن ست شود. یک تیشرت آستین بلند سبز روشن با یک دامن کوتاه آبی پاستلی به همراه کتونی سفید واقعا شیک و جذاب است.

سخن آخر

شما می توانید لباس های پاستلی را همه جا از محل کار گرفته تا سر قرار، مهمانی یا هر جای دیگری بپوشید. مهم نیست چه فصلی باشد شما می توانید رنگ های پاستلی را همیشه بپوشید. این رنگ ها لباس های شما را بسیار جذاب، فریبنده، شیک و زنانه می کنند.

لباس های پاستلی رنگ برای خانم ها با هر سایزی مناسب هستند. وقتی آنها را بپوشید متوجه می شوید که چقدر این رنگ لباس ها شما را جذاب کرده اند. وقتی این رنگ لباس ها را می خرید و به خانه می روید, عاشقش می شوید، رنگ های پاستلی واقعا فوق العاده اند.

نظرات بازدیدکنندگان