راهنمای پوشیدن یک پیراهن با 5 استایل متفاوت

راهنمای پوشیدن یک پیراهن با 5 استایل متفاوت

آیا باز هم به عروسی یا مهمانی دعوت شدید اما دوست ندارید برای خرید لباس مجلسی پول خرج کنید؟ چرا به این فکر نمی کنید که می توانید همان پیراهن و لباس مجلسی که دارید را باز بپوشید اما با عوض کردن اکسسوری و چیز های دیگری که می پوشید کاری کنید اطرافیان فکر کنند استایل و تیپ جدیدی زده اید. بر اساس جایی که می خواهید بروید و مراسمی که دارید می توانید اکسسوری و لباس و صندل یا کفش پاشنه بلند خود را تغییر دهید.

برای اینکه بتوانید یک پیراهن را در 5 مراسم عروسی مختلف بپوشید به چه چیز هایی نیاز دارید؟

برای این کار به یک پیراهن و لباس مجلسی ساده نیاز دارید که بعضی از جاهای پارچه آن برش داشته باشد. هرچه پیراهن شما ساده تر باشد بیشتر می توانید آن را بپوشید. بهتر است یک لباس مجلسی بدون آستین یا آستین کوتاه را انتخاب کنید تا اگر هوا سرد شد بتوانید روی آن یک کت یا سویشرت بپوشید. اما این استایل بیشتر مناسب فصل تابستان است.

علاوه بر این باید پیراهن و لباس مجلسی ایی را انتخاب کنید که خیلی پر رنگ و جیغ نباشد به همین دلیل پیراهنی به رنگ قرمز گوجه ایی، نارنجی یا زرد ممکن است بهترین گزینه برای اینکه بتوانید آن را چند بار بپوشید نباشند. برای اینکار من به شما یکی از پیراهن های برند ویکتوریا بکام را پیشنهاد می دهم. اگر چه این پیراهن کمی گران است اما بار ها می توانید آن را با اکسسوری های مختلف ست کنید و بپوشید.

حالا نوبت این است که مشخص کنیم چه چیز هایی را باید با پیراهن و لباس مجلسی که گفتیم بپوشید.

مراسم عروسی رسمی

در انتخاب اکسسوری بهتر است حتما از یک کلاه یا دستمال سر استفاده کنید چرا که باعث می شود استایل بسیار شیک و جذابی داشته باشید. اگر هوا سرد شد می توانید با پوشیدن یک رویه زنانه شیک جذابیت استایلتان را حفظ کنید.

لباس زنانه مناسب با هر جشن و مراسمی

خیلی وقت ها به جشن هایی دعوت می شوید که مانند عروسی های رسمی نیستند، اما باز هم می خواهید عالی به نظر برسید. در فصل هایی مانند پاییز یا اواخر بهار هوا ممکن است سرد یا گرم تر شود به همین خاطر می توانید یک کت یا سویشرت همراه داشته باشید.

وقتی که مراسم و جشنی که دعوت می شوید خیلی رسمی نباشد نیازی نیست تا حتما کلاه یا دستمال سر ببندید. اگر هوا غیر قابل پیش بینی بود می توانید یک رویه لباس زنانه که شیک و قشنگ هم باشد، به همراه داشته باشید تا دور خودتان بپیچید که سردتان نشود. در این شرایط بهتر است تا کفش های جلو بسته بپوشید. استفاده از اکسسوری های جذاب و فریبنده تیپ و استایل شما را تکمیل می کند.

استایل مناسب با عروسی هایی که در باغ برگزار می شوند.

برای مراسم هایی که در باغ گرفته می شوند و از وضعیت هوا خبر ندارید و همچنین اینکه روی چمن باید بایستید چه لباس و استایلی بهتر است داشته باشید؟

برای رفتن به این مدل عروسی ها چرا نباید کت یا سویشرت همراه داشته باشید که مانند باغ نقشی با گل های ریز داشته باشد؟ در این جشن یادتان نرود عینک آفتابی مورد علاقه تان را با خود ببرید.

اگر مراسم عروسی در باغ برگزار می شود احتمال اینکه مجبور باشید روی چمن ها برقصید یا بایستید زیاد است به همین خاطر بهتر است تا کفش زنانه پاشنه بلند نپوشید به جای آن کفش ها و صندل های لژ دار را امتحان کنید.

استایل مناسب با مراسم عروسی که لب ساحل گرفته می شوند.

آیا جشن هایی که لب ساحل گرفته می شوند را دوست دارید؟ هنگامی که به این مراسم دعوت می شوید بهتر است تا کفش های پاشنه بلند نپوشید و صندل های تخت را امتحان کنید تا راحت تر بتوانید روی ماسه ها قدم بردارید. برای مراسم عروسی که لب ساحل گرفته می شوند نباید خیلی از اکسسوری استفاده کنید. انتخاب یک کلاه ساحلی، عینک آفتابی، و اکسسوری هایی با رنگ های تابستانی استایل شما را بسیار جذاب می کنند.

استایل مناسب با مراسم عروسی که در زمستان گرفته می شوند.

حالا هوا سرد شده و به لباس های بیشتری نیاز دارید. می توانید از یک کت کوتاه شیک برای روی پیراهن ساده ایی که دارید استفاده کنید. اگر ساعات زیادی را در فضای باز می گذرانید بهتر است یک پالتوی بلند روی پیراهنتان بپوشید.

نظرات بازدیدکنندگان